جاستین پتون با تضمین ۷۰۰ هزار دلاری به اوکلاهما سیتی تاندر پیوست

جاستین پتون دقیقاً دو سال قبل به عنوان درفت شماره ۱۶ انتخاب شد. بازیکنانی که با چنین سطح بالایی انتخاب می‌شوند به ندرت سریعاً در بازار نقل و انتقالات آزاد قرار می‌گیرند. وی حالا به اوکلاهما سیتی پیوسته است.

جاستین پتون به اوکلاهما سیتی پیوست

یکی از این موارد نادر گیورگیوس پاپاجیانیس بوده است. پاپاجیانیس، پیک شماره ۱۳ مراسم درفت سال ۲۰۱۶ در جریان دومین فصل بازی خود توسط ساکرامنتو کینگز ویو شد. جاستین پتون دوران حرفه‌ای خود را با مینستوتا تیمبرولوز شروع کرد و پس از آن با جیمی باتلر معاوضه شد و به فیلادلفیا سونی سیکسرز پیوست. فیلادلفیا نیز که به مرحله پلی آف راه یافته بود برای عقد قرارداد با گرگ موروئه، جاستین پتون را از تیم خارج کرد. حالا اوکلاهماسیتی تاندر ، پتون را که در سال‌های اخیر جزو استعدادهای ناب و جوان NBA بوده به تیم خود اضافه کرده است.

رویس یانگ، خبرنگار ESPN دراین باره نوشت:

اوکلاهما سیتی تاندر امروز با جاستین پتون قراردادی ۳ ساله به ارزش ۵.۳ میلیون دلار امضا کرد. سال جاری ۷۰۰ هزار دلار تضمین دارد و سال دوم بدون تضمین است و در سال سوم آپشن‌هایی گنجانده شده است. اضافه شدن پتون به تاندر تعداد بازیکنان این تیم را به ۱۴ نفر رسانده و هم اکنون تاندر ۹۲۱ هزار دلار بالای سقف مالیاتی خود قرار دارد.

اوکلاهما سیتی جاستین پتون

جاستین فقط چهار بازی به میدان رفته است و در دومین فصل حضورش دچار شکستگی از ناحیه پا شد.

به لحاظ قرارداد با مبلغ پایین، انتقالی با ریسک کم برای اوکلاهما سیتی تاندر است. تاندر مجبور بود تا بعد از فروش پتریک پترسون با بازیکن دیگری قرارداد ببندد. این خرید خواه یا ناخواه آن‌ها را به بالای سقف قراردادها سوق می‌داد. آن‌ها تا آخرین روز فصل عادی باید تلاش می‌کردند که از آن خارج شوند. با خارج کردن پتون از تیم یا روش‌های دیگر آن‌ها مطمئناً قادر به این کار خواهند بود. این گارانتی قرارداد پتون نشان می‌دهد که این بازیکن در ترکیب فصل عادی به میدان می‌رود. تضمین ۷۰۰ هزار دلاری پتون، تاندر را از چالش قرار مالیاتی رهایی می‌بخشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *