• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • خوش‌شانسی تورنتو رپترز مقابل شیکاگو؛ حالا وقت تقابل جذاب با کوای لنارد است

خوش‌شانسی تورنتو رپترز مقابل شیکاگو؛ حالا وقت تقابل جذاب با کوای لنارد است

تورنتو رپترز ، شیکاگو بولز را متوقف کرد و پس از آن توجه آنها را به سمت بازیکنی جلب خواهد شد که فصل پیش آن‌ها را به سمت اولین قهرمانی این تیم رهنمون ساخت.

پیروزی تورنتو رپترز برابر شیکاگو

کوای لنارد چهارشنبه شب برای اولین بار و با لباس لس آنجلس کلیپرز در مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد که شب باشکوهی را رقم خواهد زد. MVP فینال بسکتبال NBA مورد استقبال گرم تیم و هواداران سابقش قرار خواهد گرفت. کایل لاری در این باره گفت:

فکر می‌کنم لحظات خوبی برای لنارد رقم بخورد و او همواره از کسب عنوان قهرمانی با رپترز خوشحال است.

تورنتو رپترز خوشحال است که دوشنبه شب شهر شیکاگو را با پیروزی ترک کرد. پاسکال سیاکم ۲۲ امتیاز کسب کرد و تورنتو رپترز توانست با نتیجه ۹۳ بر ۹۲ از سد شیکاگو بولز بگذرد. البته زاچ لاوین یک موقعیت عالی را در ثانیه‌های پایانی از دست داد. نرمن پاول ۱۷ امتیاز کسب کرد که ۶ امتیاز آن در کوارتر چهارم بدست آمد و مدافع عنوان قهرمانی به سه باخت اخیر خود که در اواخر نوامبر آن‌ها را متحمل شد پایان داد. پس از شکست شیکاگو بولز در یازدهمین دیدار متوالی، توجه آن‌ها به سمت کوای لنارد و لس آنجلس کلیپرز معطوف شد. نیک نرس، سرمربی تورنتو رپترز در پایان این بازی اظهار داشت:

می‌توانم تصور کنم که هواداران ما از او استقبال فوق‌العاده‌ای خواهند داشت. اگر استقبال آن‌ها از او یک پانزدهم از آن چیزی باشد که در بازی اول ما نشان دادند باز هم او چیزهایی برای تماشا خواهد داشت. واقعاً شب فوق‌العاده‌ای را در آن بازی شاهد بودیم.

زاچ لاوین ۲۰ امتیاز برای شیکاگو بولز کسب کرد که همه این امتیازات در نیمه اول بود. وندل کارتر جی آر و دانیل گافورد هر کدام ۱۴ امتیاز برای شیکاگو بولز بدست آوردند. بولز فقط ۱۲ پرتاب موفق از ۴۶ پرتاب سه امتیازی خود داشت و ششمین باخت خود در ۸ بازی اخیرش را متحمل شد. جیلن براون پس از پایان بازی اظهار داشت:

من با وفاداری مربیگری می‌کنم. من هر روز همان چیزی که باید باشیم را به بازیکنان یاد می‌دهم. مطمئن نیستم که چه وقت آن موقعیت‌ها اتفاق می‌افتد. اما در این راه به کار خود ادامه می‌دهم.

تورنتو رپترز

او تأکید می‌کند که حتی با وجود این‌که انتظار دارند در مرحله پلی‌آف حاضر باشند اما باخت‌هایی در این فصل داده‌اند، شیکاگو بولز در مسیر پیشرفت است. بعضی از هواداران صندلی‌هایشان را خالی گذاشتند. بویلن مصر است که بولز بسکتبال خوب و پرتکاپویی را انجام می‌دهد و فقط به ۲ یا سه پیروزی نیاز دارد. او افزود:

اجازه نمی‌دهم که هیچ موج منفی ما را از این مأموریت باز دارد.

فرد ون ولیت، گارد تونتو رپترز این بازی را به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو از دست داد. کایل لاری پس از غیبت در ۱۱ بازی متوالی به دلیل شکستگی انگشت شست چپ، در این بازی ۱۱ امتیاز در سومین بازی خود بدست آورد. این بازیکن که پنج بار آل استار شده ۱ پرتاب موفق از ۸ پرتاب ۳ امتیازی خود داشت و به طور کلی تورنتو رپترز نیز ۷ پرتاب موفق از ۲۹ پرتاب ۳ امتیازی خود بدست آورد. وقتی شیکاگو بولز کار خود در کوارتر چهارم را با برتری ۱۴ بر ۶ در مقابل رپترز آغاز کرد، دنزل ولنتاین نقش مهمی ایفا کرد و امتیاز مساوی در عدد ۷۱ را به نتیجه ۸۵ بر ۷۷ تبدیل کرد. او ۲ پرتاب موفق ۳ امتیازی انجام داد و فد گافورد نیز ۲ دانک را به نمایش گذاشت.

اما رپترز ۹ امتیاز متوالی کسب کرد و لاری دو پنالتی موفق را در ۳:۵۲ مانده به پایان این دیدار انجام داد. هنگامیکه لاری مارککنن یک پرتاب ۳ امتیازی را در ۱:۴۵ مانده به پایان بازی به درون سبد فرستاد تورنتو با نتیجه ۸۹ بر ۸۷ پیش بود. نرمن پاول برای رپترز امتیازآوری کرد و گافورد نیز یک لی اوپ انجام داد تا شیکاگو ۹۲ بر ۹۱ پیش بیفتد. سپس کایل لاری در ۵۱ ثانیه مانده به پایان بازی امتیازآوری کرد. شیکاگو بولز شانس پیروزی در این بازی را داشت. توماس ساتورانسکی پاسی را برای زاچ لاوین ارسال کرد و این بازیکن نتوانست از این موقعیت استفاده کند. گافورد از کنترل ریباند عاجز بود و وقت به پایان رسید.

نکات بازی:

تورنتو رپترز: نیک نرس در مورد مصدومیت فرد ون ولیت اظهار داشت که عکس MRI مصدومیت جدی را نشان نداد.

شیکاگو بولز: این تیم از ۱۴ فوریه سال ۲۰۱۷ نتوانسته شیکاگو بولز را شکست دهد. ولنتاین با کسب ۱۳ امتیاز بیشترین امتیاز فصل خود را بدست آورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *