جیلن براون چهار سال دیگر قرارداد خود با بوستون سلتیکس را تمدید کرد

بوستون سلتیکس قراردادی بلندمدت با جیلن براون منعقد کرد. براساس گزارش آدریان وجناروفسکی، خبرنگار ESPN براون برای عقد قراردادی چهارساله به ارزش ۴ میلیون دلار با بوستون سلتیکس به توافق رسیده است.

تمدید قرارداد جیلن براون با بوستون

با توجه به این‌که جیلن براون فصل قبل ناامیدکننده ظاهر شد این تمدید قرارداد سورپرایز کننده بود. بعد از این که این بازیکن توانست در تیم متخب فصل اولی‌های فصل ۱۷-۲۰۱۶ لیگ NBA قرار بگیرد، وی در سال دوم رشد خود را نشان داد و میانگین ۱۴.۵ امتیاز و ۴.۹ را در هر بازی به نام خود ثبت کرد و این آمار در فصل قبل به میانگین ۱۳ امتیاز و ۴.۲ ریباند در هر بازی تقلیل یافت. مهم‌تر از این مسئله، بوستون سلتیکس به عقد قرارداد با بازیکنانی که در فصول اول بازی خود قرار دارند و تمدید قرارداد خود را تا سال‌های پایانی به تعویق می‌اندازند مشتاق نیست. از زمانی که روجان روندو، به عنوان بازیکن تازه‌کار پیشنهاد تمدید قرارداد دریافت کرد، جیلن براون دومین نفر است.

جیلن براون

آدریان وجناروفسکی، خبرنگار ESPN در حساب توئیتر خود نوشت:

جی گلاشون، مدیر برنامه‌های جیلن براون و دنی اینگ تمامی مذاکرات مربوطه را آخر هفته گذشته در بوستون انجام دادند. این اولین تمدید قرارداد دنی اینگ به عنوان مدیر ورزشی با بازیکن تازه‌کار بعد از تمدید قرارداد راجون روندو در سال ۲۰۰۹ می‌باشد.

با توجه به این تمدید قرارداد، بوستون سلتیکس بعد از فصل سوم ناامیدکننده این بازیکن، روی بازگشت این بازیکن به فرم سابقش حساب باز کرده است. علیرغم این‌که براون سه فصل در لیگ NBA حضور دارد هنوز جوان است و جای زیادی برای پیشرفت دارد. بازگشت به دوران اوج بازیگری‌اش می‌تواند قدم مهمی در رسیدن به اهداف این تمدید قرارداد باشد. با توجه به این تمدید قرارداد، بوستون سلتیکس آشکار ساخت که از جیلن براون انتظار بیشتری در فصول آتی دارد. لازم به ذکر است این بازیکن در پیک سوم راند اول مراسم درفت سال ۲۰۱۶ توسط بوستون سلتیکس انتخاب شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *