• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • نرمن پاول اجازه نداد که کلیولند جشن پیروزی تورنتو رپترز را بر هم بزند

نرمن پاول اجازه نداد که کلیولند جشن پیروزی تورنتو رپترز را بر هم بزند

نهمین پیروزی متوالی تورنتو رپترز آسان بدست نیامد. تورنتو رپترز اجازه داد که پیروزی قاطعش در کوارتر چهارم به خطر بیفتد اما بالاخره پنجشنبه شب توانست با نتیجه ۱۱۵ بر ۱۰۹ مقابل کلیولند کاوالیرز به پیروزی برسد.

پیروزی تورنتو رپترز برابر کلیولند

سرجی ایباکا ۲۶ امتیاز کسب کرد، کایل لاری ۲۳ امتیاز بدست آورد و بعد از آنکه کلیولند کاوالیرز ۱۴ امتیاز اختلاف را جبران کرد و نتیجه ۱۰۵ بر ۱۰۴ شد نرمن پاول با بازی خوب خود همه چیز را جبران کرد. نرمن پاول در دقیقه پایانی ۸ امتیاز متوالی کسب کرد، یک پرتاب سه امتیازی انجام داد، بعد از یک توپ‌ربایی یک لی‌اوپ به نمایش گذاشت و سه پنالتی را به درون سبد فرستاد تا پیروزی را از آن تیمش سازد. نیک نرس، سرمربی تورنتو رپترز اظهار داشت:

صادقانه بگویم، از آغاز تا پایان بازی همه در این پیروزی سهیم بودند. باید همه چیز را تجزیه و تحلیل کنیم و راهی برای مشکلات بیابیم.

عملکرد عالی نرمن پاول در انتهای بازی به رپترز کمک کرد تا مقابل کلیولند کاوالیرز کامبک بزند. کاوالیرز در ابتدای کوارتر چهارم با نتیجه ۹۰ بر ۷۶ از حریف عقب افتاده بود. کلیولند روی یکی از سه موقعیتی که داشت عقب‌ماندگی امتیازی خود را جبران کرد و این شانس را داشت تا بازی را به تساوی بکشاند اما داریوژ گارلند در ۱:۱۸ مانده به پایان بازی یکی از ۲ پنالتی خود را از دست داد تا نتیجه ۱۰۵ بر ۱۰۴ به نفع رپترز باشد. کایل لاری پنجشنبه برای تیم ذخیره‌های آل استار انتخاب شد و این ششمین باری است که او در این بازی شرکت خواهد کرد. پاسکال سیاکم که هفته قبل به عنوان بازیکن ترکیب اصلی آل‌استار معرفی شد ۱۹ امتیاز کسب کرد و پاول نیز ۱۶ امتیازی شد. تورنتو رپترز به افتخار انتخاب کایل لاری برای آل‌استار جشنی را بعد از بازی برگزار کرد. لاری در این باره گفت:

فوق‌العاده است چون بدون کمک هم‌تیمی‌هایم نمی‌توانستم در این جایگاه باشم. این بازیکنان من را به این سو رهنمون ساختند و برای همین عاشقشان هستم. حضور در آن‌جا در کنار پاسکال (سیاکم) فوق‌العاده است.

تورنتو رپترز علیرغم از دست دادن کوای لنارد از تیم قهرمان فصل قبل در فصل جاری آمار ۳۴ پیروزی و ۱۴ شکست را به ثبت رسانده است. آن‌ها در کنفرانس شرق از میلواکی باکس عقب هستند. جان بیلین، سرمربی کلیولند کاوالیرز در پایان بازی اظهار داشت:

فقط بازیکنی فوق‌العاده مانند کوای لنارد نبود که تورنتو را در این سطح نگه می‌داشت، آن‌ها بسیاری از عناصری را که برای پیروزی در بازی بسکتبال باید در اختیار داشته باشید در اختیار داشتند.

بسکتبال NBA تورنتو رپترز

سرجی ایباکا در پست مارک گسول بازی خود را شروع کرد. گسول در بازی سه‌شنبه ذمقابل آتلانتا هاکس بار دیگر از ناحیه همسترینگ پای چپ آسیب دید. کوین لاو و کولین سکستون هر کدام ۲۳ امتیاز برای کلیولند کاوالیرز بدست آوردند. کلیولند اکنون ۹ بازی از ۱۰ بازی اخیر خود را باخته و ۹ باخت متوالی خانگی را در کارنامه دارد. تورنتو رپترز در انتهای کوارتر سوم ۱۱ امتیاز متوالی بدست آورد تا بازی ۸۸ بر ۷۵ باشد. لاری ۳ امتیاز به دست آورد و سرجی ایباکا و نرمن پاول پرتاب‌های ۳ امتیازی موفقی انجام دادند. قبل از این‌که کلیولند کاوالیرز بار دیگر بازی را ماراتن‌گونه سازد، تورنتو رپترز برتری خود را به نتیجه ۱۰۰ بر ۹۰ رساند. کاوالیرز از تاریخ ۲۳ دسامبر به بعد که با باخت آن‌ها به آتلانتا هاکس همراه بود دیگر نتوانسته در بازی‌های خانگی‌اش برنده باشد. کلیولند کاوالیرز ۲۳ بار در این بازی توپ را لو داد که مهم‌ترین آن‌ها با توپ‌ربایی نرمن پاول از پاس بد کوین پورتر جی آر همراه بود که در نتیجه آن بازی ۱۱۰ بر ۱۰۴ شد. این دو تیم ۲ بار در تورنتو بازی کردند و رپترز هر دو بازی را با اختلاف ۲۰ امتیاز به سود خود به پایان رساند.

نکات بازی:

تورنتو رپترز: مارک گسول از تاریخ ۲۰ دسامبر تا ۱۲ ژانویه ۱۲ بازی را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داد. سرجی ایباکا در این فصل پانزدهمین حضور خود را در ترکیب اصلی تجربه کرد. تورنتو ژانویه را با رکورد پیروزی به پایان رساند. آن‌ها آخرین بار در سال ۲۰۱۷ در ژانویه باخته بودند.

کلیولند کاوالیرز: پس از آن‌که سرمربی این تیم در بازی روز سه‌شنبه به داریوژ گارلند استراحت داد این بازیکن در این بازی ۱۶ امتیاز کسب کرد. بیلین گفت گارلند به کادرفنی اطلاع داده بود که پس از حضور در ۴۷ بازی اول پاهای او خسته شده بود.

باز بعدی:

تورنتو رپترز: جمعه مهمان دترویت پیستونز خواهد بود. تورنتو در این فصل ۲ بار مقابل این تیم به میدان رفته و هر ۲ بار پیروز شده است.

کلیولند کاوالیرز: شنبه از گلدن استیت واریرز میزبانی خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *