دوایت هاوارد از بازی دریموند گرین الهام می‌گیرد

دوایت هاوارد در روز ۲۶ آگوست ۲۰۱۹ با جدایی از واشنگتن ویزارد به لس آنجلس لیکرز پیوسته تا بار دیگر شاهد حضور او در باشگاه سابقش باشیم. با توجه به مصدومیت طولانی مدت دمارکوس کازینز، به نظر می‌رسد که لیکرز، هاوارد را به عنوان جانشین کازینز به خدمت گرفته است.

سبک بازی دوایت هاوارد

دوایت هاوارد در گفت و گویی که با شمس کارانیا از اتلتیک داشته اظهار کرد که نکات مثبتی را در اینجا دیده است. او همچنین به تحسین از دریموند گرین، ستاره گلدن استیت واریرز و بهترین مدافع سال سابق NBA پرداخت و اظهار کرد که او برایش الهام‌بخش بوده است:

از دریموند گرین متنفرم، زیرا به نظرم آدم خوبی نیست و از رفتارهایش خوشم نمی‌آید. با این حال به تماشای بازی‌های او طی سال‌های اخیر نشستم و هر چیزی که می‌خواستم را در بازی او دیدم و واقعا تحت تأثیر آن قرار گرفتم. برخی می‌گویند که او شوت‌زن خوبی نیست اما به نظر من اعتماد به نفس بالایی را در زمان شوت‌زنی‌اش دارد. گاهی اوقات دریموند فرصت شوت زدن دارد اما به جای شوت‌زنی، در زمان و مکان مناسب یکی از هم‌تیمی‌هایش را پیدا می‌کند و به آن‌ها پاس می‌دهد.

دوایت هاوارد

دوایت هاوارد در ادامه می‌افزاید:

 وقتی این‌ها را ‌دیدم، با خودم گفتم که: «پسر، من واقعا شبیه به او بازی می‌کنم!» او در زمین همزمان سه یا چهار مسئولیت بزرگ را به عهده دارد و همیشه سعی می‌کند تا بازی از دستانش خارج نشود و بهترین تصمیم را در طول بازی اعمال کند. گرین تلاش می‌کند تا همه ریباندهای بازی را به نام خودش ثبت کند و با این حال فکر می‌کنم که کارهای کوچکی که در زمین انجام می‌دهد در برگه آمار ثبت نمی‌شود.

حرف‌های دوایت هاوارد حقیقت را بیان می‌کند؛ چراکه اگر دریموند گرین بازیکن خودخواهی بود، کارهای کوچکی که در برگه آمار ثبت نمی‌شوند را در زمین بازی انجام نمی‌داد. گذشته از این‌ها، در فصل پیش‌رو شرایط برای دوایت هاوارد متفاوت است، زیرا او، لبران جیمز را در کنار خودش می‌بیند و قطعا از این موضوع آگاه است که اگر در لیکرز عملکرد مناسبی نداشته باشد، احتمالاً دیگر فرصتی برای ثبت قرارداد با تیمی در NBA نخواهد داشت. با این حال، هاوارد تمام تلاشش را می‌کند تا بهترینِ خودش را نشان دهد و در فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ NBA، به یکی از ستارگان لس آنجلس لیکرز تبدیل شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *