• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • لس آنجلس کلیپرز در نقل و انتقالات بازیکنان آزاد آتی باید تصمیمات مهمی بگیرد

لس آنجلس کلیپرز در نقل و انتقالات بازیکنان آزاد آتی باید تصمیمات مهمی بگیرد

لس آنجلس کلیپرز در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ NBA تا بدینجای کار ۲۹ پیروزی و ۱۳ شکست کسب کرده و هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

نقل و انتقالات لس آنجلس کلیپرز

تنها چند هفته به مهلت ترید بازیکنان باقی مانده است و آیا لازم است که مدیران لس آنجلس کلیپرز به فکر ایجاد تغییرات در این مهلت باشند؟ پس از پشت سر گذاشتن یک تابستان پرسروصدا که طی آن کوای لنارد و پال جرج به لس آنجلس کلیپرز آمدند، این تیم حالا به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی شناخته می‌شود. اما نکته جالب آن است که این زوج آل استاری تاکنون تنها در ۱۸ بازی همزمان با یکدیگر در زمین حضور داشته‌اند. در همین تعداد بازی، کلیپرز ۱۴ برد و ۴ باخت کسب کرده است اما تیم در مجموع عملکرد خوبی نداشته و بی‌ثبات بوده است. در ۱۵ بازی اخیر کلیپرز تنها در ۹ دیدار به پیروزی رسیده است.

آنها رقیبا همشهری خود یعنی لس آنجلس لیکرز را که در رده نخست قرار دارد و تا این مقطع از فصل ۳۳ برد و ۸ باخت کسب کرده است دوبار از پیش رو برداشته‌اند که یک بار آن بدون حضور جرج در بازی اول فصل رقم خورد. کلیپرز پایین‌تر از دنور ناگتس (۲۹ برد و ۲ شکست) قرار دارد و تنها یک نصف بازی از یوتا جاز (۲۸ برد و ۱۳ باخت) پیش است. اگر کلیپرز رکورد خود را ارتقا ندهد شاید مجبور باشد برای آنکه به فینال احتمالی NBA برابر میلواکی باکس برسد مجبور شود ابتدا در پلی‌آف کنفرانس غرب از سد تیم‌هایی مثل هیوستون راکتس، دنور ناگتس و یوتا جز و سپس لیکرز عبور کند.

اما آیا کلیپرز نیاز دارد که بهبود پیدا کند؟ آیا تیم داک ریورز در ترکیب خود حفره‌هایی دارد که بایدآنها را پر کند؟ آیا مدیران تیم می‌توانند آندره دروموند یا استیون آدامز را برای پست سنتر جذب کنند یا آنکه کاری غیرقابل تصور انجام بدهند و کریس پال را یک بار دیگر به تیم بازگردانند؟ همه در حال حدس زدن گام‌های بعدی کلیپرز هستند؟ کلیپرز در حال حاضر مهمره‌های بسیاری ارزشمندی دارد که در صورت تکمیل بودن تیم می‌توانند اکثر رقیبان خود را به راحتی از پیش رو بردارند. اما مسائل دیگری نیز وجود دارد.

لس آنجلس کلیپرز

مثلا مانترز هرل در همین تابستان به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد. یکی از مدیران ارشد تیم‌های NBA در رابطه با وضعیت کلیپرز گفته است:

اگر آنها مجبور باشند در پلی‌آف به مصاف دنور ناگتس بروند مانترز هرل یک فاجعه خواهد بود. بهترین مهره آنها در این شرایط ایویتسا زوباتس خواهد بود اما او هم نمی‌تواند در محوطه میانی نیکولا یوکیچ را خنثی کند. آیا مانترز آنقدر قدرتمند است که در برابر لیکرز و جاز بازی کند؟ آنها به یک بازیساز دیگر نیز نیاز دارند. پاتریک بورلی یک پوینت گارد نیست. آنها وابستگی بیش از حدی به لو ویلیامز، کوای و جرج دارند تا برای دیگران فضا برای امتیازگیری ایجاد کنند. گاهی اوقات پیش می‌آید که کلیپرز نمی‌تواند برای دقایقی در امتیاز آوردن خوب عمل کند. آنها به بازیکنان بزرگ جثه بیشتری نیاز دارند و به جز لو ویلیامز و مانترز هرل کس دیگری نیست که از روی نیمکت به تیم کمک کند. شاید آنها بتوانند لیکرز را در یک سری پلی‌آف شکست بدهند اما آیا آنها به همین نقطه خواهند رسید؟

اگر بازیکن آزاد، درن کولیسون تصمیم بگیرد که به کلیپرز بپیوندد، مشکل کلیپرز در پست پوینت گارد نیز حل خواهد شد. انتظار می‌رود که کولیسون پس از مهلت ترید تصمیم خود را بگیرد. بزرگترین مشکل تیم از نظر اندازه است و به تصمیم هرل در تابستان آتی بستگی خواهد داشت. اگر کلیپرز باور نکند که می‌تواند با یک سنتر ۲ متری به پیروزی برسد، مخصوصا کسی که امید دارد تا در هر فصل ۲۰ میلیون دلار دریافت کند، پس باید ریسک از دست دادن هرل به عنوان یک بازیکن فری ایجنت را نیز بپذیرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *