راسل وستبروک به خروج از اوکلاهما فکر می‌کند؛ مقصد احتمالی میامی است

پس از خروج چند روز پیش ستاره اوکلاهما پال جرج، حالا دیگر ستاره ساندر یعنی راسل وستبروک به خروج از تیم فکر می‌کند. او احتمالا ایده ای که توسط مربی تیم سم پرستی مهندسی شده است را پیاده می‌کند و پس از ۱۱ سال طی یک ترید از تیم جدا می‌شود.

احتمال پیوستن راسل وستبروک به میامی هیت

میامی هیت به شدت به جذب این پوینت گارد باتجربه علاقه‌مند است و محتمل ترین مقصد راسل وستبروک می‌باشد. وستبروک و مدیربرنامه‌اش تد فاوچر با پرستی بر سر ترید او صحبت هایی کردند و هر دو طرف دوست دارند تا هرچه زودتر بهترین تصمیم را بگیرند. وستبروک می‌خواهد تا به تیمی برود که قدرتمند باشد و از شانس خوبی در پلی آف برخوردار باشد؛ وضعیتی که با خروج جرج از ساندر برای قرارگیری در کنار کوی لنارد در کلیپرز دیگر در اوکلاهما ممکن نیست. رابطه وستبروک با مدیران، مربیان و هواداران اوکلاهما هرگز بد نبوده است اما با ترید جرج قدرت آنها به اندازه زیادی کم می‌شود و دیگر آن تیم رقابتی سابق نخواهند بود و از طرفی راسل در دهه سوم زندگی خودش می‌خواهد تا تجارب جدیدی بدست آورد. ضمن آنکه طی سالهای اخیر هم شاهد تزلزل های ساندر بودیم؛ آنها سه سال پیاپی است که از دور اول پلی آف کنفرانس غرب نتوانسته اند صعود کنند.

راسل وستبروک

راسل وستبروک ۳۰ ساله هنوز چهار سال از قراردادش با ساندر به ارزش ۱۷۰ میلیون دلار باقی مانده است. او با وجود افت نسبی ای که داشته موفق شد تا میانگین ۲۲.۹ امتیاز، ۱۰.۹ پاس منجر به امتیاز و ۱۱.۱ ریباند را در فصل قبل ثبت کند و برای سومین سال پیاپی در مجموع این آمارها تریپل دبل کند. ساندر طی سه روز گذشته و در ترید با کلیپرز (جورج) و دنور ناگتس (جرمی گرنت) با گرفتن شش پیک آینده دار به تیمی جوان تغییر شکل خواهد یافت و علاوه بر آن دو پیک دیگر هم در سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ از میامی هیت خواهد گرفت. میامی در آغاز فری اگنسی این تابستان جیمی باتلر را در تریدی با قراردادی چهار ساله به خدمت گرفت. رئیس تیم پت ریلی و سرمربی تیم اریک اسپولسترا به باتجربه کردن تیم ادامه خواهند داد و ترید راسل وستبروک به میامی در این شرایط دور از ذهن نیست.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *