نقل و انتقالات NBA؛ لس آنجلس لیکرز به دنبال جذب آندره ایگودالا

گلدن استیت آندره ایگودالا

پس از اینکه کوای لنارد تورنتو رپترز را به مقصد لس آنجلس کلیپرز ترک کرد، لس آنجلس لیکرز ضمن حفظ لبرون جیمز، آنتونی دیویس را نیز به ترکیب خود اضافه کرد و با بازیکنان کهنه‌کاری همچون دی مارکوس کازینز، دنی گرین و اوری بردلی قرارداد امضا کرد. حالا به دنبال جذب آندره ایگودالا هستند.

لس آنجلس لیکرز به دنبال جذب آندره ایگودالا

اکنون که ترکیب کنونی لس آنجلس لیکرز با کیفیت تر از ترکیب فصل قبل این تیم نشان می‌دهد، راب پلینکا بدون بردن هیچ اسمی، از جذب یک بازیکن دیگر سخن گفت.

دیو مک منمین، خبرنگار ESPN روز سه شنبه در گزارشی با اشاره به اینکه این بازیکن آندره ایگودالا است به SportsCenter  گفت:

لیکرز از اینکه کوای لنارد را از دست داده پشیمان نیست. حالا آن‌ها صاحب ترکیبی هستند که از آن خوشحالند. لس آنجلس لیکرز از روش ساخت دوباره تیم خود احساس خوبی دارد؛ جذب دنی گرین، جذب بازیکنی مانند دی مارکوس کازینز و برگرداندن بخشی از ثبات فصل قبل، اما در این میان لیکرز اگر بتواند، آندره ایگودالا را به خدمت خواهد گرفت.

آندره ایگودالا ، ارزشمندترین بازیکن بازی در فینال سال ۲۰۱۵ و بازیکنی که در بازی ششم فینال NBA توانست ۲۲ امتیاز کسب کند، اگرچه در پایان گلدن استیت قافیه را به تورنتو باخت. مسئولان لس آنجلس لیکرز احساس می‌کنند که وی پازل این تیم را کامل خواهد کرد.

لس آنجلس لیکرز آندره ایگودالا

آندره ایگودالا ، ارزشمندترین بازیکن بازی در دیدار فینال NBA سال ۲۰۱۵ از گلدن استیت واریرز به ممفیس گریزلیز منتقل شد تا با خالی شدن لیست گلدن استیت واریرز، دی آنجلو راسل در ازای کوین دورانت و یک پیک درفت راند اول به این تیم بپیوندد. براساس گزارشات، ممفیس گریزلیز هیچ برنامه برای فروش بازیکن کهنه‌کار خود ندارد. اگر گریزلیز بخواهد ایگودالا را قبل از شروع فصل یا اندکی پس از آن بفروشد، وی مشتریان پر و پا قرص دیگری از جمله هیوستون راکتس و کلیپرز خواهد داشت. اگر لیکرز به هر طریقی بتواند ایگودالا را به خدمت بگیرد، یک خرید فوق العاده دیگر در کنار جیمز و دیویس خواهد داشت.

واریرز نیز که باید از ۵ بار عنوان قهرمانی در کنفرانس غرب دفاع کند امیدوار است ترکیب استف کری، دریموند گرین و دی آنجلو راسل آن‌ها را در غرب همچنان شکست ناپذیر نگه دارد تا کلی تامپسون از مصدومیت برگردد. اگر لیکرز و واریرز پلی آف را برگزار کنند (که محتمل خواهد بود)، تقابل ایگودالا با همبازی‌های سابقش دیدنی خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *