• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • اتحاد جیمز هاردن ، راسل وستبروک و اریک گوردون برای شکست دنور ناگتس کافی بود

اتحاد جیمز هاردن ، راسل وستبروک و اریک گوردون برای شکست دنور ناگتس کافی بود

جیمز هاردن

هیوستون راکتس به چشم خود دید که با در دسترس بودن راسل وستبروک، جیمز هاردن و اریک گوردون چه پتانسیلی می‌تواند داشته باشد.

پیروزی راکتس برابر دنور با درخشش جیمز هاردن و وستبروک

راسل وستبروک ۲۸ امتیاز، ۱۶ ریباند و ۸ پاس گل بدست آورد، جیمز هاردن ۲۷ امتیاز کسب کرد و چهارشنبه شب هیوستون راکتس توانست نوار ۴ شکست متوالی خود را قطع کرده و با نتیجه ۱۲۱ بر ۱۰۵ مقابل دنور ناگتس به پیروزی برسد. مایک دی آنتونی، سرمربی هیوستون راکتس در پایان بازی اظهار داشت:

اگر ما توانستیم امشب همه این بازیکنان را در ترکیب داشته باشیم-شما می‌دانید، جیمز بازی خوبی انجام داشت و راسل وستبروک و اریک گوردون نیز همینطور. اگر این سه بازیکن بازی خوبی انجام دهند ما تیم دشوار و خوبی برای حریفان خواهیم بود. در تلاشیم تا این وابستگی را کاهش دهیم.

راسل وستبروک ۱۱ پرتاب موفق از ۲۵ پرتاب فیلد خود داشت و ۴ توپ‌ربایی انجام داد. او نتوانست دومین تریپل دبل متوالی خود را بدست آورد. راسل وستبروک در پایان بازی اظهار داشت:

ما بازی خودمان را انجام دادیم. دلسرد نشدیم. امشب، با بازی دفاعی خود عملکرد خوبی داشتیم و بعد از نیمه اول به سمت سبد هجوم بردیم و همان کاری را کردیم که می‌خواستیم.

جیمز هاردن ۲۰ امتیاز در نیمه اول بدست آورد. او بعد از اینکه در بازی دوشنبه شب مقابل اوکلاهاما سیتی تاندر ۱ پرتاب موفق از ۱۷ پرتاب سه امتیازی خود داشت، در این بازی ۲ پرتاب موفق از ۶ پرتاب سه امتیازی خود داشت. جیمز هاردن ۱۳ پرتاب پنالتی خود را از ۱۵ پنالتی به درون سبد فرستاد. هیوستون راکتس ۴۷ درصد پرتاب موفق داشت که شامل ۱۳ پرتاب موفق از ۲۹ پرتاب سه امتیازی بود. جیمز هاردن پس از پایان بازی اظهار داشت:

همیشه در اینجا این پتانسیل وجود دارد. حال به ما بستگی دارد که این پتانسیل بالقوه را بالفعل سازیم. امشب ما بازی خوبی انجام دادیم. مشخصاً آن‌ها بعضی از بازیکنان خود را در اختیار نداشتند. این موجب اعتماد به نفس ما شد و تلاش کردیم تا همه امور بازی را به درستی انجام دهیم.

جیمز هاردن راسل وستبروک

گوردون ۲۵ امتیاز کسب کرد و ۶ پرتاب موفق از ۸ پرتاب سه امتیازی داشت و کلینت کاپلا ۱۴ امتیاز و ۱۱ ریباند بدست آورد تا به هیوستون راکتس کمک کند که در شهر هیوستون هشتمین پیروزی متوالی خود را مقابل دنور ناگتس بدست آورد. نیکولا یوکیچ با ۱۹ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۱۰ پاس گل و ثبت هشتمین تریپل دبل این فصل خود بهترین بازیکن ناگتس بود. دنور ۵ بازیکن خود را در اختیار نداشت که ۳ تن از آنان در ترکیب اصلی حاضر بودند. دنور ۴۶ درصد پرتاب موفق در این بازی داشت که ۱۰ پرتاب موفق از ۲۸ پرتاب سه امتیازی او را شامل می‌شد. جرمی گرنت ۱۷ امتیاز و ۷ ریباند کسب کرد و توری کریگ ۱۴ امتیاز و ۷ ریباند بدست آورد. یوکیچ در پایان بازی اظهار داشت:

ما بازیکنان خود را از دست دادیم و جای هیچ عذرخواهی نیست. باید به میدان بیاییم و بجنگیم و همین کار را نیز انجام دادیم. مجبوریم که در زمینه ریباند عملکرد بهتری داشته باشیم. من هم نیاز این دارم که روی پرتاب‌هایم کار کنم، توپ لو ندهم و تیم را بهتر رهبری کنم.

میشائیل مالون، سرمربی دنور ناگتس این باخت را با مصدومان تیم خود توجیه نکرد و به جای آن به ریباند اشاره کرد که هیوستون برتری ۵۳ بر ۴۰ در این زمینه داشت و ۱۸ ریباند هجومی بدست آورد. مالون در پایان بازی اظهار داشت:

برای من، این بازی ملاک است، توجهی به این ندارم که چه بازیکنانی در دسترس هستند، با وجود این استعدادها نباید به این مسائل پرداخت. بازیکنان باید پرتاب‌های خوبی داشته باشند و در بسکتبال ریباند بدست آورند.

هیوستون راکتس در ۳:۳۰ مانده به پایان نیمه اول ۳۱ امتیاز بدست آورد و فقط ۱۰ امتیاز به حریف داد تا با نتیجه ۵۶ بر ۳۶ پیش بیفتد. راکتس در نیمه اول با نتیجه ۶۰ بر ۴۳ پیروز به رختکن رفت. دنور ناگتس در نیمه دوم هرگز از ۱۳ امتیاز اختلاف پا پیش نگذاشت.

نکات بازی:

دنور ناگتس: میشائیل پورتر جی آر و میسون پلامل به دلیل مصدومیت این بازی را از دست دادند. پائول میلسپ هشتمین بازی متوالی خود را از دست داد.

هیوستون راکتس: آستین ریورز بعد از دو بازی غیبت به دلیل مصدومیت در این بازی به میدان رفت. او با ۱۱ امتیاز و ۳ پرتاب موفق از ۴ پرتاب سه امتیازی به کار خود در این بازی پایان داد. وستبروک در آغاز کوارتر چهارم با اخطار فنی روبرو شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *