رابطه ستاره سانز با لئون رز باعث اوج گرفتن شایعات می شود

فصل 20-2019 ان بی ای به طور موثر برای نیویورک نیکس ، که اکنون به طور کامل روی آینده خود تمرکز می کند ، تمام شده است. بخش بزرگی از این تمرکز روی آینده شامل تلاش برای جذب بازیکن ستاره خواهد بود. به گفته مارک برمن از نیویورک پست ، یک نام برای تعقیب به این منظور، ستاره گارد تیم فینیکس سانز یعنی دوین بوکر است که ارتباط او با  لئون رز مدیر باشگاه نیکس وی را می تواند به نامزد اصلی معامله در نیویورک تبدیل کند.

بوکر قبل از این که مدیر برنامه اش در ماه مارس با نیکس مذاکره کند، یکی از مشتری های برتر رز بود و وی همچنین به ویلیام وسلی مشاور نیکس نزدیک است.

برمن ادامه می دهد: با این حال ، از آنجا که لئون رز به عنوان مدیر باشگاه استخدام شده است ، طبق گفته منابع لیگ ، بازیکنی که باید بیشتر مراقب آن باشد ، کوین بوکر بازیکن پست گارد باشگاه فونیکس سانز است. … بوکر و [کارل-آنتونی] مشتری های رز بودند که در کنتاکی بازی می کردند و این بدان معنی است که مشاور نیکس ویلیام وسلی نزدیک به هرکدام است. به دلیل حضور وسلی ، رز با شرایط کنتاکی به خوبی کار کرده است.

بوکر ، 23 ساله ، اولین بازی آل استار خود را در ماه فوریه انجام داد. شایعات اخیر می گویند که بوکر  با شکست های متوالی فینیکس سانز خسته شود؛ باشگاهی که توسط رابرت سارور که شخصی صاحب ثروت هست اداره می شود.

هفته گذشته ، رز گفت که او از طریق “رویداد درفت ، نقل و انتقالات و بازیکنان آزاد” آماده است تا  نیکس را پس از این همه اعتراض، تقویت کند.

بوکر ، که در سال 2018 با رز به عنوان نماینده خود تمدید قرار داد پنج ساله گسترده ای را با سانز به امضا رساند ، اظهار داشت كه فکر می کند حالا مدیر برنامه سابقش کاری عالی انجام می دهد و نیکس را به عنوان یک مدعی چند ساله در کنفرانس شرق ، مطرح خواهد کرد.

همچنین بوکر در مورد رز در ماه فوریه اضافه کرد: “من فکر می کنم او کاری باور نکردنی خواهد کرد.”  یکی از اصیل ترین و صادق ترین کسانی است که من می شناسم. بنابراین من برای او در موقعیت جدیدش خوشحالم. فکر می کنم نیکس واقعاً در دستان خوب کسی هستند. او بسیار هیجان زده است. یک چالش جدید دارد و همانطور که گفتم ، او مایل است این کار را انجام دهد. من فکر می کنم او یک کار غیرقابل باور انجام خواهد داد. ”

 

هنوز مشخص است که نیکس چه بسا ممکن است حتی به سانز را پیشنهاد دهد که به مشارکت با آنها برای بهترین بازیکن خود بپردازد اما این مکالمه برای روز دیگری است. در نهایت ، ارتباطات رز با بازیکنانی مانند بوکر بخش بزرگی از این امر بود که وی در اولین جایگاه توسط نیکس استخدام شد. اگرچه ، حتی با ارتباطات خود ، رز می داند که پیشرفت وسیع یک شبه اتفاق نمی افتد ، به همین دلیل وی از هواداران نیکس خواست تا بعد از پیوستن به سازمان ، صبر و شکیبایی خود را ادامه دهند.

رز گفت: “تیم ما دارای استعداد های جوان است که دارایی های قابل توجهی در آینده هستند (از جمله هفت انتخاب دور اول در چهار سال آینده) و انعطاف پذیری مالی فراوان در سال های آینده دارد.”

“همه – از مالکیت گرفته تا ورزشکاران و کارکنان و به خصوص هواداران ما – می خواهند این تیم برنده شود. ما تمام منابع لازم برای ایجاد یک تیم عالی را خواهیم داشت – تیمی که از تلاش های ما برای ایجاد یک فرهنگ برنده پشتیبانی می کند و به طرفداران نیکس انرژی می دهد. هواداران را به وجد می آورند و شهر نیویورک ، شاهد تیمی است که شما شایسته آن می باشید.

“هیچ چیز در این مورد آسان نیست ، بنابراین من از شما خواهش می کنم همچنان صبور و شکیبا باشید. آنچه در عوض به شما قول می دهم این است که من صادق و صریح خواهم بود. ما طرحی را تدوین خواهیم کرد که معقول باشد ، هم برای شروع رشد کوتاه مدت ما و هم اطمینان از طولانی بودن موفقیت هایمان. تیم ما سخت کوش خواهد شد ، اعضای تیم با هم همکاری و هم فکری می کنند و اطمینان خواهیم داد که به احترام پوشیدن پیراهن نیویورک نیکس زندگی خواهیم کرد. ”

بوکر بعد از فصل 2015 که از مسابقات درفت توسط سانز انتخاب شد، هنوز حضور در پلی آف های پایان فصل را تجربه نکرده است. با این وجود ، نیکس نیز اخیراً موفقیت چندانی نداشته است ، بنابراین بعید به نظر می رسد كه اگر بوكر به دلیل عدم موفقیت تیم بخواهد فونیکس سانز را ترک کند، علاقه ی ویژه ای به نیویورك داشته باشد. پیشامد های دیوانه‌واری اتفاق افتاده است و رابطه بوکر با رز بسیار واقعی است. به همین دلیل او به احتمال زیاد در رادارهای نیکس باقی خواهد ماند و آنها همچنان به نظارت بر وضعیت وی در فونیکس ادامه خواهند داد.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *