تولد فرزند و افزایش انگیزه های ستاره تورنتو

 

اوشی بریست بازیکن تیم تورنتو رپترز به دلیل پدر شدنش انگیزه بیشتری برای شروع مجدد فصل پیدا کرد.

 

در تاریخ 28 ماه می ، زندگی اوشای بریست برای همیشه تغییر کرد.

او با ورود ایلای ، فرزند اولش ، دختری که با اییشا کالوم در آن مشترک است ، برای اولین بار پدر شد.

با اینکه شروع فصل جدید NBA در زمانی اتفاق افتاد که در کل دنیا وقفه ای به وجود آمده و جهان به نوعی در حالت خاموش قرار گرفته است ، زمان بندی برای انجام این بازی ها  به طرز عجیبی عالی بوده است.

 

بریست گفت: هیچ پروازی به سمت اورلاندو وجود ندارد و من هیچ عجله ای برای این موضوع ندارم در واقع این اتفاق بدون شک یک هدیه عالی از سوی خداوند برای زندگی است ؛ داشتن یک کودک سالم در خانه با هیچ مکان دیگری قابل تعویض نیست.

چه کسی می داند ؛ شاید اگر کووید 19 نبود شرایط جور دیگری بود!

وی همچنین اضافه کرد: “ما در مسیر بازی های پلی آف بودیم.” “بنابراین این یک نعمتی است که من از آن محروم میشوم. من توانستم اوقات خوبی را با دختر تازه متولد شده ام بگذرانم و در کنار او باشم و نوعی شروع مراحل زندگی او را بیاموزم. بنابراین اگر این چنین می شد عالی بود. ”

اما خیلی زود فراخوانی شروع شد. تیم رپترز در 22 ژوئن به ناپل ، فلوریدا عزیمت کردند ، قبل از سفر در شمال شرقی شرق به اورلاندو در روز پنجشنبه ، جایی که آنها یکی از 22 تیم خواهند بود که به اصطلاح ” حباب ” می نامند در منطقه والت دیزنی ورلد وارد می شوند تا برای اتمام فصل عادی و پلی آف  آماده این مسابقات شوند.

بازیکنان  تا شروع مرحله دوم پلی آف ، که اواسط ماه آگوست برگزار می شود نمی توانند خانواده های خود را وارد حباب کنند. همچنین متاسفانه بریست در اولین ماه از به دنیا آمدن دخترش ایلای مجبور است هفته ها از او دور باشد.

 

پیوستن به تیم در فلوریدا اجباری نبود. تعداد انگشت شماری از بازیکنان سراسر لیگ به دلیل نگرانی های مختلف اعم از مسائل خانوادگی یا احتیاط بابت سلامت خود از شروع مجدد در این دوره امتناع کردند. اما بریست 22 ساله اظهار داشت كه هرگز در تصمیم خود برای عزیمت به محل مسابقات  تردید نكرده است با اینکه این تصمیم گیری به هیچ وجه برای او آسان نبوده است.

وی همچنین اضافه کرد: “حتی پس از پایان فصل ، می خواستم دوباره به زمین برگردم ، بنابراین می دانستم که این فرصتی است که ما مجبور شدیم به عنوان یک تیم به اینجا برگردیم و با هم بازی کنیم. ،بنابراین بدون توجه به شرایط موجود آن را پذیرفتم. ” وی افزود: “بدیهی است که ترک دخترم دشوار است ، اما می دانید ، Facetime و همه برنامه های دیگری که اکنون موجود است ، کمک می کنند تا من بتوانم همیشه با او تماس در تماس باشم و به صورت تصویری او را ببینم ، …ترک کردن او تصمیم سختی نبود ، اما سوار شدن به آن هواپیما و گفتن خداحافظی ، یکی از سخت ترین قسمت ها بود. ”

انگیزه های بریست قابل درک است او کاملا از نظر جسمی و روحی آماده است تا نهایت تلاش خود را برای کمک به تیم زادگاهش انجام دهد.

ستاره سابق تیم دانشگاه سیراکیوز از طریق می سیزاگا ، انتاریو ، تابستان گذشته موفق نشده بود اما در لیگ تابستان عملکرد خوبی داشت و در برنامه توسعه خارج از فصل رپترز تحت تأثیر قرار گرفت ، از جمله نمایش قدرتمندی که با تیم مردان کانادا با هدایت سرمربی رپترز یعنی نیک نرس داشت.

پاداش او یک قرارداد دو طرفه با رپترزی بود که وی پس از اردوی تمرینی امضا کرد ، که در یک فصل عادی حدود 200 هزار دلار ارزش داشت و بین رپترز 905 و تیم بزرگ تعویض شد.

او امسال قبل از پایان فصل جی لیگ ، با 905 رشد کرد. در دقایق محدود تا 19 بازی در NBA ، وی به عنوان یک ورزشکار با انرژی زیاد و پر انرژی که توانایی پرتاب در سبد را دارد و از موقعیت های چند گانه دفاع می کند ، پتانسیل قابل توجهی را نشان داد.

او یک کار تمام وقت در NBA دارد ، که با توجه به این مرحله از زندگی مسیر طولانی پیش رو دارد.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *