• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • نیو اورلینز چگونه از ضعف دامیان لیارد برای پیروزی بر پورتلند استفاده کرد؟

نیو اورلینز چگونه از ضعف دامیان لیارد برای پیروزی بر پورتلند استفاده کرد؟

برای پورتلند بلیزرز که نزدیک به جشن عید کریسمس می‌خواست پنج پیروزی متوالی خود را جشن بگیرد، دوشنبه شب زمان بدی بود چون دامیان لیارد یکی از بدترین شب‌های را از نظر پرتاب در دوران حرفه‌ای خود سپری کرد.

عملکرد ضعیف دامیان لیارد برابر پلیکانز

جرو هالیدی ۲۱ امتیاز بدست آورد، برندون اینگرام ۱۹ امتیاز و ۱۱ ریباند بدست آورد و نیو اورلینز پلیکانز در شب حضور ضعیف دامیان لیارد در زمین مسابقه موفق شد پورتلند تریل بلیزرز را با نتیجه ۱۰۲ بر ۹۴ از پیش رو بردارد. نیو اورلینز پلیکانز در نیمه دوم کاری کرد که پورتلند فقط بتواند ۴۸ امتیاز بگیرد، کمترین امتیازی که در این فصل نیو اورلینز به حریفان خود در یک نیمه داد و دومین پیروزی خود در سه دیدار اخیر را بدست آورد. جرو هالیدی پس از پایان بازی اظهار داشت:

در بسکتبال NBA پرتاب ۳ امتیازی و لی اوپ ارزش بالایی دارد و ما تلاش کردیم که تلاش‌های پورتلند در این زمینه به حداقل برسد. امشب آن‌ها امتیازات زیادی بدست آوردند اما آنچه برای پرتاب‌های ۳ امتیازی پورتلند اتفاق افتاد مورد علاقه ما بود.

کارملو آنتونی ۲۳ امتیاز و ۹ ریباند بدست آورد اما پورتلند بلیزرز نوار ۴ پیروزی متوالی خود را پاره شده دید. حسن وایتساید ۱۶ ریباند و ۱۱ امتیاز بدست آورد. دامیان لیارد و سی جی مک کالوم روی هم رفته ۲ پرتاب موفق از ۲۰ پرتاب سه امتیازی خود داشتند. لیارد یک شب کاملاً ضعیف را گذراند و از ۱۰ تلاش سه امتیازی خود هیچ‌یک را نتوانست به امتیاز تبدیل کند و این اولین بار در طول دوران بازیگری او بود که موفق نمی‌شد در حالی که حداقل ۹ تلاش سه امتیازی دارد هیچ یک از پرتاب‌هایش تبدیل به امتیاز نشود. آخرین آمار بد او در اولین فصل حضورش در بسکتبال NBA رقم خورده بود که ۸ تلاش سه امتیازی داشت و هیچکدام به درون سبد نرفت. دامیان لیارد پس از پایان بازی اظهار داشت:

اولین بار بود که این همه آمار بد از خود به جای گذاشتم. من در این لیگ به اندازه کافی امتیاز کسب کردم و پرتاب‌های موفق داشتم و باید همین روند را ادامه دهم.

پورتلند بلیزرز ۱۳.۸ درصد پرتاب سه امتیازی موفق داشت و این آمار با بدترین عملکرد آن‌ها حداقل با ۲۵ پرتاب سه امتیازی برابری کرد. از سوی دیگر نیو اورلینز پلیکانز ۱۵ پرتاب موفق از ۳۵ پرتاب سه امتیازی خود داشت و در زمینه امتیاز سه امتیازی با نتیجه ۴۵ بر ۱۲ نسبت به پورتلند برتری از خود نشان داد.

دامیان لیارد

لیارد درباره تلاش تیمش در این بازی گفت:

ما تلاش خود را انجام دادیم. اما اگر شما ۴ پرتاب سه امتیازی داشته باشید و تیم حریف ۱۵ پرتاب سه امتیازی، سخت بشود پیروزی را به دست آورد.

دریک فیورز ۱۲ امتیاز و ۱۳ ریباند برای نیو اورلینز پلیکانز بدست آورد و جی جی ردیک نیز در این بازی ۱۶ امتیازی شد. کارملو آنتونی ۱۱ امتیاز در نیمه اول و در بازگشت از مصدومیتش کسب کرد که شامل یک توپ‌ربایی و پرتاب سه امتیازی بود که بازی را در عدد ۳۱ به تساوی کشاند. اما پرتاب سه امتیازی کارملو آنتونی تنها پرتاب سه امتیازی موفق در میان ۱۲ پرتاب سه امتیازی پورتلند بلیزرز در نیمه اول بود. لیارد با ۶ پرتاب موفق از ۲۱ پرتاب به کار خود در این بازی پایان داد. او در کوارتر چهارم تا ۵۸ ثانیه مانده به پایان بازی هیچ فیلدگلی نداشت. پورتلند بلیزرز در پایان نیمه اول برتری ۵۶ بر ۵۴ مقابل پلیکانز داشت اما نیو اورلینز در کوارتر سوم ۶ پرتاب سه امتیازی موفق داشت و این در حالی بود که پورتلند در زمینه پرتاب ضعیف ظاهر شد. کارملو آنتونی ۸ امتیاز در کوارتر سوم بدست آورد تا پورتلند را از به جای گذاشتن امتیاز تک رقمی در این کوارتر نجات دهد. یک پرتاب سه امتیازی از جرو هالیدی موجب شد تا پلیکانز در ۷:۰۹ مانده به پایان این دیدار با نتیجه ۹۵ بر ۸۸ پیش بیفتد. بیشترین اختلاف امتیاز پلیکانز با حریف نیز با دانک کندریک ویلیامز در ۳:۳۴ مانده به پایان بازی بدست آمد و نتیجه ۱۰۱ بر ۹۱ شد.

نکات بازی:

نیو اورلینز پلیکانز: زاین ویلیامسون در این فصل هنوز برای پلیکانز به میدان نرفته است اما در حالیکه نیو اورلینز هیچ جزئیاتی در مورد زمان بازگشت او منتشر نمی‌کند، وضعیت ویلیامسون شبیه به بازیکنانی است که به زودی در میادین حاضر خواهند شد.

پورتلند تریل بلیزرز: کارملو آنتونی به میادین بازگشته است. زانوی او در دیدار جمعه شب پورتلند مقابل اورلاندو مجیک آسیب دیده بود.

بازی بعدی:

نیو اورلینز پلیکانز: چهارشنبه مهمان دنور ناگتس خواهند بود.

پورتلند تریل بلیزرز: پنجشنبه در یوتا به مصاف یوتا جاز خواهند رفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *