• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • لس آنجلس کلیپرز ۱۰۳-۹۷ سن آنتونیو اسپرز؛ اولین شکست شاگردان پوپوویچ

لس آنجلس کلیپرز ۱۰۳-۹۷ سن آنتونیو اسپرز؛ اولین شکست شاگردان پوپوویچ

کوای لنارد به واسطه مصدومیت از فصل ۱۸-۲۰۱۷ برای سن آنتونیو اسپرز به میدان نرفته بود اما سرنوشت آن‌ها در هم تنیده شده است و وقتی لنارد مقابل این تیم صف‌آرایی کند این دیدار با باقی دیدارهای او کمی تفاوت دارد و هیچ تفاوتی ندارد که کدام طرف پیروز یا بازنده میدان باشد. در نهایت لس آنجلس کلیپرز برنده شد.

پیروزی لس آنجلس کلیپرز برابر سن آنتونیو اسپرز

این‌که لس آنجلس کلیپرز کوای لنارد را در نیمه اول بازی با یوتا جاز استراحت داد اتفاقی نبود و آن‌ها می‌خواستند لنارد پنجشنبه شب و در بازی مقابل سن آنتونیو کاملاً آماده و سرحال باشد. همچنین تعجبی نداشت که کوای لنارد بهترین عملکرد فصل خود را به معرض نمایش بگذارد و با درخشش در نیمه دوم بازی در پایان ۳۸ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۴ توپ‌ربایی را به نام خود ثبت کند و با پیروزی ۱۰۳ بر ۹۷ کلیپرز مقابل سن آنتونیو اسپرز اولین باخت این تیم را رقم بزند. لنارد از اطمینان حاصل کرد که برای تیمش از آغاز مثمرثمر واقع می‌شود و ۴ امتیاز ابتدایی لس آنجلس کلیپرز را در این بازی کسب کرد.

اما بعد از آن وی در بقیه دقایق نیمه اول ناکام بود و در کوارتر دوم فقط ۱ پرتاب از ۹ پرتاب فیلد او به ثمر نشست. در حقیقت، همه بازیکنان کلیپرز ناکام بودند و شاید خستگی ناشی از طی مسافت از سالت لیک سیتی این ناکامی را رقم زده بود. در نیمه دوم اوضاع تغییر کرد اما در کوارتر چهارم بود که کوای لنارد بازی درخشان خود را انجام داد. او در ابتدا یک پرتاب موفق انجام داد و پس از آن توپ را از رودی گای گرفت و یک دانک انجام داد. اندکی بعد از آن یک پرتاب ۳ امتیازی انجام داد تا برای کلیپرز ۱۲ امیتاز کسب کرده باشد و از آن دقیقه به بعد دیگر کسی شکی در پیروزی کلیپرز نداشت.

لس آنجلس کلیپرز کوای لنارد

سن آنتونیو اسپرز به مبارزه ادامه داد اما کوای لنارد و لس آنجلس کلیپرز آن‌ها را کنترل کردند. لنارد در کوارتر چهارم ۱۵ امتیاز از ۳۸ امتیاز خود را کسب کرد. این عملکردی است که کوای لنارد اکنون می‌تواند آن را ارائه دهد. او همیشه می‌تواند هر دفاعی را با بازی برجسته خود از پیش رو بردارد. او بسیار درشت هیکل و قدرتمند و قائم به عملکرد خود است و حریفانش همیشه آرزو دارند که او امتیازات را از دست بدهد. چون او روی بازی خود متکی است فرمی عالی از بازی خود را ارائه می‌کند. اگر می‌خواهید مقابل او دو تیم به میدان بفرستید اما مهارت پاسکاری او همان‌طور فوق‌العاده باقی می‌ماند.

تماشای بازی کوای لنارد را با هیچ چیز دیگری در لیگ NBA نمی‌توان مقایسه کرد. چون سبک بازی او تکراری نیست و او از قابلیت‌های فیزیکی منحصر به فردی برخوردار است و حتی اگر بازیکنان دیگر بتوانند مانند او حاضر شوند باز هم در سطح او نخواهند بود. سن آنتونیو اسپرز دو دهه است که از ستاره‌های پیرو فلسفه بازی این تیم در ترکیب خود سود می‌برد، از تیم دونکان تا خود کوای لنارد، بنابراین آن‌ها تنها تیمی در لیگ NBA است که از این تجربه استفاده می‌کنند. متأسفانه پنجشنبه شب آن‌ها روی اشتباه فلسفه بازی را نشان دادند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *