• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • نوار ۱۴ پیروزی متوالی لس آنجلس لیکرز در دیدارهای خارج از خانه پاره شد

نوار ۱۴ پیروزی متوالی لس آنجلس لیکرز در دیدارهای خارج از خانه پاره شد

لبران جیمز

مالکوم برگدون سه شنبه شب کولاک کرد و نوار پیروزی‌های متوالی لس آنجلس لیکرز پاره شد.

نوار پیروزی های لس آنجلس لیکرز پاره شد

برگدون در ۳۶.۴ ثانیه مانده به پایان بازی از دوایت هاوارد گذشت و امتیازگیری کرد تا ایندیانا پیسرز بتواند با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۰۲ مقابل لس آنجلس لیکرز، بهترین تیم خارج از خانه بسکتبال NBA به برتری برسد. دومانتاس سابونیس پس از پایان بازی اظهار داشت:

ما می‌دانستیم که به محض امتیازگیری ما، آن‌ها هم امتیاز خواهند گرفت.

ایندیانا پیسرز آنقدر در این بازی امتیاز گرفت تا چهارمین پیروزی متوالی خود و شاید مهم‌ترین آن‌ها را جشن بگیرد. لس آنجلس لیکرز (۲۴ پیروزی و ۴ شکست) با بهترین رکورد لیگ به میدان آمد و با ۱۴ پیروزی متوالی در دیدارهای خارج از خانه در رده دوم تاریخ بسکتبال NBA قرار داشت و ۲ پیروزی با رکورد خود در فصل ۷۲-۱۹۷۱ فاصله داشت. در غیاب آنتونی دیویس، فوروارد آل استار لس آنجلس لیکرز که این بازی را به دلیل مصدومیت مچ پای راست از دست داد، حتی لبران جیمز هم نتوانست تیمش را مقابل آن‌ها نجات دهد. بله، لبران جیمز ۲۰ امتیاز کسب کرد و ۹ ریباند و ۹ اسیست به نام خود ثبت کرد اما در ۱۱.۷ ثانیه مانده به پایان بازی یک استپ بک ۳ امتیازی را از دست داد که می‌توانست باعث پیروزی لس آنجلس لیکرز شود. دومانتاس سابونیس یکی از دو پنالتی خود را تبدیل به امتیاز کرد تا با ۲۶ امتیاز و ۱۰ ریباند به کار خود در این بازی پایان دهد. راجون روندو و کنتاویوس کالدول پوپ قبل از این‌که بازی پایان یابد و در زمانی که لیکرز در تلاش برای بردن بازی به وقت اضافه بود هر کدام یک پرتاب را از دست دادند. لبران جیمز در پایان بازی اظهار داشت:

به دلیل پیروزی‌های متوالی که داشتیم در زمان برتری و عدم برتری قادر بودیم تا آرامش خود را حفظ کنیم اما باز هم از این دست بازی‌ها خواهیم داشت و گاهی توپ‌های شما به درون سبد نمی‌رود.

این موضوع در بازی سه‌شنبه شب به حقیقت پیوست. لس آنجلس لیکرز پس از آن‌که در اکثر اوقات نیمه اول بازی از حریف سرتر بود، در بیشتر اوقات نیمه دوم عقب افتاد تا اینکه در کوارتر چهارم با کسب ۹ امتیاز متوالی عقب‌افتادگی ۵ امتیازی خود را با نتیجه ۹۵ بر ۹۱ به سود خود تغییر داد. اما این پایان کار نبود. با پرتاب مالکوم برگدون در ۲:۲۰ مانده به پایان بازی دو تیم در امتیاز ۱۰۰ مساوی شدند. مایلز ترنر با دو پنالتی خود در ۱:۵۹ مانده به پایان بازی این تساوی را شکست. نورده ثانیه بعد، پنالتی لبران جیمز دوباره بازی را به تساوی کشاند تا این‌که مالکوم برگدون تیر خلاص را به لیکرز زد.

لس آنجلس لیکرز لبران جیمز

دومانتاس سابونیس درباره مالکوم برگدون اظهار داشت:

ما به او و توپ در دستان او اعتماد داریم و او پرتاب‌های حساسی برای ما انجام داده است. او در کل طول سال برای ما بازیکن بزرگی محسوب می‌شود.

نکات بازی

لس آنجلس لیکرز: لبران جیمز در نیمه دوم فقط ۷ امتیاز بدست آورد که همه آن‌ها در کوارتر چهارم کسب شد و ۵ بار توپ را لو داد. هاوارد با ۲۰ امتیاز بیشترین امتیاز فصل خود را بدست آورد. اوری بردلی در این بازی ۱۳ امتیازی شد، الکس کاروسو ۱۱ امتیاز کسب کرد و این در حالی بود که جاواله مک گی و کنتاویوس کالدول پوپ هر کدام ۱۰ امتیاز بدست آوردند. راجون روندو ۷ امتیاز و ۷ پاس گل به نام خود ثبت کرد. لس آنجلس لیکرز ۸ پرتاب موفق از ۳۱ پرتاب سه امتیازی خود داشت.

ایندیانا پیسرز: جرمی لمب با مصدومیت در نیمه دوم زمین بازی را ترک کرد. دومانتاس سابونیس بیست و سومین تریپل دبل خود را در این فصل بدست آورد. مایلز ترنر در این بازی ۱۶ امتیاز و ۷ ریباند بدست آورد و مالکوم برگدون ۱۴ امتیاز و ۶ پاس گل از خود به جای گذاشت. تی جی وارن ۱۲ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ بلاک به نام خود ثبت کرد و آرون هالیدی و تی جی مک کونل به عنوان یارهای تعویضی ۲۱ امتیاز بدست آوردند. ایندیانا پیسرز ۱۳ پرتاب موفق از ۲۰ پرتاب آزاد خود داشت.

بازی بعدی:

لس آنجلس لیکرز: امیدوار است تا پنجشنبه شب و در آخرین بازی در ۵ بازی خارج از خانه مقابل میلواکی باکس به پیروزی برسد.

ایندیانا پیسرز: جمعه شب مقابل ساکرامنتو کینگز به سه بازی خانگی خود پایان خواهد داد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *