برای قدردانی از کوین دورانت ؛ گلدن استیت شماره ۳۵ او را بایگانی خواهد کرد

کوین دورانت در مدت سه فصل حضورش در گلدن استیت وریرز به این تیم کمک کرد تا دو بار به عنوان قهرمانی لیگ بسکتبال NBA برسد. قصه کوین دورانت با طلایی پوشان اما خاتمه یافت و او با قراردادی جدید و چهار ساله به بروکلین نتس پیوست.

قدردانی باشگاه گلدن استیت از کوین دورانت

او که پس از بازی پنجم پنجم فینال گلدن استیت مقابل وریرز مقابل تورنتو رپترز از ناحیه آشیل صدمه دیده بود، باوجود اصرار مدیران گلدن استیت اما نتس را برای ادامه بازیگریش در NBA انتخاب نمود. به نظر می‌رسد که ما دیگر در تیم گلدن استیت، شاهد حضور بازیکنی با شماره ۳۵ نخواهیم بود. «جو لاکوب» معاونت باشگاه وریرز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کوین دورانت در سه سال حضورش در جمع طلایی پوشان، اعلام نمود که پیراهن شماره ۳۵ گلدن استیت از این پس به پاس قدردانی از زحمات کوین دورانت بایگانی و بازنشسته خواهد شد.

جو لاکوب در بیانیه رسمی در روز دوشنبه اظهار داشت:

سه سال با حضور کوین دورانت، ما دوران باشکوهی را در NBA تجربه نمودیم. او یکی از بهترین انتفالات تاریخ باشگاه بود و با بازی های درخشان او همه ما و هواداران هیجان زده می شدیم. او در طول حضورش در گلدن استیت موفق شد به دو قهرمانی در لیگ و همچنین دو عنوان بهترین بازیکن فینال ها (MVP) دست یافت. بازیکنی بی نظیر و بی حاشیه که هواداران همیشه بازی های خوب او را به یاد خواهند آورد. تلاش های بشردوستانه دورانت برهمه ما ثابت شده و باعث شد تا او در سال گذشته جایزه کمک های ملی NBA را ازآن خود نماید. امروز همان گونه که او فصل جدیدی را در دوران ورزشی خود آغاز خواهد نمود، از KD برای تمام زحماتش تشکر می کنیم. امیدواریم او در تمامی مراحل زندگی اش موفق باشد و بهترین ها را برای او خواستار هستیم. من از جانب باشگاه گلدن استیت می گویم به پاس زحمات کوین دورانت شماره ۳۵ او در اینجا بایگانی خواهد شد.

گلدن استیت کوین دورانت

البته یکی از دلایلی که دورانت مجاب به ترک گلدن استیت شد، عدم قدردانی هواداران این تیم همانند دیگر ستارگان این تیم به او بود. در حقیقت، براساس گزارش های دریافتی دورانت هیچگاه در گلدن به مانند ستارگانی چون استف کری، درایموند گرین و کلی تامپسون آن شوق و احساسات را از هواداران ندید. البته این اتفاق عجیبی نیست. این سه بازیکن قبل از کوین دورانت در گلدن استیت حضور داشته اند و طبیعی است که احساسات هواداران به آن ها نیز بیشتر باشد. در جشن قهرمانی سال ۲۰۱۸ و هنگامی که باب مایرز اسم او را به زبان آورد، به نسبت دیگر ستارگان آن چنان تشویقی از سوی هواداران صورت نگرفت. با تمام این تفاسیر نمی‌توان از حرکت بجا و پسندیده باشگاه گلدن استیت در بایگانی شماره این ستاره به این آسانی ها گذشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *