ستارگان ان بی ای از همه جا هستند!

در خبرنامه این هفته ، مارك استین به این موضوع نگاه می كند كه بزرگترین ستارگان ان بی ای – جیانیس انتتوكونمپو ، جوئل امبیید ، لوكا دونسیچ – از سراسر جهان چگونه می آیند.

در بازی All-Star 2018 در لس آنجلس بود که از استیو نش ، یکی از مهمترین ستارگان ان بی ای این سوال را پرسیدم.

نش گفت: “ما به آنجا می رسیم.”

نش اظهار داشت که شاید سال 2022 “زمان امتحان کردن آن” باشد ، به عنوان ادای احترام 30 ساله به تیم اصلی رویایی که دنیا را در المپیک بارسلونا آرزو می کرد.

این پیش بینی هر روز واقعی تر به نظر می رسد. قابل درک است که هفته گذشته در میان اخبار بسیار غم انگیز N.B.A سابق از دست داد. درگذشت کمیسر دیوید استرن خبرنامه ای از دفتر لیگ بود که اولین دسته از بازده ها از رای گیری هوادارن را برای بازی All-Star در ماه آینده در شیکاگو شرح داد.

رأی دادن طرفداران همیشه به یک دلیل یا دلیل دیگر خشم ایجاد می کند. تاکو پاییز ناچیز بوستون ، که در بین کاندیداهای جبهه شرقی قرار گرفت ششم ، و الکس کاروسو لس آنجلس لیکرز ، که در بین نگهبانان غربی در ردیف 8 قرار گرفت ، اصلی ترین علل شکایت از دور نخست رای گیری بودند. با این حال شما به سختی شگفت زده شده اید در مورد این واقعیت که لبرون جیمز، جیانیس و لوکا را رد کرد ، حتی اگر او با شروع سال به آنتونی دیویس پیوسته است.

ستارگان ان بی ای

ستارگان ان بی ای

Antetokounmpo قهرمان لیگ است که برنده جایزه بازیکن برتر است و این فصل حتی در سطح بالاتر هم بازی می کند. دانکیک هنوز در N.B.A. ظاهر نشده است. بازی پلی آف ، اما او با میانگین 29.7 امتیاز ، 9.7 ریباند و 8.9 پاس گل در فصل جنجالی خود ، خود را به عنوان بازیکن اصلی 10 نفر اصلی جا داد – با صعود ماوریکس به رکورد 23-13، روند شگفت آور خود را کامل کرد.

برخلاف دوران نش ، ان بی ای مطمئناً چندین بازیکن موفق بین المللی دارد، اما فقط تعداد معدودی هستند که واقعاً جزو ستارگان ان بی ای به حساب می ، علاوه بر جیانیس و لوکا تعداد کمی در آن سطح وجود دارند.

  • دوقلوی کامرون از جوئل امبیید و فیلادلفیا ، پاسل سیاکام ، از تورنتو ، خطوط استوایی مخصوص به خود را دارند که باعث قفل شدن همه ستارگان ان بی ای می شوند.
  • نیکولا جوکیچ (صربستان) دنور ، علی رغم برخی افت در فصل گذشته ، همچنان یک تردید غیرقابل انکار برای تیم با دومین رکورد برتر در غرب باقی مانده است.
  • رودی گابرت (یوتا) از موفقیت او در موفقیت All-Star اطمینان ندارد زیرا یک شهرت دفاعی اول مانند حضور تاریخی وی در تبلیغات All-Star کمک زیادی نمی کند. اما گابرت چنین تأثیرات فراوانی را برای جاز ایجاد کرده است که می توانید نام وی را در لیست بهترین بازیکنان زمین بسکتبال پیدا کنید.

کارل-آنتونی تونس مینه سوتا ، که در نیوجرسی متولد شده اما نماینده جمهوری دومینیکن در سطح بین المللی است ، در دو بازی گذشته All-Star بازی کرده است و اگر مصدومیت اخیر زانو نباشد – و تیمبرولول ها- برای سومین بار ظاهر خواهد شد. از شروع 10-8 به رکورد 14-21 سقوط کرد.

ممکن است 12 بین المللی کاملاً مطابق صحبت ما در یک سطح غیرقابل انکار باشند که چه بازی کنند یا نکنند ، اما به طور فزاینده ای منصفانه است که بپذیریم ، همانطور که نش پیش بینی کرده است ، اگر همه ما خیلی دور باشیم تاثیری نخواهد داشت.

Porzingis ، پس از برگشت از مصدومیت طولانی مدت، در حال بازگشت به استاندارد All-Star است. دو تن از هموطنان جوان کانادایی نش – Shai Gilgeous-Alexander و Denver’s Jamal Murray – اوکلاهما سیتی نیز دارای پتانسیل All-Star هستند. برگزیدگان قرعه کشی برتر پنجگانه شامل Deandre Ayton (باهاما) ققنوس و R.J. Knicks ‘هستند.

مسیری که پیش می رود ، همانطور که ما در یک دهه جدید می چرخیم ، به نظر می رسد که انصاف ریاضی تنها عامل بازدارنده برای N.B.A است. کمیسر آدام سیلور سعی دارد قالب ایالات متحده و جهان را امتحان کند.

در این فصل 108 بازیکن خارجی متولد شده در فهرست بازیهای شبانه حضور داشتند ، یعنی بیش از 300 بازیکن آمریکایی وجود داشتند. به سادگی نمی توان دو گروه با چنین اندازه های مساوی برای مبارزه با هر یک از نقاط 12 ستاره تمام شد.

اما من همچنین اعتقاد ندارم که این لیگ با سیستم دو ساله خود ازدواج کرده است که در آن دو رأی دهنده پیشرو ، به عنوان کاپیتان ، بدون توجه به کنفرانس ، گروه های مربوطه خود را انتخاب می کنند. با توجه به همه پیش بینی ها و پچ پچ هایی که نمایش انتخابی ساخته شده برای تلویزیون ایجاد می کند ، از اولین بازی ای که با استفاده از این قالب در L.A در سال 2018 پخش شد ، پس از سالها علاقه کمتری ، به نسخه 2019 در شارلوت ادامه نداد.

فراموش نکنید که نقره ، هنگامی که در ابتدا پیشنهاد معرفی یک تورنمنت درون فصل را با شروع فصل 2020-21 ارائه داد ، به دنبال چهارمین مسابقه این رقابتها به عنوان جایگزینی بالقوه برای بازی All-Star به طور کامل بود. سرانجام لیگ هنگامی که تیم ها و اتحادیه بازیکنان نسبت به مسابقات داخل فصل ابراز مقاومت می کنند که بعداً در تقویم لیگ نسبت به ماه دسامبر اعلام می شود ، مخالفت کردند اما تفکر اصلی نقره نشان می دهد که N.B.A. همچنان نگران این است که چگونه بازیهای تمام ستاره صاف تمایل به احساس کردن دارند.

در M.I.T. کنفرانس تجزیه و تحلیل ورزشی Sloan در بوستون در ماه مارس ، به یاد داشته باشید ، خود نقره گفت بازی All-Star 2019 “کار نمی کند” و اعتراف کرد که جدیدترین تغییرات مربوط به قرار دادن “گوشواره بر روی خوک” است.

شاید واردات ستاره ای که در دهه گذشته موفق به نش ، دیرک نوویتسکی ، پاو گازول ، تونی پارکر و همه ستاره های بین المللی شده اند ، هرگز شانس خود را برای حضور در آمریکایی ها در یک دوئل All-Star به دست نخواهند آورد. شاید محدود کردن این قالب به بازی Rising Stars که شامل بازیکنان سال اول و دوم است ، به عنوان N.B.A. 5 فصل گذشته انجام داده است ، تماس صحیح است.

گوشه سه

سوال: کجا می توانید دیوید استرن را به عنوان کمیسر در مقایسه با سایر ورزش های دیگر مانند پیت روزل در N.F.L. ، بووی کوهن یا فی وینسنت در بیس بال و غیره قرار دهید؟

استین: من در جوانی ذهنی از همه مهمترین ورزشهای تیمی مردان آمریکای شمالی را پوشش داده ام ، اما N.B.A را پوشانده ام. تقریباً به طور انحصاری از فوریه 1994. بنابراین پاسخ من به این واقعاً منصفانه نیست.

من طبیعتاً استرن را بالاتر از همه رقبای خود قرار می دهم زیرا من درباره کارهای او چیزهای بیشتری می دانم. اکثر همسالان بزرگتر من همیشه می گویند که نقطه برتر اسطوره ای باید به استرن یا روززل برود. اما همانطور که خود هاروی آراتون به طرز عجیبی خاطرنشان کرد وقتی از او سؤال کردم ، ممکن است لبه استرن که در ساعتش N.B.A است ، باشد. به جبهه های اجتماعی ، فرهنگی و بین المللی توجه داشت که N.F.L. – به خاطر تمام مزایای آن در برجستگی تلویزیون و حضور در ورزشگاه – نمی تواند مطابقت داشته باشد.

آنچه با اطمینان بیشتر می توانم بگویم این است که من همیشه آرزو خواهم کرد که استرن ، پس از واگذاری دفتر خود به آدام سیلور در فوریه 2014 ، چند سال را صرف تلاش برای سفارش دادن به ورزشی که تقریباً به من دوست داشت ، سفارش دهد: تنیس.

تنیس همیشه از فقدان کمیساری که می تواند در بسیاری از جناح های رقیب (خیلی زیاد ، واقعاً) ورزشی مسئولیت داشته باشد ، بسیار رنج می برد. اما تمرکز اشترن ، تقریباً در کل زندگی بزرگسالان وی ، N.B.A بود. و در حال رشد / تقویت / محافظت از لیگ خود است. بنابراین مجبور هستم تصدیق كنم كه احتمالاً برای او سخت بود كه در هر كجا نزدیك به همان اشتیاق به ورزش دیگری كه از ظرفیت كاری برخوردار باشد ، دست یابد.

سوال: من باید با اظهارنظر اخیر در اینجا موافق باشم که رپتورها بیشتر توسط رسانه های ورزشی آمریکایی نادیده گرفته می شوند. شاید شما یک استثنا باشید ، اما چرا افراد بیشتری درمورد داستان کریس بوچر نمی نویسند؟ – کنت گودوین (استو ، ولتاژ)

استین: من فکر می کنم در این بحث به نقطهای رسیده ایم که هر چیزی که می گویم قصد ندارد شکاک ها را ترغیب کند. اما فکر می کنم وقتی نتایج رأی گیری مربی سال جایزه مربیان در ماه ژوئن منتشر می شود ، مورد توجیه واقع می شوم.

Raptors روز سه شنبه با سرعت 54 برنده از خواب بیدار شدند. اگر آنها با توجه به رشته مضحک مصدومیتی که در طول مسیر با آن روبرو هستند ، آن سطح را برای بقیه فصل های منظم حفظ کنند ، نیک پرستار یک شات واقعی برای برنده شدن در C.O.Y خواهد داشت. جایزه – و به این ترتیب ثابت کنید که چگونه رپتورها از نزدیک در مرز در دوره بعد از کاوی لئونارد تحت نظارت قرار می گیرند.

هفته گذشته توسط یک شخص معتمد به من پیشنهاد شد که Raptors فقط ممکن است ما را قبل از مهلت معاملات 6 فوریه مجددا غافلگیر کند و به عنوان خریداران ظاهر شود تا خود را برای یک بازی پلی آف دیگر تقویت کنند. فرض گسترده این فصل حاکی از آن است که تورنتو با امثال جانباز کایل لوری ، مارک گاسول و سرگ ایباکا تجارت می کند تا در تابستان سال 2021 برای پیرامون آژانس آزاد در پی پیگیری آژانس آزاد جیانیس Antetokounmpo ، برای بازنشانی آماده شود. (من خودم به همان اندازه پیش بینی کردم.)

شرط مطمئن باقی مانده است که ماسایی اژیری ، رئیس عملیات بسکتبال تورنتو ، از هرگونه معامله ای که در فضای کلاه رپتورز تأثیر بگذارد ، در سال 2021 اجتناب می کند. از امثال بوچر ، ترنس دیویس ، مت توماس ، اوشایی بریست و OG Anunoby – خواه آنها ایجاد پوششی از پوشش هستند یا خیر.

استین: این صدای جیر جیر در پاسخ به تشویق رسانه های اجتماعی من برای تشویق Buffalo Bills به عنوان یک افتخار سابق نیویورکر غربی – که تا زمان بازداشت صورت حساب در شنبه A.F.C شنبه ادامه داشت. از دست دادن کارت های وحشی به هوستون تگزاس برای افزایش خشکسالی خود بدون پیروزی پلی آف تا 1995.

فرض از ونکات این است که ریشه زدن در برابر Texans برای من طبیعی بود زیرا من از موشکهای او متنفرم.

ما هنوز از این مسائل در سال 2020 گذشته ایم ؟

تنها مشکلات من با هیوستون ، در اینجا در دنیای واقعی ، ترافیک است ، چقدر سخت است که بتوانم برای گرفتن غذای فوق العاده بوسنیایی در آن ترافیک هنگام اقامت در مرکز شهر و هوای مضطرب از ژوئن تا سپتامبر به کافه آدل برسم (دعوا من با هر شهری در تگزاس – از جمله موردی که من در آن زندگی می کنم).

بازی اعداد

2،615،000 دلار

در 20 سال به عنوان مالک تیم دالاس ماوریکس ، مارک کوبایی بیش از 2.6 میلیون دلار جریمه اعلام شده عمومی از N.B.A را به خود اختصاص داده است ، طبق این سرپرست که توسط پاتریشیا بنر ، مورخ دیرینه ماوریکس نگهداری می شود. همه جریمه های صادر شده توسط دفتر لیگ عمومی نمی شوند.

6

دو تیم فلوریدا N.B.A با این همه اختلاف دارند با سوابقشان در بازیهای اضافه کاری در این فصل: میامی 6-0 و اورلاندو 0-0.

16-19

پیکرز فصل گذشته پس از از دست دادن ویکتور اولادیپو در عضله چهار سر ران در ناحیه پای راست ، سه بازی زیر 0500 را به پایان رساند و در یک سری پلی آف دور اول توسط بوستون جاروب شد. ایندیانا بعد از کسب مالکوم Brogdon در خرید و فروش خارج از فصل با Milwaukee ، در این فصل بدون Oladipo با 51 برد پیروز است اما هنوز نمی داند چه زمانی باز خواهد گشت.

3-2

روند نزولی احتمالی استراتژی “مدیریت بار” به موقع لس آنجلس کلیپرز با کاوی لئونارد این است که ممکن است آنها مجبور شوند برای یک مرحله پلی آف تسویه کنند که آنها را مجبور می کند زودتر از فینال کنفرانس ، در لیکرز بازی کنند. با تشکر از یک امتیاز 3-2 شکست خورده از شکست چشمگیر روز کریسمس لیکرز ، کاوی و شرکت سه شنبه به عنوان تیم شماره 4 غربی وست بیدار شدند – که کلیپرز را برای حضور در مرحله پلی آف دور دوم با مرکز استیپلز خود در جریان دارد. کتانی

20

20 شوت مسدود شده لیکرز در پیروزی خانگی روز یکشنبه مقابل دیترویت نادر بود. با توجه به مرجع بسکتبال ، هیچ N.B.A. تیم حداقل 20 شوت مسدود شده در یک بازی از زمان وقوع دو بار در سال 2001 ثبت کرده بود: تورنتو با 23 بازی در برابر آتلانتا در مارس 2001 و رپتورز با 20 برابر در گلدن ایالت در نوامبر 2001.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *