• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • ساکرامنتو کینگز با یک هواپیمای ۱۸۵ میلیون دلاری به هند سفر خواهد کرد

ساکرامنتو کینگز با یک هواپیمای ۱۸۵ میلیون دلاری به هند سفر خواهد کرد

وقتی لوک والتون و ساکرامنتو کینگز برای انجام چند بازی تدارکاتی به هند سفر کردند با یک خط هواپیمایی معمولی این کار را انجام نخواهند داد. آن‌ها از Air Drake استفاده خواهند کرد.

سفر ساکرامنتو کینگز به هند

ساکرامنتو کینگز از هواپیمای غول‌پیکر بوئینگ ۷۶۷-۲۰۰ER متعلق به Air Drake برای سفر به مومبائی هند استفاده خواهد کرد، کشوری که در آن باید دو بازی تدارکاتی مقابل ایندیانا پیسرز انجام دهد. این هواپیما یکی از راحت‌ترین وسیله‌هایی است که می‌توان برای عبور از اقیانوس آرام استفاده کرد. لوک والتون ، سرمربی ساکرامنتو کینگز در این باره به خبرنگار The Athletic گفت:

آن‌ها بهترین گزینه ممکن را می‌خواستند و این وسیله را انتخاب کردند. من در هواپیما نبوده‌ام اما آن را دیده‌ام. نه فقط برای بازیکنان، بلکه برخی از آن صدنلی‌ها را برای کادرفنی در نظر گرفته‌اند.

دریک، رپر کانادایی برنده جایزه گرمی اوایل سال از هواپیمای شخصی خود رونمایی کرد که لوگوی او را بر روی بدنه خود دارد. این هواپیما در حقیقت به عنوان یک جت محموله‌بر مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس کاملاً مغایر با آن چیزی بود که رپر می‌خواست. براساس گزارشات این هواپیما ۱۸۵ میلیون دلار ارزش دارد.

ساکرامنتو کینگز

دی آرون فاکس، گارد ساکرامنتو کینگز نیز به خبرنگار ساکرامنتو بی گفت:

من چند عکس و چند ویدئو دیده‌ام. واقعاً از بیرون یک هواپیمای بینظر به نظر می‌رسد. اگر شما تا به حال فضای داخلی این هواپیما را ندیده‌اید، مجبورید که آن را ببینید.

ماروین بگلی، بازیکن درشت هیکل ساکرامنتو کینگز «که مانند دامیان لیارد در اوقات فراغت خود رپ می‌خواند» گفت او از اوقات حضور در این هواپیما برای ساختن شعرهای رپ جدید خود استفاده می‌کند. اما با همه این‌ها شما وقتی از هواپیمای دریک هیجان‌زده خواهید شد که شروع به حرکت کند. ماروین بگلی در مصاحبه با جیمز هم، خبرنگار NBC Sports گفت:

شاید در ۱۸ ساعت پروازی که داریم آلبوم دیگری را بنویسم. این سفر از جمله سفرهای طولانی من است. مشخصاً قصد دارم تا کاغذ و قلم همراه من باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *