• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • دی آندره آیتون به دلیل نقض قانون دوپینگ ۲۵ جلسه از همراهی فینیکس محروم شد!

دی آندره آیتون به دلیل نقض قانون دوپینگ ۲۵ جلسه از همراهی فینیکس محروم شد!

برنامه‌های فینیکس سانز برای سپری کردن یک فصل فوق‌العاده با یک مشکل غیرمنتظره روبرو شد. دی آندره آیتون ، سنتر فینیکس سانز به خاطر رعایت نکردن قانون مبارزه با دوپینگ NBA/NBPA و مثبت شدن تست دوپینگش و استفاده از داروی دیورتیک ۲۵ جلسه از همراهی تیمش در لیگ NBA محروم شد.

محرومیت دی آندره آیتون

بازیکن کالج آریزونا که پیک اول مراسم درفت سال قبل بود در اولین فصل حضورش در لیگ NBA توانست میانگین ۱۶.۳ امتیاز و ۱۰.۳ ریباند را به خود اختصاص دهد و امید می‌رفت که در سال دوم حضور خود این آمار را ارتقا بخشد. او در اولین بازی فینیکس سانز در فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ NBA چهارشنبه شب توانست ۱۸ امتیاز و ۱۱ ریباند کسب کند و سانز بر ساکرامنتو کینگز غلبه کرد. دی آندره آیتون بلاک‌های خوبی انجام داد و بعد از پایان بازی به خبرنگاران گفت که مونتی ویلیامز، سرمربی جدید فینیکس سانز تأکید زیادی روی دفاع و محافظت از سبد دارد. اما دستاوردهای مثبت از این پیروزی در چشم به هم زدنی از بین رفت. جیمز جونز، مدیر ورزشی فینیکس سانز در بیانیه‌ای تیمی اظهار داشت:

از جانب سازمان فینیکس سانز، مونتی ویلیامز و شخصِ من، از کار دی آندره آیتون که موجب شد تست دوپینگ او مثبت دربیاید و با استفاده از ماده ممنوعه دیورتیک از انجام بازی‌های لیگ NBA محروم شد ناراحت هستیم. این مسئله با استانداردها و اصولی که ما برای تیم ترسیم کرده بودیم سازگاری نداشت. دی آندره آیتون پشیمانی شدید خود را از این مسئله ابراز داشت. اگرچه او محروم شده اما ما به رشد و پیشرفت او داخل و خارج از زمین متعهد هستیم. اقدامات او را نادیده نمی‌انگاریم و اطمینان حاصل می‌کنیم که او متوجه شود که این مسئله چه ضرر و زیان و تأثیری روی سازمان و جامعه فینیکس سانز داشته است.

دی آندره آیتون

دی آندره هایتون بعد از پیروزی چهارشنبه شب خوشحال بود و تصور نمی‌کرد که تقریباً یک سوم بازی‌های فصل را از دست بدهد. فینیکس در فصل قبل ۱۹ پیروزی کسب کرد و متحمل ۶۳ شکست شد اما به ترکیب خود که بر مبنای حضور دی آندره آیتون و دوین بوکر امتیازآور جذب شده بودند امیدوار بود. فینیکس سانز مونتی ویلیامز را به عنوان سرمربی استخدام کرد و در نقل و انتقال آزاد ریکی رابیو، گارد رأس را جذب کرد و با کلی اوبر جی آر، فوروارد بااستعداد خود تمدید قرارداد کرد. سانز بازیکنان فصل اولی به نام‌های کامرون جانسون و تری جروم را نیز به تیم خود افزود و بازیکنان کهنه‌کاری مانند آرون بیرنس، داریو ساریچ و فرانک کامینسکی را به خدمت گرفت. حالا آن‌ها تا واسط دسامبر دی آندره آیتون را در اختیار نخواهد داشت و باید دید محرومیت این بازیکن کاهش می‌یابد یا خیر. آیتون در بیانیه‌ای اظهار داشت:

می‌خواهم از خانواده‌ام، کل سازمان فینیکس سانز، هم‌تیمی‌ها، شرکاء و جامعه فینیکس سانز عذرخواهی کنم. این اشتباه سهوی بود و متأسفانه چیزی خوردم که اصلاً از ماهیت آن آگاه نبودم. از ضرر و زیانی که به بسیاری از افراد دیگر وارد آوردم آگاه هستم و واقعاً متأسفم. واقعاً ناراحتم که اجازه دادم تیمم در سراشیبی بیفتد. به همکاری خود با اتحادیه بازیکنان لیگ NBA ادامه خواهم داد و امیدوارم راه حل مثبتی بیابیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *