طبق انتظارات، راسل وستبروک در آستانه خروج از اوکلاهماسیتی است

پس از گزارش هایی مبنی بر ملاقات بین راسل وستبروک و مدیربرنامه اش با مربی ساندر، حالا به گزارش شمس چارانیا از اتلتیک، آن ها آماده دریافت پیشنهادات ترید او با سایر تیم ها هستند.

راسل وستبروک در آستانه خروج از اوکلاهما

آدرین وینارسکی از ESPN معتقد است میامی هیت به جذب این پوینت گارد باتجربه اوکلاهما بسیار نزدیک است و بر اساس گزارشی از بری جکسون از میامی هِرالد، هر دو باشگاه مذاکرات پیشرفته‌ای داشتند اما هنوز بر سر جزئیات به توافق نرسیدند و در ضمن میامی نمی‌خواهد از بم آدبایو و تایلر هرو در این ترید استفاده کند. بین هیت و ساندر احتمالا چندین بازیکن رد و بدل خواهد شد اما میامی دوست ندارد که آدبایو و هرو در آن حضور داشته باشند و اگر آن ها بتوانند بازیکنانی که قرارداد کوتاه مدت با آنها دارند را در این ترید وارد کنند، برد بسیاری کرده اند. اما سوال اینجاست که آیا ساندر به این معامله تن می‌دهد یا خیر. با این حال مشخص نیست که آیا هیت با این شرایط وستبروک را می خواهد یا خیر؛ همچنین هیچ پیشنهاد رسمی دیگری از سوی سایر باشگاه ها ارائه نشده است. با وجود قیمت بالا و استایل خاص بازی راسل وستبروک ، هر تیمی قادر به خرید او نیست، اما به نقل از سم امیک از اتلتیک، دیترویت پیستونز و هوستون راکتس هم به جذب او علاقه‌مندند.

راسل وستبروک

همچنین جاش رابینز از اتلتیک در این باره نوشته است که خیلی بعید است که اورلاندو مجیک وستبروک را به خدمت گیرد‌. بطور کلی دیترویت پیستونز و میامی هیت به جذب او نزدیک هستند و از پیوستن وستبروک به یکی از این دو تیم نباید متعجب شد. علاوه بر آن هوستون راکتس هم حضور دارد که باتوجه به علاقه دریل مری به جذب ستارگان NBA می‌توانیم آن ها را هم از مشتریان جدی وستبروک بدانیم. با این حال حضور راسل در کنار دو توپ پخش کن دیگر در راکتس اندکی دور از ذهن بنظر می‌رسد. ساندر در ابتدای صبح شنبه و با ترید پال جرج به لس آنجلس کلیپرز همه را در NBA شوکه کرد و حالا انگار بازهم چنین اتفاقی در راه است. چندی پیش ESPN متذکر شده بود که سناریوی دیگری هم می توانست رخ دهد و آن هم ترید پال جرج به تورنتو برای بازی در کنار کوای لنارد بوده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *