استفن کری بعد از مصدومیت آشیل کوین دورانت به او چه گفت؟

آخرین تصویری که هواداران واریرز از کوین دورانت به خاطر دارند کمک به او برای رفتن به رختکن در سالن تورنتو و اشک ریختن او بعد از مصدومیت آشیل پای راست در پنجمین دیدار فینال NBA در سال ۲۰۱۹ است. در این لحظه استفن کری به او دلداری داد.

حمایت استفن کری از کوین دورانت پس ازمصدومیتش

ریک سلبرینی، مسئول پزشکی گلدن استیت واریرز و آندره ایگودالا، فوروارد گلدن استیت به کوین دورانت کمک کردند تا از تونل پایین بیاید. استفن کری نیز درست پشت سر آن‌ها بود که شانه کوین دورانت را زد و چیزی به او گفت. حالا ما می‌دانیم که استفن کری در آن لحظات سخت به کوین دورانت چه گفته بود.

استفن کری در این‌باره اظهار داشت:

لحظه سختی بود. نمی‌دانم چرا به سمت تونل دویدم. فکر می‌کنم می‌دانستم که این کار لازم است. اما صادقانه بگویم، به او دلداری دادم و او را تشویق کردم تا سرش را بالا بگیرد، به او روحیه دادم و این کاری بود که ما باید برای بازگشت روحیه او انجام می‌دادیم.

استفن کری کوین دورانت

واریرز می‌خواست کوین به بازی‌ها برگردد. علیرغم مصدومیت او، گلدن استیت بازی پنجم را پیروز از زمین خارج شد. تورنتو رپترز در بازی ششم پیروز شد تا برای اولین بار قهرمانی NBA را جشن بگیرد و کوین بعد از پایان فصل در نقل و انتقالات آزاد به بروکلین نتس پیوست. اما در تاریک‌ترین لحظات دوران ورزشی کوین دورانت ، استفن کری پشت او ایستاد. حالا رابطه آن‌ها با یکدیگر خوب است.

لازم به ذکر است کوین در سال ۲۰۱۶ به گلدن استیت واریز پیوست و در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ موفق شد با این تیم عنوان قهرمانی NBA را بدست بیاورد و هر دو سال عنوان ارزشمندترین بازیکن بازی را در فینال رقابت‌ها از آن خود کند. سال ۲۰۱۹ هم آن‌ها به دیدار فینال رسیدند اما در ۶ بازی انجام شده با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب شدند و موفق به ثبت هت تریک در قهرمانی NBA نشدند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *