تایرون لو به کادرفنی لس آنجلس کلیپرز اضافه شد

تایرون لو به عنوان دستیار سرمربی در فصل پیش‌رو روی نیمکت لس آنجلس کلیپرز خواهد نشست.

حضور تایرون لو در کادرفنی لس آنجلس کلیپرز

این خبر روز سه‌شنبه منتشر شد با این مضمون که تایرون لو پیشنهاد دستیاری داک ریورز و کار در لس آنجلس کلیپرز را پذیرفته است. لو هنوز نام بزرگ دیگری است که در فرآیند نقل و انتقالات پیش‌فصل کنار جذب بازیکنان بزرگی چون کوای لنارد و پال جرج قرار می‌گیرد. لو سابقه قهرمانی در لیگ NBA را همراه با کلیولند کاوالیرز در سال ۲۰۱۶ و درک ذاتی از سر و کار داشتن با بازیکنان ستاره در لیگ NBA را دارا است.

شمس کارانیا، خبرنگار The Athletic در توئیتر خود نوشت:

تای لو، سرمربی سابق کلیولند کاوالیرز که همراه با این تیم قهرمان لیگ NBA شده است پیشنهاد ملحق شدن به کادرفنی لس آنجلس کلیپرز را پذیرفت و دستیار داک ریورز خواهد شد.

لس آنجلس کلیپرز

همچنین شناخت از نوع فرهنگ داک ریورز، استیو بالمر و دیگر مسئولان اجرایی و فنی لس آنجلس کلیپرز که برای ساختن این تیم تلاش می‌کنند اهمیت بالایی دارد. علاوه بر ورزشگاه جدید پیشنهادشده آن‌ها در اینگلوود، کلیپرز تلاش می‌کند تا لس آنجلس را در برهه کنونی نامی برگ جلوه دهد. این هدف از بازیکنان گرفته تا کادرفنی و حتی کسانی که در پست ریاستی باشگاه جام قهرمانی لیگ NBA را برای هواداران به ارمغان می‌آورند شامل می‌شود.

شکی وجود ندارد که لس آنجلس کلیپرز در فصل پیش رو برای حضور در فینال رقابت‌های لیگ NBA می‌جنگد و اضافه شدن افرادی مانند تایرون لو بر روی نیمکت این تیم بر روی این حقیقت صحه می‌گذارد. لازم به ذکر است تایرون لو در دوران بازیگری‌اش توانست در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۱ با پیراهن تیم لس آنجلس لیکرز قهرمانی لیگ NBA را تجربه کند و در قامت سرمربی سال ۲۰۱۶ درخشان‌ترین سال او بود که توانست علاوه بر قهرمانی در لیگ NBA با کلیولند کاوالیرز، سرمربی تیم آل استار باشد و جایزه بهترین عملکرد ورزشی سال را نیز دریافت کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *