• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • تقابل لیکرز و میامی هیت؛ شمشیر جیمی باتلر برنده‌تر است یا لبران جیمز ؟

تقابل لیکرز و میامی هیت؛ شمشیر جیمی باتلر برنده‌تر است یا لبران جیمز ؟

لس آنجلس لیکرز (۲۲ پیروزی و ۳ شکست، صدرنشین کنفرانس غرب) جمعه در شهر میامی مقابل میامی هیت (۱۸ پیروزی و ۶ شکست، رتبه سوم کنفرانس شرق) صف‌آرایی خواهد کرد. این دیدار تقابلی بین لبران جیمز و جیمی باتلر است.

تقابل لبران جیمز و جیمی باتلر

نکته بازی: لس آنجلس لیکرز در تلاش است تا نوار پنج پیروزی متوالی خود مقابل میامی هیت را گسترش دهد.

میامی هیت در بازی‌های خانگی ۱۱ پیروزی کسب کرده و شکست‌ناپذیر بوده است. هیت میانگین ۱۷.۷ بار لو دادن توپ را در هر بازی به جای گذاشته است. لس آنجلس لیکرز رکورد ۱۲ پیروزی و ۱ شکست را در بازی‌های خارج از خانه ثبت کرد. لیکرز با میانگین ۲۶.۴ پاس گل در هر بازی و به رهبری لبران جیمز با میانگین ۱۰.۸ پاس گل در هر بازی از این حیث در رتبه دوم کنفرانس غرب قرار دارد. دو تیم برای دومین بار در این فصل مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. لیکرز در آخرین تقابل خود در تاریخ ۸ نوامبر با ۲۶ امتیاز کسب شده آنتونی دیویس در مقابل ۲۲ امتیاز جیمی باتلر توانست با نتیجه ۹۵ بر ۸۰ از سد میامی هیت بگذرد.

لبران جیمز

برترین بازیکنان: جیمی باتلر با میانگین ۲۰.۶ امتیاز، ۶.۸ ریباند و ۷ پاس گل در هر بازی بهترین بازیکن میامی هیت است. دونکان رابینسون میانگین ۳.۶ پرتاب سه امتیازی و ۱۳.۱ امتیاز در ۱۰ بازی اخیر میامی هیت را به خود اختصاص داده است. لبران جیمز میانگین ۱۰.۸ پاس گل و ۲۵.۸ امتیاز در هر بازی را در اختیار دارد. الکس کاروسو ۴۵.۱ درصد پرتاب موفق دارد و میانگین ۵.۶ امتیاز را در ۱۰ بازی اخیر لس آنجلس لیکرز به نمایش گذاشته است.

مصدومیت‌ها:

میامی هیت: داین ویترز (بیماری)، جاستیس وینسلاو (مصدومیت از ناحیه کمر)، گوران دراگیچ (مصدومیت از ناحیه کشاله ران)

لس آنجلس لیکرز: کایل کوزما (مصدومیت از ناحیه مچ پای چپ)، دمارکوس کازینز (مصدومیت از ناحیه زانو)، راجون روندو (مصدومیت همسترینگ)، آنتونی دیویس (مصدومیت شانه سمت راست)

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *