ستاره بروکلین برای ادامه فصل به دیزنی نمی رود

 

 

کایری ایروینگ ستاره تیم بروکلین نتس ترجیح می دهد که به جای حضور در شروع مجدد فصل ان بی ای، به ادامه ریکاوری اش پس از جراحی شانه بپردازد.

شون مارکس، مدیر تیم بروکلین در این مورد گفت: «بهترین کار این است که در اورلاندو حاضر نشوند و پروسه بازگشت به تیم را ادامه بدهند .»

ایروینگ انتظار نمی رفت که در والت دیزنی ورلد در اورلاندو به هم تیمی هایش ملحق شود و در آغاز مجدد رقابت های لیگ شرکت داشته باشد.

مصدومیت شانه او به اندازه ای جدی برآورد می شد که فصل را برای این بازیکن تمام کند و او از ماه فوریه تا به حال بازی نکرده است.

همچنین کوین دورانت هم به شکل مشابهی احتیاط کرده و پس از اینکه کل بازی های فصل 20-2019 را به دلیل پارگی آشیل از دست داد، دیگر بازی نکرده است.

بروکلین به نظر می رسد که با برنامه راضی کننده ای در شروع مجدد فصل روبرو است. آنها در رتبه هشتم کنفرانس شرق هستند و فاصله ای معادل 6 برد با تیم رده نهمی واشنگتن ویزاردز دارند در حالی که 8 بازی برای تیم ها تا پایان فصل عادی باقی مانده است.

با این وجود سرمربی این تیم، تعدادی از بازیکنان کلیدی را برای ادامه فصل در اختیار نخواهد داشت.

روز 4 ژوئن بود که ان بی ای اعلام کرد هیئت مدیره برای برنامه ریزی ادامه فصل در اورلاندو به توافق رسیده است. این خبر در میان اعتراضات جهانی برای عدالت اجتماعی آمد.

ایروینگ، که نایب رئیس اتحادیه ملی بازیکنان بسکتبال است، نگرانی هایش را درباره اینکه شروع بازی های ان بی ای ممکن است توجه را از آن اتفاقات منحرف کند، اظهار کرده بود.

آدرین وویناروسکی و مالیکا اندروز، خبرنگاران ای اس پی ان گزارش داده اند که کایری ایروینگ و آوری بردلی، گارد تیم لس آنجلس لیکرز، بخشی از ائتلاف بازیکنان برای پیگیری تعهدات ان بی ای و شرکایش به منظور نشان دادن اعتراض به تبعیض های نژادی بوده اند.

خیلی زود، ان بی ای در تاریخ 24 ژوئن بیانیه ای صادر کرد و گفت که با اتحادیه ملی بسکتبالیست ها ملاقاتی داشته تا راه های این اعتراضات و بلندتر کردن صدای سیاه پوستان در حین مسابقات ان بی ای را بررسی کنند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *