• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • معرفی و بررسی لباس‌های تیم گلدن استیت برای فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ NBA

معرفی و بررسی لباس‌های تیم گلدن استیت برای فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ NBA

تیم بسکتبال گلدن استیت واریرز، در روز چهارشنبه (۱۸ سپتامبر) از مجموعه شش لباس خود برای مسابقات فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ NBA رونمایی کرد.

رونمایی از لباس گلدن استیت

گلدن استیت در فصل آتی برای اولین ‌بار در چیس سنتر مسابقات خود را برگزار خواهند کرد. مجموعۀ ورزشی و تفریحی Chase Center در محله میشن بِی شهر سن فرانسیسکو قرار دارد. اما تیم گلدن استیت واریرز در روز چهارشنبه، در وبسایت خود از جرسی‌هایش برای فصل ۲۰۲۰ مسابقات NBA رونمایی کرد. با آغاز فصل پاییز می‌توان هر شش مدل پیراهن گلدن استیت را خریداری نمود. تمام لباس‌های واریرز برای فصل بعد، اعم از جرسی‌های تمرینی و مخصوص بازی، چه برای دیدارهای خانگی و چه خارج از خانه، همگی دارای برچسب کمپانی راکوتن در سمت شانه چپ خواهند بود.

همچنین در راستای برندسای جدید تیم که از ابتدای تابستان جاری صورت گرفته، چهار جرسی از شش جرسی دارای لوگوی جدید تیم و فونت مخصوص خواهند بود. جرسی‌های دیگر تیم نیز عبارت‌اند از مدل «San Francisco Classic Edition» که طراحی و فونت روی آن از لباس‌های سه فصل اول حضور تیم در ورزشگاه قبلی و Bay Area نشأت گرفته و مدل «The City Classic Edition» که برای اولین‌ بار در فصل ۶۷-۱۹۶۶ مورد استفاده قرار گرفته بود. در ادامه به بررسی کوتاه هر شش مدل لباس تیم گلدن استیت می‌پردازیم:

مدل :Association Edition

این لباس عضو اصلی جرسی‌های هر فصل وریرز است؛ یک جرسی سفید که دارای لوگوی جهانی تیم است. این جرسی به‌صورت جهانی شناخته‌شده است و برای اولین‌بار در فصل ۲۰۱۰-۲۰۱۱ پوشیده شد. نسخه فصل بعد لباس Association Edition شامل لوگوی جهانی نوسازی‌شده تیم خواهد بود که توسط تصویرسازی دقیق‌تری از بخش شرقی Bay Bridge به‌چشم می‌خورد.

مدل :Icon Edition

جایگزینی به رنگ آبی برای مدل Association Edition. جرسی آیکان ادیشن تیم اوریرز شامل رنگ آبی این تیم می‌شود که لوگوی جهانی زردرنگش را بر روی سینه دارد.

گلدن استیت

مدل :The Bay – Statement Edition

یونیفرم مدل استیتمنت ادیشن شامل لوگوی جدید Bay تیم می‌شود که نمایی از صخره‌های کنار دریا را که به سمت آب هستند و یک ابر بالایشان قرار دارد به تصویر می‌کشد. منظره‌ای که یادآور گلدن گیت پیش از ساخته شدن پل گلدن گیت است. واریرز در هرکدام از سه شهر اصلی خلیج سن فرانسیسکو به مدت یک فصل کامل بازی کرده‌اند. این شهرها عبارت‌اند از: اوکلند، سن فرانسیسکو و سن خوزه.

مدل :The Town – City Edition

این لباس بار اول در فصل ۱۸-۲۰۱۷ به‌منظور قدردانی از شهر اوکلند معرفی شد. لباس The Toown شامل لوگوی شهر اوکلند می‌شود که در زمینه یک جرسی مشکی به تصویر کشیده شده است. این لباس از جامعه شهر اوکلند و حمایتشان از تیم واریرز تقدیر می‌کند. این تیم از ۴۸ فصل حضور خود در NBA، ۴۷ تا را در شهر اوکلند به میدان رفته‌ است.

مدل :San Francisco – Classic Edition

یادبودی برای اولین لباس پوشیده شده توسط واریرز در منطقه خلیج پس از جابه‌جایی این تیم از فیلادلفیا به سن فرانسیسکو در سال ۱۹۶۲. جرسی سن فرانسیسکو کلاسیک شامل نام شهر در قسمت سینه پیراهن سفیدرنگ می‌شود که خود به رنگ آبی روشن، طلایی و قرمز است. نسخه زردرنگ همین یونیفرم در فصل ۱۰-۲۰۰۹ توسط تیم پوشیده می‌شد.

مدل The City – Classic Edition:

این پیراهن در سال ۶۷-۱۹۶۶ توسط مالک مسن تیم یعنی فرانکلین میولی طراحی شده بود. مدل سیتی کلاسیک شامل یک جفت نماد اصلی سن فرانسیسکو می‌شود یعنی پل گلدن گیت در جلو جرسی و یک واگن کابلی در قسمت پشتی آن. از زمان آخرین حضور تیم در سن فرانسیسکو در فصل ۷۱-۱۹۷۰، گلدن استیت چندین‌بار این پیراهن را بر تن کرده است. آنها این پیراهن زردرنگ را آخرین‌بار در فصل ۱۶-۲۰۱۵ برتن کرده بودند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *