• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • گلدن استیت ۱۲۲-۱۴۱ لس آنجلس کلیپرز ؛ مکان جدید برای استیو کر خوش‌یمن نبود!

گلدن استیت ۱۲۲-۱۴۱ لس آنجلس کلیپرز ؛ مکان جدید برای استیو کر خوش‌یمن نبود!

کوای لنارد خوب می‌دانست که چگونه هواداران گلدن استیت واریرز را ناامید کند. لس آنجلس کلیپرز توانست واریرز را شکست دهد.

پیروزی لس آنجلس کلیپرز برابر گلدن استیت

کوای لنارد همان بازی قدرتمندانه‌ای را که چها ماه پیش در سالن اورکیل آرنا مقابل گلدن استیت واریرز ارائه داده بود تکرار کرد و پنجشنبه شب با ۲۱ امتیازی که در سه کوارتر برای لس آنجلس کلیپرز به ارمغان آورد موجب شد تا آن‌ها با نتیجه ۱۴۱ بر ۱۲۲ مقابل گلدن استیت واریرز به برتری برسند. لنارد که در فصل قبل به همراه تورنتو رپترز ۶ بازی فینال را برده و جام قهرمانی را بالای سر برده بود و عنوان MVP فینال را به خود اختصاص داد در دومین بازی خود ۹ اسیست انجام داد. داک ریورز، سرمربی لس آنجلس کلیپرز در پایان این بازی درباره لنارد گفت:

فکر می‌کنم او به فرم بازی خود در راند دوم فصل قبل رسیده است. در راند اول او فقط از نظر فردی برتر بود و پس از آن وی در هر راند، بازیسازی‌اش بیشتر و بیشتر شد اما کاری که حالا انجام می‌دهد یک پله دیگر از پیشرفت او را نشان می‌دهد.

استفن کری ۲۳ امتیاز بدست آورد اما ۸ بار توپ را لو داد و دی آنجلو راسل نیز ۲۰ امتیاز در اولین بازی برای گلدن استیت واریرز بدست آورد اما این تیم در کوارتر سوم ۴۶ امتیاز عقب افتاد. کری گفت:

ما در کوارتر سوم بازی را به آن‌ها واگذار کردیم.

پاتریک پاترسون ۲۰ امتیاز بدست آورد و ایویکا زوباک ۱۶ امتیاز کسب کرد و ۱۰ ریباند و ۲ بلاک نیز برای لس آنجلس کلیپرز بدست آورد. گلدن استیت در راند اول پلی‌آف فصل قبل با لس آنجلس کلیپرز بازی کرده بودند و در شش بازی به پیروزی رسیدند که راه آن‌ها را به سمت پنجمین فینال متوالی آن‌ها هموار ساخت.

لس آنجلس کلیپرز گلدن استیت

اما در این بازی لس آنجلس کلیپرز در ۵ پرتاب اول از ۶ پرتاب موفق شد خود را با نتیجه ۱۴ بر ۰ پیش بیاندازد. پرتاب راسل وست بروک در ۸:۲۳ مانده به پایان کوارتر اول، اولین امتیازات را برای گلدن استیت واریرز به ارمغان آورد و همین بازیکن ۷ امتیاز اول واریرز را بدست آورد و پس از او استفن کری در ۶:۴۲ مانده به پایان کوارتر اول یک پرتاب ۳ امتیازی موفق انجام داد.

واریرز در در ۹:۰۳ مانده به پایان کوارتر اول دریموند گرین را به طور نگران‌کننده‌ای از دست داد و مصدومیت آرنج او موجب شد تا بازیکنان واریرز تا پایان این کوارتر در شوک این مصدومیت باشند. گرین در ابتدای کوارتر دوم به بازی برگشت و ۱۱ امتیاز کسب کرد. استفن کری، بازیکن ۳۱ ساله گلدن استیت واریرز فقط ۲ پرتاب از ۱۱ پرتاب ۳ امتیازی خود را در درون سبد دید و به طور کلی از ۴۲ پرتاب ۳ امتیازی خود در این بازی فقط از امتیاز ۱۵ پرتاب بهره‌مند شد. کری گفت:

مطمئنم که فردا هنگام مشاهده فیلم این بازی ناراحت خواهیم شد.

استیو کر، سرمربی گلدن استیت واریرز از مکان جدید استقبال کرد اما این را هم گفت که یاد و خاطر اوریکل آرنا همیشه در ذهن او می‌ماند و سالن جدید هم فوق‌العاده است. بعضی از هواداران در پایان کوارتر سوم و وقتی لس آنجلس کلیپرز با نتیجه ۱۱۱ بر ۸۷ در بازی پیش افتاد سالن را ترک کردند. استیو کر پس از پایان بازی گفت:

امشب واقعیت لیگ NBA را به صورتی واضح‌تر مشاهده کردیم. در گدشته هم کسی فکرش را نمی‌کرد که ما پنج فصل متوالی در فینال حضور داشته باشیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *