• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • پیش‌بازی فینیکس سانز و رپترز؛ آن‌ها به بازگشت مصدومان خود امیدوار هستتد

پیش‌بازی فینیکس سانز و رپترز؛ آن‌ها به بازگشت مصدومان خود امیدوار هستتد

فینیکس سانز جمعه شب مقابل تورنتو رپترز صف‌آرایی خواهد کرد و هر دو تیم به بازگشت مصدومان خود بعد از آل‌استار بریک می‌اندیشند.

تقابل فینیکس سانز با رپترز

داریو ساریچ، مهاجم فینیکس سانز امیدوار است تا بعد از غیبت در ۷ بازی به دلیل مصدومیت مچ پای چپ، جمعه بتواند در میدان مسابقه حاضر شود. ساریچ اخیراً به خبرنگاران گفت:

می‌خواهم برای بازی بعد آماده باشم. فکر می‌کنم برای بازی آماده خواهم بود. مطمئناً در چند بازی بعدی دردهایی دارم اما نیاز دارم تا از این مرحله عبور کنم.

فینیکس سانز سه بازی‌ خارج از خانه خود را با تورنتو رپترز آغاز خواهد کرد که تیم حریف نیز امیدوار است مارک گسول به زودی از مصدومیت همسترینگ بازگردد و او را در اختیار داشته باشد اما بعید به نظر می‌رسد این اتفاق در بازی روز جمعه بیفتند. نرمن پاول، گارد تورنتو رپترز نیز به دلیل شکستگی انگشت از ترکیب این تیم دور خواهد بود و حداقل یک هفته دیگر زمان می‌برد تا به میادین بازگردد. نیک نرس، سرمربی تورنتو رپترز روز چهارشنبه و بعد از یک تمرین شبانگاهی درباره مصدومین این تیم اظهار داشت:

مارک (گسول) امروز مراحل درمانی مستمر خود را خواهد گذراند. وضعیت نرمن (پاول) نیز به زودی بار دیگر بررسی خواهد شد. در همین یک هفته ما منتظر این بازیکن خواهیم بود و خواهیم دید که او در چه وضعیتی قرار دارد. ما به بازگشت مصدومان خود نزدیک‌تر شده‌ایم.

فینیکس سانز دوین بوکر

نیک نرس گفت تیم تا زمانی که نرمن پاول آزمون‌های جسمانی خود را پشت سربگذارد صبر می‌کند و قبل از آن این را هم گفت که مارک گسول می‌تواند مقابل فینیکس سانز به میدان برود. اما هدف بازی‌های پلی‌آف است بنابراین شاید به او حتی استراحت بیشتری هم بدهند. مارک گسول ۸ بازی گذشته تیم را از دست داده و نرمن پاول نیز در ۶ بازی گذشته نتوانسته خود را برساند. هر دو تیم در این فصل با مصدومیت‌های مختلف دست و پنجه نرم کرده‌اند. فرانک کامینسکی (شکستگی بخشی از زانو) ۲۲ بازی را برای فینیکس سانز از دست داد و آرون بینز (مصدومیت لگن چپ) در ۱۳ بازی متوالی غایب بود.

انتظار می‌رود کامینسکی سه هفته دیگر مورد ارزیابی قرار گیرد اما آرون بینز روز جمعه به همراه دی آندره آیتون می‌تواند در میادین حاضر باشد. آیتون به دلیل مصدومیت زانوی پای چپ ۲ بازی قبلی تیم خود را از دست داده بود. این اولین دیدار فصل بین این دو تیم خواهد بود. فینیکس سانز ۲ بازی از ۸ بازی اخیر و تورنتو رپترز ۱۵ بازی از ۱۶ بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سرگذاشته‌اند. تورنتو رپترز در این فصل رکورد تاریخی ۱۵ پیروزی متوالی را بدست آورده بود تا این‌که در تاریخ ۱۲ فوریه مقابل بروکلین نتس با نتیجه ۱۰۱ بر ۹۱ شکست خورد و این بازی آخرین بازی آن‌ها قبل از آل‌استار بریک بود. تورنتو رپترز مایل است تا فصل را با رتبه دومی در کنفرانس شرق به پایان برساند اما تبدیل به یک تیم بدون بازیکن مصدوم شدن نیز در اولویت‌های این تیم قرار دارد. فرد ون ولیت، گارد تورنتو رپترز در این باره گفت:

فکر می‌کنم هدف ما باید این باشد که بازیکن مصدومی نداشته باشیم. ما به خوب بازی کردن خود ادامه خواهیم داد و به میدان می‌رویم و تلاش می‌کنیم تا در هر بازی برنده باشیم اما من به چیزی بیش از این می‌اندیشم. اگر تیم ما سالم باشد و تا پایان احساس خوبی داشته باشیم احساس خوبی نیز نسبت به یکدیگر داریم و برای کسب بهترین رتبه خواهیم جنگید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *