جیمز هاردن : شایعه دشمنی من با کریس پال حقیقت ندارد

از حواشی فصل نقل و انتقالات NBA می‌توان به بروز شایعه‌ای در رابطه با جیمز هاردن و کریس پال اشاره کرد. شایعه شده قبل از اینکه کریس پال به اوکلاهاما سیتی تاندر منتقل شود و راسل وستبروک به هیوستون بیاید، میان جیمز هاردن ، گارد آل استار هیوستون و کریس پال اختلافاتی وجود داشت، طبق گفته هاردن هیچ دشمنی خونی میان او و پال وجود نداشته است.

جیمز هاردن شایعه وجود اختلاف با کریس پال را تکذیب کرد

جیمز هاردن ضمن تکذیب این شایعه گفت:

حرف‌های پوچ زیادی هر روز مطرح می‌شود. رسانه‌های زرد و کارکنان آن‌ها که فقط می‌خواهد شلوغ‌کاری کنند. این مسئله حقیقت ندارد. من و کریس رابطه پایداری با یکدیگر داشتیم.

جیمز ضمن بیان اینکه از دید وی اختلاف او و پال ساخته ذهن رسانه‌هاست و وی شخصاً هیچ توجهی به این شایعات نمی‌کند، افزود:

این شایعات من را ناراحت نمی‌کند زیرا حقیقت را می‌دانم. همه ما حقیقت را می‌دانیم. هیچ وقت بابت این شایعات خود را نگران نمی‌کنم. خیلی خنده‌دار است که چگونه این داستان‌های غلط و مسخره در تلویزیون مطرح می‌شود و می‌بینید که بعضی از مردم آن را باور می‌کنند. اینجاست که افراد باید حقیقت را تشخیص دهند و تحت تأثیر کارکنان رسانه‌ها و تلویزیون ملی قرار نگیرند. به شخصه مطمئنم که کریس پال هم همین نظر را خواهد داشت و هیچ‌گاه به این شایعات توجه نمی‌کنیم. کریس در دو سال اخیر باورنکردنی بوده و به عنوان یک رهبر، مربی و یک همبازی خوب به من کمک کرده است. این که چرا دیگر کریس پال در جمع ما نیست به ماهیت زندگی و کاری او بستگی دارد. او یک انسان فوق‌العاده است و نمی‌توانم هیچ ایرادی از او بگیرم.

جیمز هاردن کریس پال

هاردن و وستبروک دو بازیکن سطح بالا و دو گارد مسلط به توپ هستند و حالا شایعاتی درباره اختلاف میان این دو نیز می‌شود اما هاردن باز هم توجهی به این موضوع ندارد.
وی دراین باره گفت:

ما در NBA و المپیک کنار یکدیگر بازی کردیم. وقتی چنین بازیکن با استعدادی دارید، او خودش بازی را اداره خواهد کرد. شما رابطه برقرار می‌کنید و رقابت می‌کنید و بازی به بازی جایگاه خود را بدست می‌آورید. این عمل تا انتهای فصل ادامه دارد. این حقیقت بسکتبال است. وقتی شما استعداد دارید، بازیکنانی با هوش ذهنی بالا با شما هستند و بازیکنانی دارید که از خودگذشتگی می‌کنند، همه چیز روی غلتک خواهد افتاد.شیوه درست همین است. من به وستبروک اعتماد دارم و او نیز همین اطمینان را نسبت به من دارد. ما یک گروه هستیم و دستاوردهایمان نیز گروهی است. او نیز این مسئله را خوب می‌داند و کارها به همین منوال پیش خواهد رفت.

هاردن و پال در هیوستون راکتس برای دو فصل کنار یکدیگر بازی کرده‌اند ولی موفق نشدند عنوانی را برای این تیم کسب کنند. حالا وستبروک در جایگاه کریس پال قرار گرفته و دو هم‌تیمی سابق در اوکلاهما سیتی تاندر به موفقیتی بیشتر از موفقفیت‌های خلق شده در زمان هم‌بازی بودن جیمز و کریس پال می‌نگرند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *