استقبال باشکوه از تیم ملی بسکتبال اسپانیا در مادرید با حضور پادشاه

جشن قهرمانی-تیم ملی بسکتبال اسپانیا

تیم ملی بسکتبال اسپانیا که موفق به کسب عنوان قهرمانی جام جهانی بسکتبال چین شد در بازگشت به مادرید مورد استقبال کم نظیر مردم اسپانیا قرار گرفت.

با حضور پادشاه، اعضای تیم ملی بسکتبال اسپانیا جشن قهرمانی به پا کردند.

تیم ملی بسکتبال اسپانیا در حالی روز گذشته از چین به اسپانیا بازگشت که مقامات و مردم این کشور استقبال با شکوهی از این تیم به عمل آوردند. اعضای تیم ملی ابتدا در کاخ زارزوئلا حاضر شدند و با فیلیپ ششم، پادشاه  و همسرش ملکه لتزیا دیدار کردند.

پس از این بود که اعضای تیم ملی بسکتبال اسپانیا راهی پالاسیو مونکلائو شدند و مورد استقبال پدرو سانچز نخست وزیر کشور قرار گرفتند.

سانچز در خصوص قهرمانی تیم ملی کشورش در جام جهانی گفت:

باعث افتخار است که شما اینجا هستید. از همه شما متشکرم که شور و اشتیاق را به کشور آوردید و باعث شدید تا از بسکتبال لذت ببریم. همچنین از شما ممنونم که پرچم اسپانیا را در بالاترین سطح قرار دادید.

بعد از این بود که بازیکنان و اعضای کادر فنی سوار بر اتوبوس رو باز راهی منطقه پلازا دِ کولون شدند. جایی که مورد استقبال پرشور هزاران هوادار قرار گرفتند.

تیم ملی بسکتبال اسپانیا-جشن قهرمانی

رودی فرناندز، بازیکن با تجربه لاروخا در سخنان خود گفت:

از همه بازیکنان تشکر می کنم که به من کمک کردند تا این تابستان برایم بسیار خاص شود و باعث شدند تا بتوانم جام را بالای سر ببرم.

سرجیو اسکاریلو، سرمربی تیم ملی اسپانیا نیز گفت:

می خواهید بدانید چرا این تیم قهرمان شد؟ چون هرگز تسلیم نشدیم. حتی در زمانی که اوضاع کمی خراب شده بود. به خاطر این که تسلیم شدن هرگز در بین گزینه های ما نبود. وقتی که قلب و مغز بازیکنان به آنها کمک کرد تا راه را ادامه بدهند. آنها سزاوار کسب عنوان قهرمانی بودند.

سرخیو یول نیز در سخنانی ضمن قدردانی از بازیکنانی که عضو تیم ملی نبودند اما در رقابت های انتخابی به اسپانیا کمک کردند گفت:

تشکر می کنم از همه بازیکنانی که در مسابقات انتخابی بازی کردند. بخشی از این مدال برای آنها است.

در پایان گسل نیز خطاب به هواداران گفت:

از همه شما می خواهم که همیشه از ما حمایت کنید. حتی زمانی که پیروز نمی شویم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *