بسکتبال اسپانیا | بازیکنان تیم ملی بسکتبال اسپانیا و حرکتی مشابه آل کثیر

تیم ملی بسکتبال اسپانیا

بازیکنان تیم ملی بسکتبال اسپانیا چندی پیش در اردوی خود عکسی را منتشر کردند که این روزها در بین هواداران فوتبال دست به دست می‌چرخد؛ چرا که آنها حرکتی مشابه عیسی آل کثیر بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس را انجام دادند و محروم نشدند ولی آل کثیر به دلیل رفتاری که از آن به عنوان نژادپرستی یاد شد، با محرومیت شش ماهه روبه رو شد.

ورود به سایت بتکارت

همان طور که در اخبار چند روز گذشته دنیای فوتبال خواندید، در آستانه دیدار فوتبال نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا که بین تیم‌های پرسپولیس و النصر برگزار شد، چند ساعت قبل بازی اعلام شد که عیسی آل کثیر که برترین مهاجم این روزهای پرسپولیس به شمار می‌رفت، به دلیل حرکتی نژاد پرستانه به محرومیت شش ماهه محکوم شده و نمی‌تواند سرخ پوشان را در بازی نیمه نهایی همراهی نماید.

ماجرا از این قرار بود که در بازی گذشته پرسپولیس در یک چهارم، عیسی آل کثیر پس از زدن گل، شادی معروف بعد از گلش را انجام داد که به حرکتی نژاد پرستانه محکوم شد. شما می‌توانید شادی پس از گل او را در عکس زیر مشاهده فرمایید:

تیم ملی بسکتبال اسپانیا

بد نیست بدانید او در تیم سابق خود نیز در لیگ برتر که نفت آبادان بود بارها و بارها این کار را پس از گلزنی انجام می‌داد و دلیل آن را نیز چشمان برادر زاده اش عنوان کرده بود که چشم‌های ریز و البته کشیده‌ای شبیه چینی ژاپنی‌ها دارد.
به همین خاطر نمی‌توان گفت که شادی پس از گل آل کثیر به نژاد خاصی برمی‌گردد چرا که او بارها این کار را انجام داده بود. البته بسیاری از منتقدان نیز محرومیت او را به نوعی مسائل سیاسی مطرح کردند.

حال مسئله این است که چندی پیش نیز در اردوی تیم ملی بسکتبال اسپانیا بازیکنان این تیم به صورت دسته جمعی عکسی به همین شکل عیسی آل کثیر انداختند و با هیچ محرومیتی نیز رو به رو نشدند.
آنها البته دلیل خاصی را نیز برای این حرکت خود بیان نکردند و گفتند که قصد داشتند که فقط کاری را در عکس انجام دهند و پس از این که با انتقاداتی رو به رو شدند، اعلام کردند هیچ منظوری در عکس‌ها نداشته و اگر به منظور بدی برداشت شده عذرخواهی می‌کنند.

اخبار مربوط به بسکتبال اسپانیا در سایت بسکتفا:

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

این‌جا می‌خواهیم دور از دنیای سیاه فقط از بسکتبال بخوانیم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *