جام جهانی بسکتبال چین ؛ استرالیا، آخرین مسافر نیمه نهایی

تیم های ملی استرالیا و چک در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی بسکتبال چین به مصاف هم رفتند.

استرالیا، آخرین بلیت نیمه نهایی جام جهانی بسکتبال چین را به دست آورد

تیم های ملی استرالیا و جمهوری چک، آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی بسکتبال چین را برگزار کردند. در این دیدار، استرالیا مطابق انتظار از همان ابتدا سوار بر بازی بود اما جمهوری چک نیز تا پایان کوارتر اول، عقب ننشته و تلاش خود را برای ایجاد یک شگفتی می کرد. آن ها در این کوارتر موفق شدند که بازی را در نتیجه 17 با تساوی به پایان برسانند.

در کوارتر دوم اما، استرالیا قدرت خود را ذره ای بیشتر کرد و این عامل باعث شد که برتری ای جزئی نسبت به حریف خود به دست بیاورد. آن ها در این کوارتر بهتر کار می کردند و در نهایت با نتیجه 16 بر 13، موفق به کسب پیروزی در این کوارتر شدند تا با برتری نیمه اول را پشت سر بگذارند.

کوارتر سوم این دیدار، با برتری بی چون و چرای استرالیایی ها همراه بود و این تیم با درخشش ستاره هایش از جمله پتی میلز، بازی را کاملا در دست گرفته بود و در این کوارتر اختلاف امتیازی خوبی را با حریف ایجاد کرد و با نتیجه 30 بر 18، در این کوارتر پیروز شد.

جمهوری چک در کوارتر چهارم، موفق شد که اختلاف را کم کند و بازی بهتری را از خود به نمایش بگذارد. این تیم با درخشش توماس ساتورانسکی توانست در این کوارتر در برابر استرالیا با نتیجه 22 بر 19 پیروز شود اما این پیروزی یک کوارتره کافی نبود تا آن ها با حساب 82 بر 70 در این بازی شکست خورده و از حضور در مرحله بعد بازمانند.

با این حساب، استرالیا نیز به جمع آرژانتین، اسپانیا و فرانسه در مرحله نیمه نهایی جام جهانی اضافه شد و برای رسیدن به فینال، باید با فرانسه که با برد آمریکا به این مرحله رسیده است رقابت کند.

جام جهانی بسکتبال چین

پتی میلز در استرالیا با 24 امتیاز، 4 ریباند و 6 پاس منجر به گل، بهترین بازیکن این تیم بود و در طرف دیگر نیز توماس ساتورانسکی با کسب 13 امتیاز، 9 ریباند و 13 پاس منجر به گل، یکی از بهترین نمایش های جام جهانی بسکتبال چین را در این بازی به نمایش گذاشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *