شوک کرونا به دنور ناگتس در آستانه شروع مجدد فصل

 

 

دنور ناگتس باشگاه خود را ‍ پس از مثبت شدن تست COVID-19 بازیکنان خود تعطیل کرد

دنور ناگتس می گوید که آنها بعد از مثبت اعلام شدن تست کرونای 2 تن از اعضای اعزامی این تیم به فلوریدا در آخر هفته، باشگاه خود را تعطیل کرده اند. این در حالی است که سومین آزمایش مثبت هم این هفته ثبت شده است.
دنور ناگتس روز سه شنبه در تأیید گزارشی از آدرین وویناروسکی ، خبرنگار  ESPN اعلام کرد که هر سه  نفر مبتلای این تیم بدون علامت هستند.

این تیم 35 نفره شامل بازیکنان ، مربیان و  اعضای کادر باشگاه است.

همچنین سه شنبه ، دیوید گریفین ، مدیر تیم نیو اورلینز پلیکانز گفت که سه بازیکن این تیم  که نتیجه ازمایش کووید 19  انها مثبت اعلام شده بود، تا زمانی که ازمایش های نهایی نشان دهد آنها می توانند بدون اینکه دیگران را آلوده کنند به فعالیت های تیم بازگردند، در قرنطینه شخصی هستند.

هنوز مشخص نیست که آیا ناگتس قبل از پرواز تیم به اورلاندو در تاریخ 7 جولای مجدداً تمرین خود را بازگشایی خواهد کرد تا فصلی را که در اواسط ماه مارس به دلیل ویروسی که منجر به کشته شدن بیش از 128،000 نفر در ایالات متحده متوقف شده است ، بازگرداند یا خیر.

22تیمی که شروع مجدد فصل را در 30 جولای آغاز می کنند ، هفته گذشته به تمرینات تیمی خود بازگشتند و بازیکنان ، مربیان و دیگر اعضای کادر تیم ها در هنگام آماده شدن برای از سرگیری فصل ، تحت آزمایش مداوم قرار گرفته اند.

یک هفته پیش ، فردی آگاه به Associated Press گفت که سوپر استار ناگتس ، نیکولا جوکیچ ، یکی از تنها چهار بازیکن با میانگین 20 امتیاز و 10 ریباند ، بنابر نتیجه ازمایش کرونا ویروس در صربستان، به این ویروس مبتلا شده است.

مایکل مالون ، مربی ناگتس ، اخیراً فاش کرد که نتیجه تست آنتی بادی او برای ویروس کووید 19 مثبت بوده و گفت که وی معتقد است در ماه مارس به ابن ویروس مبتلا شده است.

وقتی ادامه فصل در تاریخ 30 جولای در مجموعه ESPN Wide World Sports دیزنی از سر گرفته شود ، ناگتس کار را با ثبت رکورد 22-43 شروع می کند در حالی که آنها 1.2 و 1 بازی عقب تر از تیم رده دومی لس آنجلس کلیپرز و دقیقا همین اندازه جلوتر از تیم رده چهارمی  یوتا جاز هستند و رقابت برای رسیدن به پلی آف کنفرانس غرب را در این شرایط شروع می کنند.

در نیو اورلینز ، گریفین با استناد به قوانین حفظ حریم خصوصی پزشکی ، از فاش کردن نام بازیکنانی که آزمایش ویروس انها مثبت بود ، امتناع ورزید.

آزمایش های مثبت در 23 ژوئن اتفاق افتاد؛ یعنی روز اولی که همه اعضای پلیکانز به عنوان بخشی از برنامه NBA برای شروع مجدد فصل آزمایش شدند. گریفین گفت از آن زمان هیچ بازیکنی از پلیکانز تست مثبت نداشته است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *