رایان بروک هوف به فیلادلفیا پیوست

 

 

التون برند، مدیر تیم فیلادلفیا سونتی سیکسرز در روزهای اخیر اعلام کرد که این تیم با رایان بروک هوف قرارداد امضا کرده است. البته بر اساس سیاست باشگاه، جزئیات این قرارداد افشا نشده است.

پیش از این در فصل جاری، بروک هوف 17 بازی برای تیم دالاس موریکس انجام داد که طی آنها 4.2 امتیاز به صورت میانگین و 2.5 ریباند در هر بازی انجام داد. متوسط زمانی حضورش در هر بازی هم 10.6 دقیقه بود.

در دو فصل رقابت های ان بی ای، که هر دو با موریکس سپری شد، او در مجموع 59 بازی انجام داد که آمار پرتاب های سه امتیازی اش به بیش از 40 درصد رسید. او دو بار توانست که 4 پرتاب سه امتیازی موفق داشته باشد و 7 بار هم به آمار سه تریپل یا بیشتر رسید.

قبل از امضای قرارداد با دالاس در آگوست 2018، بروک هوف در لوکوموتیو کوبان روسیه سال های 2015 تا 2018 را سپری کرده بود و پیشتر هم در 2013 تا 2015 عضو تیم بشیکتاش ترکیه بود. در آخرین فصل حضور در روسیه، بروک هوف یکی از اعضای تیم منتخب یورو کاپ لقب گرفت. در آن فصل او به طور میانگین 12.3 امتیاز در هر بازی کسب کرد و 0.55 شوت های منطقه ای را در بیش از 16 بازی ثبت کرد.

این بسکتبالیست استرالیایی در میادین مختلفی با پیراهن تیم ملی کشورش به میدان رفته است. از سال 2009 ماجراجویی ملی او آغاز شد و از جمله مهم ترین تجربه هایش می توان به حضور در المپیک 2016 ریو اشاره کرد که با مقام چهارمی برای تیم استرالیا به پایان رسید.

قبل از اینکه او بازی خارج از کشورش را تجربه کند، 4 سال در رقابت های دانشگاهی فعال بود که توانست در والپارایزو، عنوان بهترین بازیکن سال هاریزون لیگ را به دست بیاورد. در این چهار سال او 11.9 امتیاز به طور متوسط در هر بازی کسب کرد و 6.3 ریباند هم به طور میانگین داشت در حالی که آمار شوت های سه امتیازی اش 0.408 بود. در سه سال آخر حضور او، تیمش هر فصل حداقل 22 پیروزی کسب کرد.

بروک هوف در تیم جدید خود یعنی فیلادلفیا سونتی سیکسرز در شروع مجدد رقابت های ان بی ای، پیراهن شماره 45 را به تن خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *