• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • جا مورانت ، گلدن استیت واریرز را در حسرت دومین پیروزی متوالی فصل خود گذاشت

جا مورانت ، گلدن استیت واریرز را در حسرت دومین پیروزی متوالی فصل خود گذاشت

جا مورانت امیدهای گلدن استیت واریرز را برای اولین پیروزی متوالی فصل بر باد داد. این گارد فصل اولی به ترکیب اصلی ممفیس گریزلیز بازگشت و ۲۶ امتیاز بدست آورد تا ممفیس دوشنبه شب با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۰۲ مقابل گلدن استیت واریرز به برتری برسد.

درخشش جا مورانت برابر گلدن استیت

جا مورانت ۷ پاس گل، ۲ ریباند و ۱ توپ‌ربایی نیز در ۲۹ دقیقه حضورش در این بازی به ثبت رساند. او بعد از ۴ بازی غیبت به دلیل مصدومیت کمر به این بازی رسیده بود. پیک شماره ۲ مراسم درفت در کوارتر چهارم بازی فوق‌العاده‌ای را برای ممفیس ارائه داد و در حالیکه گلدن استیت واریرز تلاش می‌کرد تا اختلاف را جبران کند ۱۳ امتیاز بدست آورد. تیلور جنکینز، سرمربی ممفیس گریزلیز در پایان بازی اظهار داشت:

او وقتی توپ را لمس می‌کند اعتماد به نفس زیادی برای ارائه یک بازی درست دارد. او چند پاس گل در لحظات پایانی داد که به آن نیاز داشتیم. لحظات بزرگی برای او بود و خوشایند است که این اتفاقات در بدو دوران حرفه‌ای او رخ می‌دهد.

گلدن استیت واریرز (۵ پیروزی و ۲۰ شکست) روز جمعه پنجمین دیدار خارج از خانه خود مقابل شیکاگو بولز را با برتری به پایان رساند و تلاش کرد تا برای اولین بار در این فصل در ۲ دیدار متوالی پیروز شود. علیرغم مصدومیت طولانی‌مدت استفن کری و کلی تامپسون، ترکیب و نیمکت این تیم نسبت به هفته‌های قبل پربارتر بود. اما گلدن استیت تنها ۳۸ درصد اقدام منطقه‌ای داشت و فقط به توازن خط دفاعی و هجومی خود فکر می‌کرد. دریموند گرین در پایان بازی اظهار داشت:

صادقانه می‌گویم ما کاملاً درگیر جو بازی شده بودیم. به اندازه کافی در این دیدار خوب عمل نکردیم. انتقال از خط دفاعی ما بد بود. در کل طول این دیدار وحشتناک بازی کردیم. واقعاً ناامیدکننده بود.

دیلون بروکس ۱۷ امتیاز بدست آورد و جیرن جکسون جی آر ۱۶ امتیاز برای ممفیس گریزلیز کسب کرد. این دومین پیروزی گریزلیز در یازدهمین دیدار اخیر این تیم بود. دی آنجلو راسل و الک برکس هر کدام ۱۸ امتیاز برای گلدن استیت واریرز کسب کردند اما راسل فقط ۶ پرتاب موفق از ۲۲ پرتاب خود داشت. جا مورانت که با میانگین ۱۸.۶ امتیاز در هر بازی به عنوان امتیازآورترین بازیکن فصل اولی بسکتبال NBA این فصل پای به این میدان گذاشته بود، یکی از چند بازیکنی بود که در این دیدار برای هر تلاش گلدن استیت واریرز جهت پیشی‌گرفتن از حریف، یک پاسخ داشتند. کمی بیش از یک دقیقه مانده به پایان بازی، گلدن استیت واریرز نتیجه را ۱۰۶ بر ۱۰۰ کرد اما جا مورانت مثل یک هیولا بلند شد و یک دانک انجام داد و جمعیت حاضر در سالن چیس سنتر ساکت شد.

جا مورانت

نکات بازی:

ممفیس گریزلیز: برندون کلارک که از مصدومیت رنج می‌برد چهارمین دیدار متوالی خود را از دست داد. کایل اندرسون بعد از بررسی وضعیت مصدومیتش در حین گرم کردن نتوانست در این دیدار حاضر شود.

گلدن استیت واریرز: یاکوب اوانز که از تاریخ ۲۸ اکتبر به دلیل مصدومیت در بازی‌های تیمش حضور نداشت ۹ دقیقه در دیدار دوشنبه شب به میدان رفت. دامیان لی که به دلیل شکستگی دست راست از میادین دور بود در لیست احتمالی این دیدار حضور داشت اما استیو کر گفت که او برای بازگشت به ترکیب فعال تیم نیاز به زمان بیشتری دارد.

گریسون آلن ۱۵ امتیاز برای ممفیس گریزلیز به دست آورد و وقتی گلدن استیت واریرز قصد به تساوی کشاندن بازی را داشت با پرتاب‌های سه امتیازی خود این اجازه را نمی‌داد. اما آلن در کوارتر سوم از ناحیه مچ پای راست آسیب دید. جنکینز در این باره گفت:

خوشبختانه او خیلی زود به میادین بازمی‌گردد.

دوشنبه شب، گلدن استیت واریرز میزبان برخی از خانواده‌های قربانیان حادثه گیلوری کالیفرنیا بود که در ماه جولای ۴ کشته و چند زخمی بر جای گذاشت. استیو کر که درباره خشونت با اسلحه بسیار صریح صحبت می‌کن در پاسخ به سؤالی درباره این موضوع پاسخ داد که احساس می‌کند هر فردی را که اسلحه‌ای می‌خرد باید پیش‌زمینه صلاحیت خرید آن را داشته باشد. کر افزود:

اولین چیزی که باید انجام شود این است که مقامات دولتی ما بدانند امنیت شهروندان ما بسیار مهم‌تر از پولی است که اتحادیه ملی اسلحه دریافت می‌کند.

بازی بعدی:

ممفیس گریزلیز: در چهارمین دیدار خارج از خانه خود، چهارشنبه مهمان فینیکس سانز خواهد بود.

گلدن استیت واریرز: چهارشنبه شب آن‌ها میزبان نیویورک نیکس خواهند بود، تنها تیمی که رکوردی بدتر از گلدن استیت واریرز را تا اینجا به ثبت رسانده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *