• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • راجون روندو ، ستاره جدید لس آنجلس لیکرز در بازی مقابل فینیکس سانز

راجون روندو ، ستاره جدید لس آنجلس لیکرز در بازی مقابل فینیکس سانز

هم‌بازی‌های راجون روندو در لس آنجلس لیکرز او را تشویق می‌کردند که جنگنده‌تر باشد و به جای توزیع توپ میان بازیکنان آن را پرتاب کند. دوشنبه شب، او این نصیحت را به گوش جان سپرد.

درخشش راجون راندو ، بازیکن لس آنجلس لیکرز برابر فینیکس

این گارد رأس کهنه‌کار با کسب ۲۳ امتیاز بیشترین امتیاز فصل خود را بدست آورد که شامل ۱۵ امتیاز در کوارتر دوم بود و لس آنجلس لیکرز با نتیجه ۱۲۵ بر ۱۰۰ مقابل فینیکس سانز به برتری رسید. آنتونی دیویس پس از پایان این دیدار اظهار داشت:

او همیشه اعتماد به نفس دارد اما می‌خواهد به همه بازیکنان پاس بدهد. ما به او گفته‌ایم که آن توپ‌ها را پرتاب کند و او هر آن‌چه در چنته داشت را نشان داد. او همیشه در خلال تمرینات این کار را انجام می‌دهد.

لس آنجلس لیکرز در کوارتر دوم از حریف پیشی گرفت و این فقط پنجمین بازی بود که راجون روندو در یک کوارتر ۱۵ امتیاز یا بیشتر کسب می‌کرد. مونتی ویلیامز، سرمربی فینیکس سانز اظهار داشت:

ما به روندو اجازه دادیم که پرتاب‌های خود را انجام دهد و هزینه آن را نیز پرداخت کردیم.

لس آنجلس لیکرز ۳ پرتاب از ۴ پرتاب آخر خود در استپلز سنتر را به درون سبد فرستاد اما آن‌ها هیچ مشکلی مقابل بازیکنان کوتاه‌قد فینیکس سانز نداشتند. آن‌ها ۳۰ ریباند بیشتر از فینیکس داشتند (۵۹-۲۹). بعد از اینکه دی آندره آیتون در باخت شنبه شب مقابل دنور ناگتس مصدوم شد، فینیکس سانز فقط یک بازیکن درشت هیکل داشت. داریو ساریچ و آرون بیرنز نیز به دلیل مصدومیت باید مدت بیشتری را دور از میادین باشند. آنتونی دیویس ۲۵ امتیاز و ۱۰ ریباند داشت اما این بازی برای نیمکت‌نشینان فوق‌العاده بود. در کنار روندو، دوایت هاوارد ۱۴ امتیاز و ۱۵ ریباند بدست آورد. این چهلمین پیروزی این فصل لس آنجلس لیکرز بود و این از سال ۲۰۱۰ اولین باری است که لیکرز قبل از آل‌استار بریک به چنین آماری دست پیدا می‌کند. لبران جیمز که در این بازی ۱۷ امتیاز، ۹ پاس گل و ۸ ریباند بدست آورد در پایان گفت:

بازی فوق‌العاده‌ای برای نیمکت‌نشینان ما بود. راجون در کل طول بازی عملکرد بسیار خوبی داشت و همه توجهات را معطوف به خود ساخت.

مایکال بریجز ۱۸ امتیاز برای فینیکس سانز بدست آورد. فینیکس ۶ بازی از ۷ بازی اخیر خود را با شکست پشت سر گذاشته است. شیخ دیالو که در پست آیتون به بازی گرفته شد ۱۵ امتیاز کسب کرد. یوون کارتر و ریک رابیو نیز هر کدام ۱۳ امتیازی شدند.

راجون روندو لس آنجلس لیکرز

دوین بوکر که در این بازی فقط ۲ پرتاب موفق از ۱۱ پرتاب فیلد خود داشت و ۱۰ امتیاز بدست آورد در پایان بازی گفت:

با توجه به تفاوت قدی بازی دشواری بود و سه بازیکن درشت هیکل خود را در اختیار نداشتیم. همیشه بعد از این‌که توپ به درون سبد نمی‌رود شما برنامه‌ای دارید. وقتی آن‌ها ۳ بازیکن درشت هیکل روی سبد‌ها دارند بر ما برتری خواهند داشت.

هر دو تیم در کوارتر اول خوب ظاهر شدند. لس آنجلس لیکرز ۱۰ اقدام منطقه‌ای موفق از ۱۳ اقدام منطقه‌ی خود داشت و این آمار برای فینیکس به ۹ پرتاب موفق از ۱۳ پرتاب می‌رسید و در ۱۲ دقیقه ابتدایی این کوارتر ۱۸ بار جای برنده و بازنده عوض و ۴ بار بازی مساوی شد. لس آنجلس لیکرز در پایان کوارتر اول با نتیجه ۳۱ بر ۳۰ از حریف پیش افتاد و در کوارتر دوم ۱۸ امتیاز بدست آورد و فقط ۴ امتیاز به حریف داد و ۸ پرتاب موفق از ۹ پرتاب اول خود در این کوارتر داشت. روندو در این کوارتر ۸ امتیاز اول را بدست آورد که شامل ۲ پرتاب سه امتیازی بود. فینیکس سانز در نیمه اول با نتیجه ۶۱ بر ۵۲ از حریف عقب افتاد و در ابتدای کوارتر سوم با پرتاب سه امتیازی کامرون جانسون این نتیجه را به ۶۳-۵۷ تغییر داد. لس آنجلس لیکرز ۶ امتیاز بعدی را از آن خود کرد و در جریان کوارتر چهارم اختلاف را به ۲۷ امتیاز افزایش داد.

نکات بازی:

فینیکس سانز: کلی اوبر جی آر به عنوان یار تعویضی به بازی آمد و ۱۰ امتیاز کسب کرد.

لس آنجلس لیکرز: اوری بردلی ۱۲ امتیاز بدست آورد و در ۵ بازی از ۶ بازی اخیر توانسته است امتیازات دورقمی کسب کند. همچنین وی در طول ۳ بازی گذشته ۱۱ پرتاب موفق از ۱۵ پرتاب سه امتیازی خود داشته است. کنتاویویس کالدول پوپ ۱۳ امتیاز به ثبت رساند. فرانک ووگل، سرمربی لس آنجلس لیکرز در کوارتر دوم و هاوارد در کوارتر سوم اخطار فنی دریافت کردند.

بازی بعدی:

فینیکس سانز: چهارشنبه از گلدن استیت واریرز پذیرایی خواهد کرد.

لس آنجلس لیکرز: چهارشنبه به دنور سفر خواهد کرد. باخت ۱۲۸ بر ۱۰۴ مقابل دنور ناگتس در تاریخ ۲۲ دسامبر دومین باخت بد لیکرز در این فصل به حساب می‌آید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *