پلیس حکم جلب دمارکوس کازینز را صادر کرد!

روز پنجشنبه حکم جلب دمارکوس کازینز ، بازیکن سابق گلدن استیت واریرز و ساکرامنتو کینگز صادر شد. این حکم از سوی پلیس به واسطه خشونت و تهدید با موبایل صادر شده است.

ادامه دردسرهای دمارکوس کازینز

وبسایت دادگاه رسیدگی به جرایم تلفن همراه تخلف آزاردهنده ارتباطی را بر علیه دمارکوس کازینز منتشر کرد اما هیچ اطلاعات رسمی دیگری در این رابطه منتشر نشده است. این پیام صوتی روز سه شنبه توسط شبکه تلویزیونی TMZ فاش شد صدایی شبیه به دمارکوس کازینز داشت که کریستی وست، دوست دختر سابق خود را از پشت تلفن تهدید می‌کرد. کازینز طور تهدیدآمیز با کریستی وست تماس گرفت تا او را متقاعد کند که فرزند ۷ ساله‌شان را به مراسم ازدواج با مرگان لانگ، دوست دختر دیگر خود که مدت‌ها با او رابطه داشت ببرد. این مکالمه آخر هفته قبل در آتلانتا رخ داد. وقتی وست از این کار امتناع ورزید، صدای مردانه‌ای که از این پیام پخش می‌شود که به کازینز منتسب شده است به او می‌گوید که یک گلوله در مغز پوکت فرو می‌کنم.

دمارکوس کازینز

طبق بیانیه‌ای که امروز USA Today منتشر کرد، کریستی وست تأیید کرد که حکم جلب دمارکوس صادر شده است. این حکم جلب از نظر حقوقی جزو تخلفات کلاس A محسوب شده و فرد باید بیش از یک سال در زندان باشد. دمارکوس کازینز قبل از اینکه در پیش‌فصل با قراردادی یک ساله به لس آنجلس لیکرز بپیوندد، تنها فصل خود با گلدن استیت واریرز را پشت سر گذاشت و به آن‌ها کمک کرد تا به فینال لیگ NBA برسند. کازینز در خلال تمرینات خود در نیمه ماه آگوست دچار پارگی رباط صلیبی شد و انتظار می‌رود که بیش از یک فصل خارج از میادین باشد. کازینز در مراسم درفت سال ۲۰۱۰ به عنوان پیک درفت پنجم توط ساکرامنتو کینگز انتخاب شد و در طول شش فصل حضورش توانست ۳ بار آل استار شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *