ستاره کهنه کار NBA در یک قدمی لیکرز

 

 

بنا بر اخبار منتشر شده، باشگاه لس آنجلس لیکرز در آستانه عقد قرارداد با جی آر اسمیث، گارد باتجربه بسکتبال ان بی ای است.

باشگاه لیکرز برنامه دارد که جی آر اسمیث پرسابقه را برای بازگشت مسابقات فصل جاری در اورلاندو، به لیست خود اضافه کند. این را آدرین وویناروسکی از ای اس پی ان در توییتر خود اعلام کرده است.

لیکرز طبق خبرها در حال بحث با اسمیث بوده از زمانی که گارد این تیم یعنی بردلی هفته پیش اعلام کرد که در بازی های ادامه فصل حضور نخواهد داشت. بر اساس گزارش وویناروسکی، باشگاه لیکرز در آخرین مراحل امضای قرارداد با جی آر اسمیث قرار دارد.

اما این گارد 34 ساله، از سال 2018 تا کنون از رقابت های سنگین ان بی ای دور بوده است؛ یعنی از زمانی که همراه کلیولند کاوالیرز 6 دقیقه در برابر دترویت پیستونز در روز 19 نوامبر بازی کرد و شکست 113 به 102 را متحمل شد. از اوایل ماه مارس یعنی زمانی که لیکرز به دنبال اضافه کردن بازیکن به لیست خود بود، او به کار این باشگاه می آمد اما نهایتا آنها تصمیم گرفتند که با دایون ویترز به جای او قرارداد ببندند.

اسمیث با جیمز در کلیولند از سال 2014 تا 2018 هم بازی بود و بارها نشان داد که در رسیدن کاوالیرز به فینال در هر کدام از آن سال ها نقشی اساسی بازی می کرد. در بازی شماره 7 فینال های سال 2016، اسمیث 12 امتیاز کسب کرد و 5 تا از 13 شوتش تبدیل به گل شد و نهایتا کلیولند قهرمانی ان بی ای را از آن خود کرد. زمانی که جیمز از کاوالیرز رفت و به لیکرز پیوست، یعنی قبل از فصل 19-2018، همه چیز برای اسمیث هم سیر نزولی طی کرد.

او آن فصل تنها در 11 بازی حضور داشت و انقدر بیرون ماند تا احتمالات فروش یا کنار گذاشتن او بیشتر شود. اسمیث در نهایت تابستان سال گذشته از کاوالیرز کنار گذاشته شد و از آن زمان به بعد منتظر یک تیم جدید بوده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *