• صفحه خانگی
  • >
  • مسابقات
  • >
  • جام جهانی بسکتبال ؛ پیش بازی اسپانیا-لهستان؛ جدالی برای صعود به نیمه نهایی

جام جهانی بسکتبال ؛ پیش بازی اسپانیا-لهستان؛ جدالی برای صعود به نیمه نهایی

در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ چین، تیم های اسپانیا و لهستان روز سه شنبه ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران در شهر شانگهای به مصاف هم خواهند رفت.

ماتادورها به دنبال صعود بدون شکست به نیمه نهایی جام جهانی بسکتبال

اسپانیا در حالی به مصاف لهستان خواهد رفت که تا کنون در این رقابت ها شکست ناپذیر بوده است و امیدوار است با ادامه این روند بتواند راهی نیمه نهایی شود. تیم تحت هدایت سرجیو اسکاریلو در مرحله اول و در گروه سوم ابتدا موفق شد با نتیجه ۶۲-۱۰۱ تونس را شکست دهد. این تیم در دیدار دوم ۶۳-۷۳ پورتوریکو را شکست داد و در دیدار سوم برابر ایران به سختی و با نتیجه ۶۵-۷۳ پیروز شد. این تیم در دور دوم گروهی نیز به عملکرد با ثبات خود در جام جهانی بسکتبال ادامه داد. اسپانیا ابتدا در دیداری تماشایی و جذاب ۶۰-۶۷ ایتالیا راشکست داد و در دیدار پنجم خود نیز ۶۹-۸۱صربستان، یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی را شکست داد و با پنج پیروزی متوالی راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
جام جهانی بسکتبال چین-تیم ملی بسکتبال لهستان

در ترکیب اسپانیا ریکی روبیو گارد فینیکس سانز با میانیگن ۱۴ امتیاز و 4 پاس منجر به گل بهترین عملکرد را داشته است.

در سوی دیگر میدان اما لهستانی قرار دارد که در دور اول در گروه اول جام جهانی بسکتبال با چین، ونزوئلا و ساحل عاج همگروه بود. این تیم در اولین دیدار خود ۶۹-۸۰ ونزوئلا را شکست داد، در دیدار دوم ۷۶-۷۹ میزبان این رقابت ها یعنی چین را شکست داد و در آخرین دیدار مرحله گروهی نیز موفق شد ۶۳-۸۰ ساحل عاج را از پیش رو بردارد. در دور دوم نیز لهستان در دیدار برابر روسیه به سختی و با نتیجه ۷۴-۷۹پیروز شد اما برابر آرژانتین تن به شکست ۶۵-۹۱داد ولی با این وجود موفق به صعود به مرحله یک چهارم نهایی شد.

در ترکیب لهستان متئوز پونیتکا با میانگین آمار ۱۴ امتیاز و ۶ ریباند بهترین عملکرد را داشته است.

این دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که چهار سال از آخرین تقابل آنها سپری می شود. در آخرین مصاف دو تیم اسپانیا موفق شد با نتیجه ۶۶-۸۰ لهستان را در رقابت های قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۵ شکست دهد.

همچنین هفت تقابل قبلی دو تیم همواره با برتری اسپانیا همراه بوده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *