• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • جیمز هاردن و تری یانگ ۲ تریپل دبل تماشایی را در تقابل با یکدیگر رقم زدند

جیمز هاردن و تری یانگ ۲ تریپل دبل تماشایی را در تقابل با یکدیگر رقم زدند

کوارتر اول فوق‌العاده جیمز هاردن به هیوستون راکتس کمک کرد تا از پیروزی خود مطمئن باشد.

تقابل جیمز هاردن و تری یانگ

اما در ادامه از دست رفتن پرتاب‌های او به آتلانتا هاکس کمک کرد تا شانسی در این بازی داشته باشد. هاردن ۴۱ امتیاز بدست آورد که ۲۲ امتیاز آن در کوارتر اول بدست آمد و هیوستون راکتس چهارشنبه شب توانست با نتیجه ۱۲۲ بر ۱۱۵ تری یانگ و آتلانتا هاکس را از پیش رو بردارد. جیمز هاردن ۱۰ پاس گل و ۱۰ ریباند به نام خود ثبت کرد تا دومین تریپل دبل متوالی خود را رقم بزند. او فقط ۹ پرتاب موفق از ۳۴ پرتاب خود داشت که شامل ۴ پرتاب موفق از ۲۰ پرتاب سه امتیازی بود. تری یانگ به درخشش خود ادامه داد. گارد رأس سال دومی آتلانتا هاکس ۴۲ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۱۰ پاس گل بدست آورد. او و جیمز هاردن اولین بازیکنانی هستند که در یک بازی تریپل دبلی با ۴۰ امتیاز کسب می‌کنند. جیمز هاردن در نیمه دوم محو شد، جایی که ۲ پرتاب موفق از ۱۸ پرتاب خود داشت. مایک دی آنتونی، سرمربی هیوستون راکتس در پایان بازی اظهار داشت:

مشخصاً فکر می‌کنم بازیکنان ما خسته شدند. خستگی در ساق بازیکنان تیم مشهود بود.

مایک دی آنتونی درباره هارن گفت که او فقط پرتاب‌هایش را به خوبی انجام نداد. جیمز هاردن ۴۴ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۱۱ پاس گل در اولین تریپل دبل فصل خود کسب کرده بود تا هیوستون راکتس با نتیجه ۱۱۸ بر فیلادلفیا سونی سیکسرز غلبه کند. کلینت کاپلا ۲۲ امتیاز و ۲۲ ریباند کسب کرد و بن مک لامور ۱۸ امتیاز در سومین پیروزی متوالی هیوستون راکتس بدست آورد. جیمز هاردن در غیاب راسل وستبروک تأثیرگذاری بیشتری از خود نشان داد. مایک دی آنتونی یک پاسخ محکم به سؤالی درباره تأثیر استراحت راسل وستبروک داشت و گفت:

فقط جیمز باید تلاش بیشتری بکند.

پیش‌بینی او درست از آب درآمد. جیمز هاردن ۶۰ امتیاز در آخرین بای خود مقابل آتلانتا هاکس در ماه نوامبر بدست آورد و یک امتیازآوری خیره‌کننده دیگر از خود نشان داد. امتیازآورترین بازیکن بسکتبال NBA بال میانگین ۳۸.۴ امتیاز در هر بازی با تلفیق پرتاب‌های سه امتیازی و حملات خود آتلانتا هاکس را آزار داد. تنها پاسخ آتلانتا هاکس خطاهای مکرر روی هاردن بود و این بازیکن ۱۹ پنالتی موفق از ۲۳ پنالتی خود داشت. هیوستون راکتس بعد از کوارتر اول با نتیجه ۴۵ بر ۲۹ از حریف خود پیش افتاد و در کوارتر دوم اختلاف امتیاز را به عدد ۲۰ رساند.

جیمز هاردن تری یانگ

آتلانتا هاکس در کوارتر سوم وارد ماراتن شد و نتیجه را به ۸۷ بر ۸۳ کاهش داد. بعد از تایم‌اوت هیوستون راکتس، هاردن یک پرتاب سه امتیازی را به درون سبد فرستاد تا هیوستون ۱۲ امتیاز کسب کند و فقط ۲ امتیاز به حریف بدهد و باز هم اختلاف امتیاز را دو رقمی سازد. بن مک لامور در این کش و قوس ۲ پرتاب سه امتیازی انجام داد. آتلانتا هاکس در کوارتر پایانی دوباره به حریف نزدیک شد. پرتاب سه امتیازی الکس لن نتیجه را به ۱۰۸ بر ۱۰۵ تغییر داد.

نکات بازی

هیوستون راکتس: اریک گوردون در چهارمین بازی بعد از بازگشت از مصدومیت خود و غیبت در ۲۲ بازی ۱۷ امتیاز در این دیدار بدست آورد. او در تاریخ ۱۳ نوامبر زانوی خود را به تیغ جراحان سپرده بود. ۴۵ امتیاز کوارتر اول بالاترین امتیاز کوارترهای این فصل نیست. هیوستون در اولین پیروزی خود مقابل آتلانتا هاکس ۴۶ امتیاز کسب کرده بود و در کوارتر چهارم بازی مقابل واشنگتن ویزاردز نیز ۴۸ امتیاز کسب کرده بود.

آتلانتا هاکس: جان کولینز ۱۷ امتیاز و ۱۴ ریباند بدست آورد. یانگ دومین تریپل دبل خود در این فصل و سومین تریپل دبل دوران بازیگری خود را کسب کرد. برونو فرناندز که بازیکن ترکیب اصلی تیم بود در این دیدار به دلایل شخصی حاضر نشد. کم ردیش به ترکیب اصلی راه یافت. جباری پرکر بعد از غیبت در ۴ بازی متوالی به دلیل مصدومیت شانه سمت راست مورد بررسی مجدد قرار خواهد گرفت. پارکر با میانگین ۱۵ امتیاز در هر بازی سومین بازیکن امتیازآور آتلانتا هاکس است. آتلانتا هاکس بدترین رکورد این فصل بسکتبال NBA را با ۸ پیروزی و ۳۰ شکست رقم زده اما در تلاش آتلانتا مقابل هیوستون راکتس، تری یانگ فوق‌العاده تماشایی ظاهر شد.

بازی بعدی:

هیوستون راکتس: پنجشنبه شب مهمان اوکلاهاما سیتی تاندر خواهد بود و به فرآیند ۵ بازی در ۷ روز خود ادامه خواهد داد.

آتلانتا هاکس: جمعه شب مقابل واشنگتن ویزاردز صف‌آرایی خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *