• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • دمار دروزن ، ستاره بی‌چون و چرای سن آنتونیو اسپرز مقابل یوتا جاز

دمار دروزن ، ستاره بی‌چون و چرای سن آنتونیو اسپرز مقابل یوتا جاز

دمار دروزن

دو روز بعد از از دست دادن آن پنالتی حساس، دمار دروزن نتیجه را برای سن آنتونیو اسپرز برگرداند.

درخشش دمار دروزن برابر یوتا جاز

دمار دروزن با ۳۸ امتیاز، بیشترین امتیاز فصل خود را بدست آورد و سن آنتونیو اسپرز چهارشنبه شب موفق شد با نتیجه ۱۲۷ بر ۱۲۰ یوتا جاز را مغلوب کند و نوار ۳ شکست متوالی خود را منقطع سازد. این فصل از نظر پنالتی و پرتاب‌های لحظه آخری فصل خوبی برای دروزن نبود چراکه او در باخت ۱۱۰ بر ۱۰۹ دوشنبه شب مقابل شیکاگو بولز در ۰.۲ ثانیه مانده به پایان بازی یکی از دو پنالتی خود را از دست داد. اما این بازیکن ۳۰ ساله هنوز ذهنیت پرتاب خود را حفظ کرده است. دمار دروزن پس از پایان بازی اظهار داشت:

وقتی شما دوباره در چنین موقعیتی قرار می‌گیرید می‌دانید که همه از شما انتظار انجام آن را دارند. شما فقط به این فکر می‌کنید که پرتاب آزاد خود را به درون سبد بیاندازید.

دروزن ۲۱ امتیاز در نیمه دوم بازی مقابل یوتا جاز کسب کرد که شامل ۲ پرتاب ۲ امتیازی در ۳ دقیقه پایانی بازی بود که کمک کرد تا پیروزی برای اسپرز به ارمغان بیاید. همچنین او در ۵۰ ثانیه پایانی بازی ۳ پرتاب موفق از ۴ پنالتی خود داشت. داناوان میشل، گارد یوتا جاز پس از پایان بازی اظهار داشت:

ما او را دفاع کردیم اما پرتاب‌های دشواری انجام داد.

دروزن ۱۱ پرتاب موفق از ۱۹ پرتاب خود داشت و برای دهمین فصل متوالی از ۱۰۰۰ امتیاز گذشت و شانزده هزارمین امتیاز دوران بازیگری خود را بدست آورد. داناوان میشل در ۳۳ دقیقه ۳۱ امتیاز کسب کرد و جردن کلارکسون، بازیکن اهل سن آنتونیو یوتا ۲۰ امتیاز بدست آورد. سن آنتونیو اسپرز علیرغم غیبت لامارکوس آلدریج، شروع فوق‌العاده‌ای داشت. آلدریج دومین بازی متوالی خود را به دلیل مصدومیت از دست داد. گرگ پوپوویچ، سرمربی سن آنتونیو اسپرز پس از پایان بازی گفت:

تمام بازیکنان در پیروزی امشب سهیم هستند.

دمار دروزن

پتی میلز ۱۸ امتیاز و دجونته مورای ۱۶ امتیاز برای سن آنتونیو اسپرز بدست آوردند. سن آنتونیو اسپرز در نیمه اول با نتیجه ۷۰ بر ۶۲ پیش افتاد که بیشترین امتیاز کسب شده این تیم در یک نیمه این فصل بسکتبال NBA است. رودی گوبرت، سنتر یوتا جاز در پایان بازی اظهار داشت:

ما در ابتدا بازی را شل گرفتیم. این بازیکنان در ابتدای بازی اعتماد به نفس کسب کردند و وقتی به این بازیکنان اعتماد به نفس می‌دهید آن‌ها فوق‌العاده ظاهر خواهند شد. احساس می‌کنم در نیمه دوم ما بهتر بازی کردیم اما دیگر کمی دیر شده بود.

نکات بازی:

یوتا جاز: کلارکسون ۲۵ امتیاز، ۴ ریباند و ۳ پاس گل در بازی قبلی با سن آنتونیو کسب کرده بود و در آن زمان برای کلیولند کاوالیرز بازی می‌کرد. کلیولند کاوالیرز در تاریخ ۲۳ دسامبر کلارکسون را به یوتا جاز منتقل کرد و دانته اکزام را در اختیار گرفت.

سن آنتونیو اسپرز: سن آنتونیو اسپرز در ۵۵ درصد بازی‌های این فصلش با ۱۰ امتیاز یا بیشتر از حریفان خود جلو افتاده است. آمار اسپرز در این بازی‌ها ۱۷ پیروزی و ۹ شکست است. یاکوب پوئلتل در ۲:۳۰ اول بازی توانست دو خطا به حریف داد تا گرگ پوپوویچ را مجبور به استفاده از چیمیزی متو کند که به ندرت مورد استفاده قرار می‌گرفت. پوئلتل در ۲۲ دقیقه ۴ امتیاز بدست آورد و تا آن زمان دیگر خطایی مرتکب نشد.

دمار دروزن وقتی فهمید که شانزده هزارمین امتیاز دوران بازیگری خود را بدست آورده فروتنی پیشه کرد. او به لامارکوس آلدریج، لبران جیمز، جیمز هاردن، کوین دورانت، راسل وستبروک و استفن کری پیوست که از سال ۲۰۰۹ به چنین رکوردی دست پیدا کرده‌اند. دروزن در این باره گفت:

باورنکردنی است. از کامپتون آمدم و همیشه رویای حضور در لیگ NBA را داشتم. حالا داشتن ۱۶۰۰۰ امتیاز برای من واقعاً افتخار محسوب می‌شود. سلامتی من، بازی کردن برای یک مدت طولانی و رقابت در سطح بالا در هر شب و بودن در جایگاهی که همیشه در زمین حضور داشته باشم همه آن‌چیزی است که به عنوان یک بازیکن می‌خواهم.

سن آنتونیو اسپرز روز شنبه میزبان شارلوت هورنتس خواهد بود و پس از آن سفر رودو رود آن‌ها شروع می‌شود. گشت و گذار یک ماهه آن‌ها برای آماده‌سازی AT&T سنتر ضروری است. سفر این فصل آن‌ها شامل ۸ بازی در ۵ ایالت است که ۲۰ روز به طول خواهد انجامید و از بازی ۳ فوریه مقابل لس آنجلس کلیپرز شروع شده و در ۲۳ فوریه و بازی مقابل اوکلاهاما سیتی تاندر خاتمه می‌یابد. بازی بعدی خانگی سن آنتونیو اسپرز ۲۶ فوریه مقابل دالاس ماوریکس خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *