لنزو بال: نزدیک‌ترین دوست و حمایت‌کننده من در لیکرز لبران جیمز بود

لنزو بال حالا عضوی از نیو اورلینز پلیکانز است و بخشی از معاوضه است که طی آن آنتونی دیویس برای بازی در کنار لبران جیمز به لس آنجلس لیکرز پیوست.

صحبت های لنزو بال در خصوص لبران جیمز

این می‌تواند یک شروع دوباره برای لنزو بال باشد که هنوز در تیمی از کنفرانس غرب است که امید به حضور در مرحله پلی‌آف لیگ NBA را دارد. از سوی دیگر، او می‌تواند بدون اینکه زیر ذره‌بین و تحت بررسی موشکافانه باشد اوضاع را به نفع خود برگرداند و به ساختار ترکیب نیو اورلینز پلیکانز سر و شکلی دوباره دهد. البته، نمی‌خواهیم بگوییم که لنزو بال از عدم حضور در لس آنجلس لیکرز هیچ ضرری نمی‌کند. لنزو بال، در صحبت‌هایی که در پادکست ریک کروی داشت اظهار داشت که بازیکنی که او را در کل طول فصل قبل راهنمایی و حمایت می‌کرد لبران جیمز بود.

لبران جیمز

او در پادکست ریک کروی در خصوص لبران جیمز گفت:

بازیکنی که شاید بیشترین حمایت را در فصل قبل لیگ NBA از من داشت لبران جیمز بود. در کل طول فصل قبل فقط کنار او بودم: یک تیم، یک اتوبوس، یک هتل. من همیشه در کنار او بودم و تا آنجا که می‌توانستم از بزرگترین بازیکنی که در کنار او بازی کردم تجربه بدست آوردم.

جای امیدواری است که لنزو بال به عقب می‌نگرد و دوران حضور خود در لس آنجلس لیکرز را مفید می‌شمارد. لنزو بال پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای آینده‌دار بودن در لیگ NBA داراست. اگر نیو اورلینز پلیکانز بتواند او را به شرایط آرمانی بازگرداند (و او بالاخره مصدوم نشود) هیچ منعی وجود ندارد که او به سطح یک آل استار در لیگ NBA برسد. لازم به ذکر است لنزو بال در دومین پیک راند اول مراسم درفت سال ۲۰۱۷ توسط لس آنجلس لیکرز انتخاب شد و تا سال ۲۰۱۹ در این تیم بازی می‌کرد. وی در سال ۲۰۱۸ توانست در دومین تیم منتخب جوان لیگ NBA قرار گرفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *