• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • دلیل غیبت جیمی باتلر در دو بازی ابتدایی میامی هیت مشخص شد

دلیل غیبت جیمی باتلر در دو بازی ابتدایی میامی هیت مشخص شد

جیمی باتلر در دو بازی قبلی میامی هیت غایب بود اما اریک اسپوئلسترا، سرمربی این تیم اصلاً از این موضوع ناراحت نیست.

دلیل غیبت جیمی باتلر

اسپوئلسترا تأیید کرد که دوست دختر جیمی باتلر چهارشنبه شب فارغ شده و این بازیکن صاحب یک فرزند دختر شده است. اریک اسپوئلسترا در گفتگو با میامی هرالد درباره غیبت جیمی باتلر گفت:

فکر می‌کنم نگه داشتن راز عدم حضور جیمی باتلر در دو بازی اول میامی هیت بدترین رازی است که در سینه حفظ کردم. جیمی حالا پدر شده است. او یک فرزند دختر دارد. در ۲۴ ساعت گذشته خبرهای باورنکردنی زیادی شنیده‌ایم. ما برای او خوشحال هستیم و بسیار هیجان‌زده هستیم که از امروز دختر او را به عنوان یکی از اعضای خانواده خود بپذیریم.

وی در بازی افتتاحیه چهارشنبه شب مقابل ممفیس گریزلیز در شهر میامی از دست داد. این خبر همه را شگفت‌‌زده کرد. میامی هیت اعلام کرد که باتلر به دلایل شخصی این دیدار را از دست داد اما وارد جزئیات نشد. اریک اسپوئلسترا در آن زمان به گفتن جمله «همه چیز خوب است» بسنده کرد.

جیمی باتلر

جیمی باتلر که چهار بار آل استار شده و میامی هیت بعد از پایان فصل قبل وی را از فیلادلفیا سونی سیکسرز با قراردادی ۴ ساله به ارزش ۱۴۱ میلیون دلار به خدمت گرفت حالا بازی میامی هیت مقابل میلواکی باکس در روز شنبه در سالن فیسرو فروم را از دست خواهد داد و پس از آن باید دید مقابل مینستوتا تیمبرولز در ترگت سنتر به میدان می‌رود و حضور باتلر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. میامی هیت روز سه‌شنبه دیداری خانگی را مقابل آتلانتا هاکس پیش روی خود خواهد داشت اما اسپوئلسترا به طور واضح مشخص نکرد که باتلر اولین بازی رسمی خود را برای این تیم انجام خواهد داد یا خیر. اسپوئلسترا به میامی هرالد گفت:

فعلاً برنامه این است که او با ما سفر نکند بنابراین وی در بیمارستان خواهد ماند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *