• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • تعظیم میلواکی مقابل لبران جیمز ؛ لیکرز، پیروز دیدار صدرنشینان غرب و شرق

تعظیم میلواکی مقابل لبران جیمز ؛ لیکرز، پیروز دیدار صدرنشینان غرب و شرق

لبران جیمز بار دیگر تأکید کرد که کسب یک عنوان MVP دیگر برای وی اهمیتی ندارد. او می‌داند که تقریباً هیچ بازیکنی در خارج از رختکن لس آنجلس لیکرز در تصورش نیست که او یانیس آنتتوکومپو را به خاطر کسب افتخار شکست خواهد داد.

درخشش لبران جیمز برابر میلواکی

هنگامی‌که مدافع عنوان MVP هم‌بازی‌های خود را جمعه شب به استپلز سنتر می‌آورد، عملکرد فوق‌العاده لبران جیمز ثابت کرد که هنوز برای صحبت در خصوص MVP این فصل باید منتظر ماند. لبران جیمز ۳۷ امتیاز، ۸ ریباند و ۷ پاس گل بدست آورد تا لس آنجلس لیکرز در تقابل صدرنشینان کنفرانس شرق و غرب بتواند ۱۱۳ بر ۱۰۳ از سد میلواکی باکس بگذرد. آنتونی دیویس ۱۴ امتیاز از ۳۰ امتیاز خود را در کوارتر چهارم بدست آورد و لس آنجلس لیکرز آمار خود در این فصل را به ۴۸ پیروزی و ۱۳ شکست ارتقا داد و فاصله آماری خود را با میلواکی باکس که ۵۳ پیروزی و ۱۰ شکست رقم زده است کاهش داد. لیکرز با تکیه بر لبران جیمز که ۱۴ امتیاز در کوارتر سوم بدست آورد موفق شد دهمین پیروزی خود را در یازدهمین دیدار اخیر خود بدست آورد. لبران جیمز مکرراً و با موفقیت یانیس آنتتوکومپو گارد کرد و شب فوق‌العاده خود را با یک دانک در ۲۷ ثانیه مانده به پایان بازی تکمیل کرد و هواداران در استپلز سنتر برای او شعار MVP سر دادند. جیمز پس از پایان بازی اظهار داشت:

می‌دانیم که چه تیمی هستیم و رقابتی بزرگ است. بدست آوردن فرصت رقابت در سطح بالا جذاب و هیجان‌انگیز است. اما ما به ظرفیت‌های خود آگاه هستیم.

این پیروزی حتی یک معنی سمبولیک برای لبران جیمز و لس آنجلس لیکرز داشت: آن‌ها به طور رسمی اولین حضور خود در پلی‌آف را بعد از سال ۲۰۱۳ جشن گرفتند و این طولانی‌ترین زمان در تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود. جیمز پس از پایان بازی اظهار داشت:

اینجا هستم تا بار دیگر تاریخ را بنویسیم. وقتی لیکرز پیروز نباشد، لیگ آن لیگی که باید باشد نیست.

لبران جیمز در این فصل آمار بیشترین پاس گل NBA را در اختیار دارد. فرانک ووگل، سرمربی لس آنجلس لیکرز پس از پایان بازی گفت:

موردی که بیشتر من را در مورد جیمز تحت تأثیر قرار داد دفاع او مقابل یانیس بود. برای بازیکنی مانند او داشتن چنین وظیفه و ارائه چنین عملکرد هجومی غیرقابل باور است.

لبران جیمز

یانیس آنتتوکومپو ۳۲ امتیاز و ۱۱ ریباند برای میلواکی باکس به دست آورد. باکس برای اولین بار از ماه اکتبر دومین باخت خود را در ۳ بازی آخرش تجربه کرد. دونته دیوینچنزو ۱۷ امتیاز برای میلواکی کسب کرد. باکس در ۷ بازی از ۹ بازی اخیرش پیروز از میدان مسابقه خارج شده است. آنتتوکومپو پس از پایان بازی اظهار داشت:

مشخصاً باهوش بازی نکردیم. خیلی راحت به آن‌ها اجازه پرتاب دادیم. ما باید بهتر عمل کنیم. مطمئناً از این بازی درس‌های زیادی آموختیم.

آنتتوکومپو کوارتر چهارم را قدرتمندانه و با ۱۲ امتیاز به پایان رساند اما باز هم میلواکی باکس نتوانست در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل عادی NBA حریف لس آنجلس لیکرز باشد. مایک بودنهولزر، سرمربی میلواکی باکس پس از پایان بازی گفت:

آن‌ها بسیار بهتر بودند. تیم بسیار خوبی هستند. بسیاری از کارها را به خوبی انجام دادند. فکر می‌کنم بازی خوبی برای ما بود. از این دیدار درس گرفتیم و بهتر خواهیم شد.

وقتی یانیس آنتتوکومپو در استپلز سنتر و در ۴ دقیقه ابتدایی بازی ۱۰ امتیاز بدست آورد به نظر می‌رسید یک روز فوق‌العاده دیگر را در راه داشته باشد اما در بقیه اوقات نیمه اول فقط ۲ امتیاز دیگر توانست بدست آورد و لیکرز او را به خوبی دفاع کرد. لس آنجلس لیکرز در کوارتر سوم ۱۸ امتیاز متوالی به دست آورد و اولین برتری محسوس خود را با نتیجه ۶۸ بر ۵۵ به دست آورد. در حالیکه جیمز و دنی گرین آنتتوکومپو را دفاع می‌کردند، جیمز توانست در بحث امتیازگیری و بازیسازی نیز عملکرد قابل تحسینی از خود ارائه دهد.

نکات بازی:

میلواکی باکس: جرج هیل دومین بازی متوالی خود را به دلیل مصدومیت از دست داد. هر دو برادر آنتتوکومپو برای هر دو این تیم بازی می‌کنند. ساناسیس آنتتوکومپو بر روی نیمکت میلواکی بود و کوستاس آنتتوکومپو در فهرست لیکرز برای این بازی حضور نداشت.

لس آنجلس لیکرز: دیون ویترز بعد از ثبت قرارداد با لیکرز در فهرست این تیم برای این بازی حضور نداشت. این گارد کهنه‌کار پیراهن شماره پیراهن ۱۸ را خواهد پوشید. فرانک ووگل درباره او گفت:

او بازیکنی است که به تصور ما می‌تواند کمک شایانی در زمینه پرتاب و در پست وینگ به تیم بکند.

آنتونی دیویس و الکس کاروسو هر دو با مقداری مصدومیت در این بازی حاضر شدند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *