رژیم غذایی راسل وستبروک ، یکی از ستارگان بسکتبال NBA

راسل وستبروک یکی از جوان هایی بود که توانست پله های ترقی را به سرعت بی نظیر صعود کند و به یکی از سوپر استار های حال حاضر NBA تبدیل شود.

راسل وستبروک و رژیم غذایی متفاوت

MVP سابق و صاحب جایزه ی بهترین بازیکن میدان در مسابقات آل استار ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶، راسل وستبروک یکی از بازیکنان بسیار قدرتمند است و توانایی استفاده از تنه ی خود در طول مسابقه را دارد. هیچ بازیکنی به خشونت راسل بازی نمی کند و او معمولا در مسابقات بالاترین آمار ها را از جمله امتیاز، اسیست، بلاک و ریباند دارد.

همچنین از این بازیکن متولد سال ۱۹۸۸، انتظار می رود که بتواند در فصل پیش روی NBA آمار های فوق العاده ای به جا بگذارد و بتواند به موفقیت های خود ادامه دهد. او امسال به صورت عجیبی از اوکلاهاما سیتی تاندر، به هیوستن راکتس انتقال پیدا کرد تا بتواند در کنار دوست خود یعنی جیمز هاردن زوج قدرتمندی تشکیل دهد.

این موفیقت های راسل بعد از تمرین های فوق العاده شدید و سیستم غذایی بسیار خاص به وجود آماده است تا یه لایه عضله ی انعطاف پذیر و در عین حال قوی برای این بازیکن ساخته شود تا در عین حالی که مصدوم نشود بتواند به طرز بازی خود نیز ادامه دهد.

به طور معمول بازیکنان بسکتبال و همچنین فوتبال اندام و عضله ی واقعی دارند که از نظر اندازه شاید بسیار بزرگ نباشد اما بعد از تمرین های زیاد و فشرده این عضلات دارای انعطاف بالا و قدرت بی نظیری هستند برعکس ورزشکاران زیبایی اندام و فوتبال آمریکایی.

راسل با بدن خود مثل یک مبعد رفتار می کند و برای غذای خود یک رژیم دقیق و برای ورزش خود نیز یک سیستم مشخص دارد. خوبی این جور سیستم ها این است که حتی افراد عادی نیز می توانند با هزینه ی کم به سلامت خود اهمیت بدهند و بدن کاملی نیز داشته باشند.

راسل وستبروک و جیمز هاردن

اون چند نکته ی بعد را با هم جمع می کند و یک سیستم شمخص و کارآمد برای خود مشخص می کند :

علم کربوهیدرات

زمان و مقداری که شما قند یا همان کربوهیدارت را مصرف می کنید می توانند شما را به فرم ایده آل خود برسانند یا برعکس بدن شما را ضعیف و ناکارآمد کنند. راسل اهمیت شدیدی با زمان مصرف کربوهیدارت می دهد که بتواند در حین تمرین از لحاظ فیزیکی ضعیف نشود و در عین حال بتواند بعد از تمرین بیشتر مقدار عضله را برای بدن خود تقویت دهد.

تنها زمانی که راسل کربوهیدارت مصرف می کند برای صبحانه ی روزهایی است که تمرین دارد. در این صورت که او وعده های بسیار کوچکی قبل از تمرین و بعد از تمرین تناول می کند، اون برای بدن خود تضمین می کند در عین حالی که عضله های بدن خود را به سرعت قوی می کند، چربی در در بدن او ذخیره نخواهد شد.

پروتئین آخر شب = تستسرون

راسل به سیستم غذایی خود برای دریافت هرمون ها به صورت طبیعی اهمیت زیادی نیز می دهد، او نمی خواهد که تستسرون تزریق کند و با تنظیم رژیم غذایی خود، مقدار کافی از این هرمون را به صورت طبیعی از غدد خود دریافت می کند.

راسل وستبروک یک معجون از پروتئین ها را که برای بازیکنان بسکتبال مجاز است در ساعات نزدیک شب مصرف می کند. بدن شما تستسرون را در ساعات نزدیک آخر شب تولید می کند، به همین دلیل مصرف پروتئین در این زمان بسیار مفید است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *