• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • موفقیت جیمز هاردن در مسئولیت سنگین محوله به او در غیاب وستبروک و کاپلا

موفقیت جیمز هاردن در مسئولیت سنگین محوله به او در غیاب وستبروک و کاپلا

جیمز هاردن

جیمز هاردن قدرت شوت خود را بازیابی کرد و کمک کرد تا هیوستون راکتس علیرغم مصدومیت بعضی از بازیکنان ترکیب اصلی خود به پیروزی‌های متوالی ادامه دهد.

درخشش جیمز هاردن برابر شارلوت

جیمز هاردن ۴۰ امتیاز و ۱۱ پاس گل بدست آورد و هیوستون راکتس بی‌بازیکن بر عقب‌افتادگی اوایل بازی غلبه کرد و موفق شد سه‌شنبه شب با نتیجه ۱۲۵ بر ۱۱۰ از سد شارلوت هورنتس عبور کند. هیوستون راکتس سومین پیروزی متوالی خود را بدست آورد و موجب شد شارلوت هورنتس دوازدهمین باخت خود در ۱۳ بازی اخیر را تجربه کند. جیمز هاردن فقط یک ریباند کم آورد تا تریپل دبل برای او رقم نخورد. وی در بازی قبلی نیز فقط ۱ پاس گل با ثبت تریپل دبل فاصله داشت. او در سه بازی قبلی خود حداقل ۳۵ امتیاز کسب کرد. هیوستون راکتس که بدون کلینت کاپلا و راسل وستبروکف، بازیکنان ترکیب اصلی خود به این میدان آمده بود شروع ضعیفی داشت و در اکثر اوقات نیمه اول بازی از حریف عقب بود. هاردن در جریان ادامه دادن پیروزی‌های متوالی بار سنگینی را برای هیوستون به دوش کشید چراکه کلینت کاپلا در هر ۳ بازی اخیر به دلیل مصدومیت غایب بود و راسل وستبروک نیز سه‌شنبه شب به او ملحق شد. اما هاردن خیلی زود فهمید که برای انجام مأموریت خود نیاز به کمک دارد. او در این باره گفت:

بچه‌ها به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشتند، بقیه بازیکنان این شانس را داشتند که به بازی بیایند و بازی خوبی انجام دهند و واقعاً آن‌ها امشب بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. نه فقط در دفاع بلکه در حمله هم خوب بودند.

شارلوت هورنتس در ابتدای کوارتر چهارم جلو افتاد اما پس از آن هیوستون راکتس با کسب ۱۵ امتیاز فقط ۲ امتیاز به حریف داد تا از اواسط این کواتر منترل بازی را بدست بگیرد و در باقی اوقات بازی برتری داشته باشد. مایک دی آنتونی از شیوه بازی هیوستون راکتس در نیمه دوم تحت‌تأثیر قرار گرفته بود. حالا راکتس با پیروزی به مصاف لس آنجلس لیکرز خواهد رفت. او در این باره گفت:

آن‌ها انرژی خود را برای این بازی جمع کرده بودند. دیدار دشواری بود. بعد از این بازی‌های احساسی در غیاب راسل وستبروک باید به مصاف لس آنجلس لیکرز خواهیم رفت، این از آن نوع بازی‌هاست که بازیکنان ما در این فکر بودند که تیم حریف می‌تواند بر آن‌ها برتری داشته باشد. اما ریسک کردند و بعد از نیمه اول کار خودشان را انجام دادند.

بسکتبال NBA جیمز هاردن

مایلز بریج و تری رزیر هر کدام برای شارلوت هورنتس ۲۰ امتیاز بدست آوردند و مالیک مانک به عنوان یار تعویضی ۱۹ امتیاز از روی نیمکت کسب کرد. جیمز بورگو، سرمربی شارلوت هورنتس خوشحال بود که می‌دید بازیکنان جوانش در بیشتر اوقات بازی مقابل هیوستون راکتس بازی خوبی را ارائه دادند. وی در پایان بازی اظهار داشت:

ما از شروع بازی جنگیدیم و با ذهنیت بزرگی به میدان آمدیم. ما امشب به معنای واقعی مبارزه کردیم. شروعی فوق‌العاده داشتیم و در ۴۸ دقیقه مبارزه کردیم و به این گروه از بازیکنان افتخار می‌کنم. تلاش بسیار خوبی بود.

مایلز بریجز یک پرتاب سه امتیازی بدست آورد تا در ۲:۳۰ مانده به پایان بازی شارلوت هورنتس به ۸ امتیازی حریف برسد اما هاردن ۷ امتیاز بعدی را بدست آورد تا برتری هیوستون راکتس را در حدود یک دقیقه مانده به پایان بازی به ۱۲۵ بر ۱۱۰ برساند. هاردن یک پرتاب سه امتیازی انجام داد و پس از آن با یک استپ بک پرتاب سه امتیازی دیگری را به نمایش گذاشت و توسط کودی مارتین خطا روی او صورت گرفت. جیمز هاردن با کمر به زمین خورد و وقتی دید پرتاب سه امتیازی او به درون سبد رفت خندید و پنالتی او نیز به درون سبد رفت تا تلاش چهار امتیازی‌اش به ثمر بنشیند و پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد.

هیوستون راکتس با برتری ۴ امتیازی پای به کوارتر چهارم گذاشت اما پرتاب‌های سه امتیازی متوالی از دوونته گراهام هورنتس را در ۸ دقیقه مانده به پایان بازی ۱۰۱ بر ۹۸ پیش انداخت. اما برتری شارلوت دوامی نداشت و هورنتس توانست ۱۰ امتیاز کسب کرده و فقط ۲ امتیاز به حریف بدهد که ۵ امتیاز آن را هاردن کسب کرد و در اواسط کوارتر چهارم آن‌ها ۱۰۸ بر ۱۰۳ پیش افتادند. هورنتس درخواست تایم اوت کرد اما این تایم اوت مانع از این نشد که ۳ ثانیه بعد از این تایم اوت همکاری جیمز هاردن و دانوئل هؤس جی آر به یک پرتاب سه امتیازی موفق منجر شود. هؤس یک دانک نیز بدان افزود تا حساب کار ۱۱۳ بر ۱۰۳ شود. مارتین ۵ دقیقه مانده به پایان این کوارتر از رختکن بیرون آمد و سه دقیقه مانده به پایان بازی به درون زمین رفت.

بازی بعدی:

شارلوت هورنتس: شنبه شب از دالاس ماوریکس پذیرایی خواهد کرد.

هیوستون راکتس: پنجشنبه شب مهمان لس آنجلس لیکرز خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *