اخبار بسکتبال | آنتتوکنمپو و ثبت رکورد گرانترین قرارداد NBA

جیانیس آنتتوکنمپو رکورد گرانترین قرارداد NBA

به گزارش بسکتفا – و به نقل از خبرگزاری آ اس اسپانیا، جیانیس آنتتوکنمپو بازیکن تیم میلواکی باکس رکورد گرانترین قرارداد NBA را به نام خود ثبت کرد تا نام او فعلا به عنوان گرانترین بازیکن NBA تیتر اول رسانه های دنیا شود.

ورود به سایت بتکارت

بیشتر بخوانید: اخبار بسکتبال | ساخت حلقه بسکتبال هوشمند توسط هوش مصنوعی

مدتی بود که به گوش می‌رسید که جیانیس آنتتوکنمپو برای بستن قرارداد خود رقم بالایی را به تیم میلواکی باکس پیشنهاد داده و در صورتی که این مبلغ مورد تایید باشگاه قرار بگیرد، او قراردادی طولانی مدت را به امضا خواهد رساند.

در این مدت نیز مدیران میلواکی تلاش کردند تا با بهترین ستاره تیم خود به توافق برسند و این بازیکن ارزشمند را در کنار خود نگه دارند و بالاخره پس از کش و قوس های فراوان مسئولان تیم بسکتبال میلواکی باکس اعلام کردند که جیانیس آنتتوکنمپو پنج سال دیگر در این باشگاه خواهد ماند تا رکوردی تازه در مبالغ قرارداد بسکتبالیست‌های NBA به ثبت برسد.

دیگر اخباری که در بسکتفا می‌توانید مطالعه کنید: اخبار بسکتبال ایران | سقوط تیم بسکتبال ایران در رنکینگ جهانی

جیانیس آنتتوکنمپو رکورد گرانترین قرارداد NBA

بد نیست بدانید این بازیکن از لبرون جیمز نیز مبلغ بیشتری را دریافت خواهد کرد و این موضوع در بین هواداران بسکتبال سر و صدا به پا کرده است. آنتتو برای پنج فصل ۲۲۸.۲ میلیون دلار دریافت خواهد کرد یعنی سالیانه ۴۵.۶ میلیون یورو دستمزد می‌گیرد و از این لحاظ بالاتر از لبران جیمز و دامیان لیلارد قرار گرفت. جیانیس می تواند در سال ۲۰۲۴ به عنوان بازیکن آزاد به صورت توافقی از تیم باکس جدا شود و به تیم دیگری برود ولی باید دید تا پنج سال دیگر او چه عملکردی را در تیم خواهد داشت و آیا همانند لبرون جیمز که به تازگی قرارداد خود را لس آنجلس لیکرز تمدید کرد، قصد دارد در این تیم بازنشسته شود یا خیر.

اخبار بسکتبال | تمدید قرارداد دو ستاره لیکرز ؛ جیمز و دیویس

به همین خاطر همان طور که گفته شد در نهایت مدیران تصمیم گرفتند تا قرارداد او را تمدید کنند و زودتر برای این موضوع دست به کار شدند چرا که بسکتبالیست یونانی می‌توانست در تابستان ۲۰۲۱ این تیم را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند و باشگاه باکس تنها می‌توانست تا پایان این ماه پیشنهاد تمدید قرارداد دهد و بالاخره مسئولان پس از بررسی های فراوان به این نتیجه رسیدند که ماندن او به نفع تیم خواهد بود و به همی ترتیب در نهایت میلواکی گران ترین قرارداد NBA را به ثبت رساند تا برنده MVP (ارزشمندترین بازیکن فصل) را تا پنج سال دیگر در ترکیب خود داشته باشد.

اگر به مطالب آموزش بسکتبال و هرآنچه در خصوص این ورزش لازم است بدانید، علاقه مند هستید، بسکتفا را دنبال کنید:

لازم به ذکر است برای پیش بینی مسابقات بسکتبال روز بسکتبال ایران و جهان همراه ما در سایت بتکارت باشید

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

این‌جا می‌خواهیم دور از دنیای سیاه فقط از بسکتبال بخوانیم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *