جوش ریچاردسون را فراموش نکنید؛ او بازیکن رمزآلود سیکسرز خواهد بود

جوش ریچاردسون اکنون جزو بازیکنان مهم فیلادلفیا است و سرمربی تیم روی او حساب خواهد کرد.

جوش ریچاردسون ، بازیکن فیلادلفیا

برت براون دو بازیکن جوان آل استار، یک بازیکن که چهار بار آل استار شده و بازیکنان در آستانه آل استار شدن در ترکیب خود دارد. براون در این باره می‌گوید:

فکر می‌کنم جوش ریچاردسون هنوز یک راز است. او ما را در کنار هم نگه می‌دارد. او واقعاً این شانس را دارد که ما را کنار یکدیگر نگه دارد.

سرمربی فیلادلفیا سیکسرز به ریچاردسون لقب همه کاره داده بود چون او در همه پست‌های بسکتبال سررشته دارد. براون پس از تمرین چهارشنبه گفت:

بله می‌دانم، دیدم که او در مقابل چهار بازیکن دیگر چگونه جابجا می‌شد و واقعاً بازیکن زمختی است. شما می‌دانید اگر می‌خواهید توپ را در اختیار داشته باشید و یک بازیساز و گارد رأس خوب باشید باید قابلیت جابجا شدن مقابل یک، دو یا سه بازیکن را داشته باشید.

این ایده که جوش ریچادرسون در برخی از دقایق اولین حمل کننده توپ فیلادلفیا سونی سیکسرز باشد اجتناب‌ناپذیر است. تری بورک و رائول نترو، بازیکنان کهنه‌کار این تیم در کنار جوش ریچاردسون خط دفاع قدرتمندی را تشکیل خواهند داد. فیلادلفیا سونی سیکسرز وابستگی بسیار زیادی به این بازیکن ۲۶ ساله نخواهد داشت. و ریچاردسون هم این مسئله را پذیرفته است. او این نقطه نظر را دارد که با چشم باز برای بازی‌ها انتخاب شود و با یک پویایی متفاوت به جول امبید و ردیک کمک کرد تا در دو فصل اخیر در این تیم موفق عمل کنند. روز چهارشنبه، او روی سر امبید داد می‌کشید تا هماهنگی خود را در تیم بهبود بخشد. جوش ریچاردسون به خاطر عملکردی که داشت در رختکن مورد تمجید بازیکنان سیکسرز قرار گرفت. تمام چهار فصل حضور او در لیگ NBA در میامی هیت سپری شد. این حس خوش آمدگویی تیم جدید او کمک بزرگی برای وی محسوب می‌شود. جوش ریچادرسون در این باره می‌گوید:

صادقانه می‌گویم که تفاوت چشم‌گیری نمی‌بینم. جدیت در این‌جا عالی است و من از این موضوع تشکر می‌کنم. منظورم این است که بازیکنان فوق‌العاده زیادی در رختکن تیم حضور دارند. شما می‌دانید، شما ترید شدید و هرگز نمی‌دانید که چطور با بازیکنان درون زمین هماهنگ شوید. اما منظورم این است که بن و دیگر بازیکنان در زمینه وفق‌بابی با این شرایط جدید کمک شایانی به من می‌کنند.

جوش ریچاردسون

جوش ریچاردسون هنوز در حال یادگیری و انطباق با محیط جدید خود می‌باشد. می‌گوید با توبیاس هریس به خانه می‌رود و روز سه شنبه شام را با هم خورده‌اند. با وجود این تلاش برای انطباق‌پذیری، ریچاردسون سعی می‌کند به همبازی‌های جوان تیم جدیدش کمک کند. او مطمئناً می‌تواند به ماتیس سیبوله و زهیر اسمیت کمک کند. وقتی ریچاردسون در مراسم درفت سال ۲۰۱۵ و در راند دوم توسط میامی هیت انتخاب شد، نمی‌توانست از نیمکت‌نشینی تیمی که در مرحله پلی آف حضور داشت خارج شود. اما در نیمه‌های فصل، به او مسئولیت‌های بزرگتری داده شد و موفق شد به ترکیب اصلی در مرحله پلی‌آف راه یابد. سیبوله و اسمیت به عنوان وینگ‌های جوان می‌توانند این تیم را در مسیر قهرمانی نیز همراهی کنند. جوش ریچاردسون در این باره می‌گوید:

سعی می‌کنم که این بازیکنان را اندکی زیر بال و پر خود بگیرم و کار را برای آن‌ها آسان‌تر کنم چون می‌دانم که بازی‌ها از حالا برای آن‌ها به سرعت سپری می‌شوند. فکر می‌کنم برای آن‌ها مهم است که یک بزرگتر را برای کمک در کنار خود داشته باشند. صادقانه بگویم، تلاش می‌کنم به آن‌ها اعتماد به نفس بدهم. بزرگترین مسئله برای چنین بازیکنان جوانی، اعتماد به نفس است. ماتیس امروز یک سری حرکات خوب از خود ارائه کرد و سعی کردم که در گوشش بخوانم که به حمله ادامه دهد و بازی مثبت خود را حفظ کند. زهیر در دفاع فوق‌العاده ظاهر شد. او می‌تواند کارهای زیادی را انجام دهد که بسیاری از بازیکنان NBA از انجام آن عاجز هستند بنابراین از مشاهده بازی هر دوی آن‌ها هیجان‌زده هستم.

براون درباره جوش ریچاردسون می‌گوید:

مایل هستم تا ریچاردسون گامی بیشتر از یک انطباق‌پذیری در تیم بردارد و هر کاری را که در میامی هیت انجام می‌داد در تیم من هم انجام دهد و بازیکنان تیم هم چنین انتظاری از او دارند و آن‌ها مجبورند که برای او بیشتر تلاش کنند و او نیز جواب آن‌ها را می‌دهد. امسال، با تیمی که در اختیار داریم او به خوبی می‌داند که چه کاری باید انجام دهد و بازیکنان پیرامونش نیز باید چگونه باشند. به همین خاطر است که او براساس نیازهای ما با تیم سازگار خواهد شد. او قابلیت اتخاذ چندین شیوه برای این انطباق‌پذیری را دارا است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *