راندی هالیس جفرسون به تورنتو پیوست

بازیکن فصل گذشته بروکلین نتس، برای فصل آینده با باشگاه تورنتو رپتورز به توافق رسید.

به گزارش ESPN، هالیس جفرسن 24 ساله، از ابتدای فصل نقل و انتقالات به دلیل خالی شدن فضای حقوقی موجود برای به خدمت گیری کوین دورنت، کایری ایروینگ و دی آندره جردن توسط بروکلین نتس به عنوان بازیکن آزاد شناخته شده بود و حالا او راهی کانادا و شهر تورنتو می شود.

هالیس جفرسون، دومین فورواردی است که تیم قهرمان فصل گذشته جذب می کند که اولین مهاجم گرفته شده توسط تورنتو، استنلی جانسن بود. پس از رفتن بازیکنانی مثل کوای لنرد و دنی گرین از تورنتو، این تیم به دنبال جذب بازیکنانی برای حضوری پر قدرت در فصل بعد است تا در صورت امکان بتواند عنوان قهرمانی خود را تکرار کند.

هالیس جفرسون حالا در کنار بازیکنانی مثل کایل لاوری، مارک گسول، سرجی ایباکا و فرد ون ولیت، به دنبال موفقیت در فصل بعد NBA و در کنفرانس شرق است تا بتواند به همراه این تیم به موفقیت رسیده و حتی موفقیت فصل گذشته را تکرار کند.

این بازیکن 6 فوت و 7 اینچی، قابلیت بازی در پست های سه، چهار و پنج را دارد و شاید بزرگترین نقطه ضعف وی، عدم توانایی او در زدن شوت های سه امتیازی است زیرا آمار این بازیکن در فصل گذشته، فقط 9 سه امتیازی از 49 اقدام او بوده است. پس از دی آنجلو راسل، هالیس جفرسون دومین بازیکن مهم فصل گذشته بروکلین است که این تیم را ترک می کند و به تیم جدیدی منتقل می شود.

هالیس جفرسون انتخاب 23 درفت سال 2015 بود که توسط پرتلند تریل بلیزرز انجام شد اما او مستقیما به بروکلین ترید شد و از سال 2015 تا فصل گذشته را به همراه این تیم سپری کرد. او میانگین 9.9 امتیاز، 2 پاس منجر به گل و 5.9 ریباند به ازای هر بازی را در طول دوران بازی اش در NBA، به ثبت رسانده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *