• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • قرارداد راب پلینکا، مدیرکل لس آنجلس لیکرز با این تیم تمدید شد

قرارداد راب پلینکا، مدیرکل لس آنجلس لیکرز با این تیم تمدید شد

بر اساس گزارش وبسایت ESPN، نایب رییس و مدیرکل مجموعه بسکتبال لس آنجلس لیکرز یعنی راب پلینکا، قراردادش را برای مدت چند سال دیگر با این فرنچایز تمدید نمود. لیکرز روز جمعه اعلام کرده بود که پلینکا به رده نایب رییس ترفیع رتبه یافته است.

تمدید قرارداد مدیرکل لس آنجلس لیکرز

منابع گفته‌اند که قرارداد اصلی پلینکا که در سال ۲۰۱۷ بسته شده بود و پنج ساله بود حالا تمدید شده است. پلینکا در زمان ریاست مجیک جانسون به‌عنوان مدیرکل لیکرز انتخاب شد اما مجیک در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ از سمت خود استعفا داد. پلینکا در آرام کردن وضعیت لیکرز پس از طوفانی که بر اثر کناره‌گیری جانسون ایجاد شده بود نقش اساسی داشت و حالا توانسته این تیم را به جمع فرنچایزهای برتر NBA بازگرداند. در تعطیلات بین فصلی که پلینکا مدیرکل لیکرز بود، دو ابرستاره بزرگ لیگ یعنی لبران جیمز و آنتونی دیویس به این تیم پیوستند. این دو بازیکن نقش بزرگی در بازگرداندن تیم به جمع رقابت برای قهرمانی ایفا نمودند. همچنین زمانی که پلینکا فرانک ووگل را به‌عنوان مربی استخدام کرد و بازیکنان دیگری مثل دنی گرین و دوایت هاوارد در واقع به این تیم پرافتخار کمک کرد تا وضعیت فعلی خود در رده نخست تیم‌های کنفرانس غرب را تثبت کند. ووگل قبل از آنکه لس آنجلس لیکرز برابر دالاس ماوریکس با نتیجه ۱۲۹-۱۱۴ به پیروزی برسد گفته بود:

قطعا من برای راب پلینکا خوشحال هستمو واضح است زمانی که من استخدام شدم او تحت انتقادات زیادی قرار داشت و بسیاری از این انتقادات نابه‌جا بودند. من این موضوع را تمجید می‌کنم که پلینکا در تمام مدت این انتقادات با جدیت کار خودش را انجام می‌داد، به شغلش متعهد بود و تصمیمات فوق‌العاده‌ای گرفت. او نه‌تنها یک ترکیب خیلی خوب را برای تیم ایجاد کرد بلکه تمام دپارتمان تیم را بازسازی نمود. زمانی که شما به استخدام تیم پزشکی و تغییرات کادر فنی نگاه می‌کنید متوجه این موضوع خواهید شد. تمام کارهایی که او انجام داده است به نحو احسن رخ دادند. همچنین رابطه من با او نیز خیلی خوب است. این رابطه یک رابطه کاری عالی است. ما با هم تعامل داریم. او بازخوردهای زیادی به من ‌می‌دهد و گزینه‌های زیادی در اختیارم می‌گذارد. و مهمتر از همه پلینکا به من گوش می‌دهد و همین شد که یک شروع فوق‌العاده را تجربه کردیم.

لس آنجلس لیکرز

پلینکا پیش از آنکه به‌عنوان مدیرکل لس آنجلس لیکرز استخدام شود در شغل مدیر برنامه بازیکنان مشغول به کار بود. کوبی برایانت یکی از موکلان پلینکا در آن زمان بود. کوبی همین هفته در یک برنامه راجع به پلینکا اینطور گفت:

من فکر می‌کنم طرفداران لیکرز باید شعار تمجید از راب را خیلی بیشتر بخوانند. چون آنها با انتقاد خود نزدیک بود پلینکا را بکشند اما او توانست خودش را در مسیر حفظ کند. من و راب در رابطه با این موضوع صحبت کرده‌ایم. زمانی که من و او صحبت می‌کنیم، درباره این حرکت یا آن حرکت حرف نمی‌زنیم بلکه بیشتر به‌عنوان دوست با یکدیگر صحبت می‌کنیم. من از او بابت اینکه در لحظات سخت کنارم بود سپاسگزارم و حالا نوبت خودش است که در مسیر بماند.

اسطورۀ بسکتبال NBA در ادامۀ صحبت‌هایش می‌افزاید:

تمام تمرکز راب پلینکا بر روی این است که هرکس کار خودش را انجام بدهد. او همیشه بر روی این موضوع تأکید دارد. اما حالا باید بررسی کرد که او با این تیم در طول دو سال چه کرده است؟ از قراردادهای بدی که در گذشته داشتیم تا ترکیبی که اکنون در تیم حضور دارد. به نظر من آنها بزرگترین تیمی هستند که من تاکنون دیده‌ام. قدرت آنها، سرعتشان و روحیه ورزشکاری قدیمی و جدی آنها برای من شگفت‌انگیز است. پس این تیم فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *