دریموند گرین: زبان در وصف تلخی مصدومیت دمارکوس کازینز عاجز است

همه جامعه بسکتبال از حادثه مصدومیت رباط صلیبی دمارکوس کازینز اندوهگین شده‌اند. مرد درشت هیکل لس آنجلس لیکرز نتوانست در ایام پیش‌فصل نفسی به راحتی بکشد و در ۲ سال حرفه‌ای‌اش بعد از مصدومیت از ناحیه آشیل پا و عضله چهار سر ران حالا با پارپی رباط صلیبی روبرو شده است. دریموند گرین بابت مصدومیت وی ابراز ناراحتی کرد.

ناراحتی دریموند گرین از مصدومیت دمارکوس کازینز

سال قبل دمارکوس کازینز می‌توانست تمام ناکامی‌هایش را گلدن استیت واریرز تلافی کند اما خروجی این سال برای او ناامیدکننده بود. با این وجود، لس آنجلس لیکرز تصمیم گرفت تا فرصتی را در اختیار کازینز قرار دهد تا در کنار تیم برای موفقیت در کنفرانس غرب بجنگد. در همین حال، مردم حمایت خودشان را نسبت به آل استار سابق ساکرامنتو کینگز ابراز داشتند و در این میان دریموند گرین با دمارکوس کازینز ابراز همدردی کرده است. دریموند گرین همبازی سابق کازینز در گلدن استیت واریرز درباره احساس خود نسبت به این مصدومیت به مارک اسپیرز، خبرنگار ESPN گفت:

یکی از اهداف من برای دمارکوس در فصل پیش‌رو این بود که با بازی در کنار او همه را نابود کنیم و کازینز برگردد و نشان دهد که چه بازیکن بزرگی است و به آنچه شایسته آن بود دست پیدا کند. واقعاً زبان من از وصف تلخی این واقعه عاجز است. این خبر واقعاً قلب من را به درد آورد.

دمارکوس کازینز دریموند گرین

دمارکوس کازینز حالا ۲۹ ساله شده است و سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا وی اساساً به فرم خوب قبلی‌اش در ساکرامنتو کینگز بازخواهد گشت؟ مصدومیت او واقعاً ویران‌کننده بوده است و بازیکنان اندکی بوده‌اند که بعد از چنین مصدومیتی به فرم سطح بالای خود در لیگ NBA بازگشته‌اند. زمان برای حضور دمارکوس در لیگ NBA سریعاً می‌گذرد و این پتانسیل بالقوه هر بار در حال دست و پنجه نرم کردن با مصدومیتی جدید است. باید امیدوار بود تا این چرخه مصدومیت برای وی پایان بپذیرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *