• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • دومین باخت شوکه‌کننده دنور ناگتس مقابل کلیولند کاوالیرز با درخشش کوین لاو

دومین باخت شوکه‌کننده دنور ناگتس مقابل کلیولند کاوالیرز با درخشش کوین لاو

کوین لاو ۲۷ امتیاز کسب کرد، در ۴ دقیقه مانده به پایان یک پرتاب موفق داشت و کلیولند کاوالیرز بی‌بازیکن دنور ناگتس را برای دومین بار در این فصل سورپرایز کرد و شنبه شب با نتیجه ۱۰۴ بر ۱۰۲ مقابل این تیم به برتری رسید.

شکست دنور ناگتس برابر کلیولند

کولین سکستون ۲۵ امتیاز کسب کرد و متیو دلاودولا با ۱۴ پاس گل بیشترین پاس گل دوران بازیگری خود را بدست آورد تا کلیولند روند ۴ شکست متوالی خود را به دست فراموشی بسپارد. کلیولند کاوالیرز بدون آندره دراموند، سنتر خود و داریوژ گارلند و کوین پورتر جی آر، بازیکنان فصل اولی این تیم به این میدان وارد شد و در شرایطی که با نتیجه ۹۳ بر ۹۲ عقب افتاده بود ۱۰ امتیاز متوالی بدست آورد. تریستان تامپسون در ۲۰ ثانیه مانده به پایان بازی ۲ پنالتی را از دست داد. کوین لاو به طرز بسیار بدی ۲ پرتاب اول خود در این بازی که هر دو ۳ امتیازی بودند را از دست داد اما در ادامه کاری کرد که کاوالیرز پیروز از زمین مسابقه خارج شود. لاو در پایان بازی درباره شروع ضعیفش اظهار داشت:

تعادلی در بازی خود نداشتم. اگر من را نمی‌شناختید با خود می‌گفتید او مست است.

لاو یک پرتاب ۲۶ فوتی را در اولین موقعیت کلیولند از دست داد و متعاقب آن یک پرتاب ۳۲ فوتی را نیز هدر داد که هر دوی آن‌ها با فاصله زیادی از سبد همراه بودند. او در ادامه افزود:

فکر نمی‌کنم هیچ بازی را اینگونه آغاز کرده باشم که ۲ پرتاب‌ متوالی‌ام به پرچم آمریکا و لوگوی جری وست برخورد کرده باشد. واقعاً افتضاح بود. به آن پرتاب‌ها واقعاً می‌خندم.

کلیولند کاوالیرز بدترین رکورد را در کنفرانس شرق در اختیار دارد اما دنور ناگتس را که سومین رکورد عالی را در کنفرانس غرب دارد در هر ۲ تقابل این فصل مغلوب ساخت. آن‌ها در تاریخ ۱۱ ژانویه و در شهر دنور نیز با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۰۳ مقابل این تیم به برتری رسیده بودند. جمال مورای آخرین پرتاب موفق تیمش را در بازی روز پنجشنبه مقابل شارلوت انجام داد و موجب پیروزی تیمش شد اما در این بازی ضعیف ظاهر شد. وقتی کلیولند کاوالیرز برتری لحظه دآخری خود را رقم می‌زد، لاو و دلاودولا ۲ پرتاب کلیدی سه امتیازی انجام دادند. دلاودولا به جای داریوژ گارلندی بازی کرد که در دومین بازی متوالی خود غایب بود و با پاس‌های فوق‌العاده خود موجب شد تا تریستان تامپسون و آلفونسو مک کین دانک‌های متوالی را به نمایش بگذارند. کولین سکستون پس از کسب ۴۱ امتیاز رووز چهارشنبه شب مقابل بوستون سلتیکس که بیشترین امتیاز دوران بازیگری او به حساب می‌آمد در این دیدار نیز به بازی خوب خود ادامه داد. این گارد سال دومی ۱۱ پرتاب موفق از ۱۹ پرتاب فیلد خود به ثبت رساند.

دنور ناگتس

ویل بارتون با ۲۲ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن دنور ناگتس بود. گری هریس ۱۴۸ امتیاز و مورای نیز ۱۷ امتیاز بدست آوردند. مایکل مالون، سرمربی دنور ناگتس در کوارتر سوم اخطار فنی دریافت کرد. مورا یک پرتاب سه امتیازی از فاصله ۳۶ فوتی انجام داد تا دنور ناگتس در کوارتر اول ۱۳ پرتاب موفق از ۲۲ پرتاب خود داشته باشد. دراموند بار دیگر به دلیل مصدومیت در بازی حضور نداشت و ۵ بازی از ۶ بازی اخیر تیمش را از دست داد. دراموند در تمرین روز جمعه شرکت کرد و جی بی بیکراستف، سرمربی این بازیکن گفت او نزدیک به بازگشت است. تریستان تامپسون که در این بازی ۱۳ ریباند داشت و مک کین بازیکنانی بودند که در این بازی به میادین بازگشتند. تامپسون بعد از غیبت در ۳ بازی در پست سنتر کار خود را آغاز کرد. مک کین نیز در ۵ بازی تیمش حضور نداشت.

نکات بازی:

دنور ناگتس: مایکل پوتر جی آر، بازیکن فصل اولی بعد از نیمکت نشینی در بازی مقابل شارلوت هورنتس، در کوارتر دوم به زمین مسابقه وارد شد و دئر ۱۶ دقیقه حضورش ۷ امتیاز کسب کرد. تروی دنیلز برای اولین بار از زمان عقد قراردادش با دنور ناگتس یونیفرم این تیم را پوشید اما فرصت بازی به او نرسید. این بازیکن که سابقه ۷ ساله در لیگ NBA دارد قبل از بازیکن آزاد شدن توسط لیکرز میانگین ۴.۲ امتیاز در ۴۱ بازی را به نام خود ثبت کرده بود.

کلیولند کاوالیرز: جدی عثمان ۲۰ امتیاز بدست آورد و ۵ پرتاب موفق از ۶ پرتاب سه امتیازی خود داشت. داریوژ گارلند سومین دیدار متوالی خود را از دست داد و در بازی روز یکشنبه مقابل سن آنتونیو اسپرز نیز غایب خواهد بود.

مالون قبول کرد که ناگتس باخت بدی داد و به قربانی کردن خودش ادامه می‌دهد و این چیزی است که مالون از دیدن آن خسته شده است. دنور در ۹ بازی قبلی خود آمار ۴ پیروزی و ۵ شکست از خود بر جای گذاشته است.

او در این باره گفت:

ما چه تیمی هستیم؟ در مورد جواب این سؤال خودمان باید تصمیم بگیریم و به مدت طولانی روی آن فکر کنیم. در دفاع ما امتیازی نمی‌گیریم، با یکدیگر صحبت نمی‌کنیم و هماهنگ نیستیم. شما باید در ریکاوری خودتان شرکت کنید. درست است؟

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *